bij mij was het de eerste keer salvia roken meteen al raak (wat niet zo raar is want ik had 20x extract :P ) het was een raare maar wel een relaxte ervaring, toen ik de hijs van de waterpijp genomen had en de pijp op de tavel zette leek er nog niks aan de hand maar toen opeens uit het niks was ik totaal weg. uit verbazing zij ik woooooooh maar terwijl ik dat zij hoorde ik dat er angst in mijn stem zat. mijn vriend zat er bij en ik vertelde hem dat ik niet wist warom ik zo bang klonk omdat ik me juist op me gemak voelde (praate ging wel wat moeilijk) maar ik was dus in 1 seconde in een totaal andere wereld alles zag er hetzelfde uit als noormaal maar tog ook weer zo anders. ik legte me hoofd op me arme en op dat moment zag ik mijn gevoel

toen deed ik mjn ogen open en zij ik dat het er anders uitzag dan het voelde (wat toen ik het zij heel logies leekt terwijl het eigenlijk nergens op slaat) verder heb ik alleen maar rarre gevoelens gehad en niks meer gezien ik moest ook opeens uit het niks lachen maar in me hoeft klonk het lachen zo raar dat ik er van schrik mee op hield.
het is allemaal erg moeilijk om uit te leggen (omdat in de trip dingen logies lijken die totaal niet logies zijn) maar ik voelde me erg op me gemaak en heb het daar na nog twee keer gedaan
de tweede keer was niet zo bijzonder maar de derde keer was echt heel weird :P toen zag ik de tavel in de kamer heel de tijd heen en weer gaan en was ik bang dat de tavel tegen me knie aan zou komen

en ik heb ook elke keer als ik salvia rook dat ik dingen zie maar tog ook weer niet zie het is dan alsof ik het niet met me ogen zie maar met me geest het is er dus wel maar je ziet het niet echt, heel moeilijk om uit te leggen maar ik heb nog 1 dosis die 2 keer zo groot is als de dosissen die ik tot nu toe geprobeert heb en daarvan ga ik zeker een verslag maken. ik ga die keer ook mijn ogen dicht houden tijdens de trip zodat ik dan meschien echt in een droomwereld kom