meerdere tassen thee... wanneer?

zwoom

Newbie
Als ik op een avond 4 of 5 kopjes thee wil drinken (het gaat over 1 of anderhalve normale dosis uit een smartshop), hoeveel tijd laat ik er dan best tussen om de trip wat te rekken? Drink ik best een vers kopje als de trip begint? Achteraf? Is er ook een moment waarop je lichaam zoveel tolerantie opgebouwd heeft, dat een volgend kopje geen zin meer heeft?

Wat doen de extra porties precies? Rekken ze de trip enkel, of kunnen ze deze ook versterken? Als ze enkel rekken, dan neem ik in het begin mss best een stevige portie? Of rekken ze het stoned zijn?

Als ik na een uur (of later) nog een tas wil drinken, maak ik dan best verse thee, of is de oude ook nog goed?

Bengt

Bewuste gebruiker
ik heb geen verstand van paddothee.

Mijn advies: Gewoon opeten die paddo's en als je wil bijnemen binnen de de eerste 3u sinds je eerste portie

zwoom

Newbie
Amai, dat was snel :wink:

Ik ben vergeten te zeggen dat het over paddo's gaat, maar was blijkbaar niet nodig :tongueout:

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Wat ik zelf heb gemerkt is dat als je het gespreid inneemt het langer duurt voor het opkomt, maar je ook veel langer blijft trippen.

Ik heb het zelf een paar keer meegemaakt en ook afgelopen zaterdag bij een vriend, die was aan het eten van 12 tot 2 ('s nachts) en tripte een dikke 5 uur hard, en toen werd het geleidelijk wat minder, maar hij heeft tot in de middag nog patroontjes en kleurtjes gezien. 's middags moest ie werken bij de kartbaan/lasergame dinges, dus hij stond daar nog lekker van de lichteffecten te genieten :mrgreen:

azgaza

Badass junkie
Ik wacht zelf met bijpakken maximaal 3 uur, dan werkt het nog en duurt je trip echt veel langer.

zwoom

Newbie
Bedankt voor de antwoorden. Ik ga ze zeer zeker uitproberen :wink:

Nog eentje mss, om zeker te zijn... Kan ik 2 uur later van dezelfde pot nog drinken, of maak ik dan beter een nieuwe?

Bovenaan