1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

medicinale wiet

Discussie in 'De coffeeshop' gestart door robinjoo1, 16 nov 2018.

Changes GGS Verslavingszorg
  1. robinjoo1

robinjoo1 Newbie

Hoi dit wordt een topic waarbij ik ga bij houden wat medicinale wiet met me doet
    ga het nemen vanwege mijn ASS stoornis en onrust/depressieve gevoel heb al recept gekregen van psychiater binnen de woonvorm waar ik woon

de variant die ik ga gebruiken \
    • Bediol CBD 2,0% / THC 1,3%, 10 ml

als iemand nog meer ervaring heb met deze varianten mag je het gerust hier neer zetten

2. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Interessant hoor! Goed van je dat je het zo probeert met deze olie. Ik denk dat het iig een stuk “gezonder” voor je is als zware medicatie.
    Ik heb eens een poosje CBD olie genomen voor onder andere mijn ADHD klachten. Ook voor nog een pijntje ergens. Voor beide hielp het wel! Het was gewone CBD olie van de Smartshop dus met zo goed als geen THC of andere middelen.
    Waarom ik er mee gestopt ben is dat ik merkte dat ik steeds meer nodig had om effect te krijgen. Ik ging in een jaar tijd van 3x daags 1 druppel van 4% CBD naar 3x daags 3 druppels van 10% CBD. Aangezien het erg duur is ben ik gestopt.

Laat je hier af en toe even weten hoe het gaat en wat je merkt? Ik ben wel nieuwsgierig hoe de medicinale variant met THC werkt.
    Succes!

3. robinjoo1

robinjoo1 Newbie

zal ik zeker doen heb vandaag een mail naar de transvaal apotheek gestuurd met recept en aanvraag formulier
    ik heb zelf de diagnose PDD-NOS

De Dunne vindt dit leuk.
  4. robinjoo1

robinjoo1 Newbie

vandaag rond 6 uur 0,05 ml ingenomen
    voel me iets anders maar weet nog niet precies wat kan er nog niet echt een vinger op leggen
    wel last soms van hoofdpijn en pijn bij oog (oogbol druk die hoger wordt ?)

5. robinjoo1

robinjoo1 Newbie

vandaag rond half 9 weer 0,05 ml ingenomen merk toch wel iets van meer rust denk ik
    en iets minder hoofdpijn tot nu toen maar is nog erg vroeg om te zeggen dat dat later niet komt
    wel meer last van buikpijn maar goed we zijn nu nog in het begin kijken hoe het later gaat

Laden...