1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Medicale dexamfetaminesulfaat

Discussie in 'Farmaceutische drugs' gestart door Boogymanx, 24 nov 2009.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Boogymanx

Boogymanx Newbie

Ik neem al een paar maand een dexpreparaat als medicatie voor een concentratiestoornis. Als blijvende neveneffecten heb ik minder eetlust en minder slaap (in het begin had ik even last van mijn hart maar dat is volledig overgegaan, was te wijten aan mijn lichaam dat de adrenaline niet gewend was of iets dergelijk volgens mijn dokter). Ik neem 15mg per dag.
    Gisteren en vandaag echter sta ik volledig gezond en helder op en word ik vermoeid en ziekerig nadat ik mijn medicatie heb genomen. Eerst legde ik de link niet met de medicatie - ik dacht dat ik gewoon een virus had opgelopen. Vandaag echter nam ik mijn dex weer en waar ik me ervoor volledig gezond voelde was ik erna weer moe, brandend gevoel als ik mijn ogen sluit, minder helder en minder alert - exact de tegenovergestelden van wat ik zou moeten krijgen. Weet iemand van jullie of dit door de dex komt?

Boogy

2. lysergine25

lysergine25 Badass junkie Tripreporter

Als je klachten hebt moet je of iets anders proberen of de dosis aanpassen of stoppen.
    Als ik me 2x5 mg neem word ik niet ziek, niet moe, en geen brandende ogen.

Waarom kreeg je meteen Dex ?
    Probeer is een ander middel.

Bonie

3. Boogymanx

Boogymanx Newbie

De dokter waar ik bij ging zei dat hij tegen Ritalin en Concerta was. Ik ben bij mijn huisarts gegaan en ik heb blijkbaar sinusitis, waardoor ik me altijd moe voel en de Dex niet zo goed werkt.

4. wcpapier

wcpapier Experimenterende gebruiker

bij mij is het andersom, ik word echt altijd superbrak wakker, maakt niet uit of ik 5 of 10 uur heb geslapen.
    en als de dagelijkse dosis begint te werken ben ik helemaal heppie :tearsofjoy:

Azarius vaporizers and accessories
Laden...
Vergelijkbare Topics - Medicale dexamfetaminesulfaat
  1. THIVERSTILOT
    Reacties:
    5
    Weergaven:
    1.806