Medicatie & coke

Chris Pontius

Badass junkie
Allo,

en bekende van mij wil graag een x coke proberen, ik zie dit alleen absoluut niet zitten omdat deze persoon hart problemen heeft (hoe het precies heet weet ik niet ) en coke zelf ook aardig verslavend kan zijn natuurlijk. Zij heeft hier ook pillen voor bij een aanval die er voor zorgt dat je hart weer rustig aan gaat doen.

Zoals bekend zal je bloeddruk natuurlijk omhoog gaan door het coke gebruik en waarschijnlijk de kans op zo'n aanval verhogen. maar wat gebeurt er bij een combinatie van Coke & deze medicijnen ? of is dat niet te zeggen zonder de exacte naam van de medicatie/ ziekte .

Ik probeer haar er al een tijdje van af te praten maar zonder succes. 'waarom zou je ook luisteren naar iemand die het zelf heeft gedaan' :(

alvast bedankt.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
plantenbak zei:
nee maar probeer het maar uit iemand te praten.. heb er al meerdere gesprekken over gehad :(
Tja, normaal gesproken zou ik zeggen 'wie zijn billen brandt...' maar in dit geval gaat dat niet op. Als ze dood gaat zijn er weinig blaren om op te zitten. Waarom uberhaupt coke? Neem dan iets dat minder belastend is voor het hart (sowieso geen uppers dus).
Sommige mensen zijn veel eigenwijzer dan goed voor ze is hè..

Chris Pontius

Badass junkie
ja ik weet het , normaal denk ik ook zo maar ze betekent te veel voor mij om er maar "op de harde manier" achter te komen.
Wiet doet ze wel regelmatig btw.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
plantenbak zei:
Wiet doet ze wel regelmatig btw.
Ook niet erg verstandig. Als ze het echt zeker wil weten zal ze het met een arts moeten bespreken. Of eigenwijs moeten zijn, maar dat zal uiteindelijk meer kwaad dan goed doen lijkt me.

Chris Pontius

Badass junkie
helaas heeft ze niet echt vertrouwen in dokters e.d..
wat een drama ook :')
het 2e probleem is dat als ze het wilt gaan doen ik niet weet of ik er nou bij wilt zijn of niet.
want aan de ene kant voel ik me dan schuldig dat zei het bij mij doet , maar aan de andere kant ook veilig(er).

maja daar kunnen jullie me niet mee helpen.
iig bedankt.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
plantenbak zei:
helaas heeft ze niet echt vertrouwen in dokters e.d..
wat een drama ook :')
Ja jezus, wat een wijf zeg.

plantenbak zei:
het 2e probleem is dat als ze het wilt gaan doen ik niet weet of ik er nou bij wilt zijn of niet.
want aan de ene kant voel ik me dan schuldig dat zei het bij mij doet , maar aan de andere kant ook veilig(er).
Ben jij degene die de shit moet regelen? Hm.. vast niet, anders zou het makkelijk zijn..
Ik zou er zelf dan wel bij willen zijn, just in case.

plantenbak zei:
maja daar kunnen jullie me niet mee helpen.
iig bedankt.
You're welcome.

Bovenaan