Meest heftige salvia ervaringen

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Vertel hier je meest intensieve salvia ervaringen :)

Net heb ik voor de 4e keer salvia(één keer 5x, drie keer 15x) gedaan en ik trip er redelijk hard op, maar nog niet iets heel bijzonders. Nog steeds blijf ik gewoon 'op aarde' alleen is mijn denkpatroon en manier van de kamer en alles erin zien super anders. Na hoeveel keer hadden jullie dat je echt in een andere wereld komt? Of moet ik nu gewoon even een maandje wachten?

En ik ben wel benieuwd naar de meest harde trips :mrgreen:

Goanaut

Bewuste gebruiker
Niet allemaal tegelijk!
Zelf maar één keer gedaan en ging niet goed, salvia staat dus nog zo'n beetje op het 'to do' lijstje.

Northawke

Wijs gebruiker
Tja, de enige keer dat ik salvia gebruikt heb, kreeg ik een gigantische lachkick. Het deed me denken aan dat Joker gas in Batman waar je hilarisch van gaat lachen en dan doodgaat met een Joker smile op je gezicht. Niet echt tof dus. Ik heb drie dagen kramp in m'n kaken gehad van vijf minuten lachen.

Wil het binnenkort doen met een vriendin die er wel heel heftig op gaat. Misschien dat dat een betere ervaring wordt.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Northawke zei:
Tja, de enige keer dat ik salvia gebruikt heb, kreeg ik een gigantische lachkick. Het deed me denken aan dat Joker gas in Batman waar je hilarisch van gaat lachen en dan doodgaat met een Joker smile op je gezicht. Niet echt tof dus. Ik heb drie dagen kramp in m'n kaken gehad van vijf minuten lachen.

Wil het binnenkort doen met een vriendin die er wel heel heftig op gaat. Misschien dat dat een betere ervaring wordt.

haha bizar, hoeveel x had je?

bas410

Experimenterende gebruiker
bluh, het doet niets bij mij tot nu toe, ben er een beetje zat van en vraag me eigenlijk af of het de moeite en geld nog waard is :P

nutsss

Wijs gebruiker
De enige keer dat ik er wel iets van merkte was ook meteen de laatste keer. Het was zeker anderhalf jaar geleden. Na de salvia in een waterpijpje met wat wiet gerookt te hebben, ging ik wat TV kijken...

Ineens was de TV heel klein en de omgeving werd ook kleiner maar echt op een rare 3D manier. Er werd heel erg hard aan mijn linkerkant getrokken en ik voelde me zeer onprettig en angstig. Alsof er gewoon een magneet links van me was en ik daardoor werd aangetrokken... De tijd ging heel langzaam en het kostte behoorlijk wat moeite om me tegen te houden.

Ineens was het afgelopen en dacht ik direct: nooit meer.

Al begin ik er nu weer anders over te denken.. Maar ik moet zeggen dat paddo trips en LSD trips veel en veel prettiger zijn en beter controleerbaar.

tripkikker

bij mij was het de eerste keer salvia roken meteen al raak (wat niet zo raar is want ik had 20x extract :P ) het was een raare maar wel een relaxte ervaring, toen ik de hijs van de waterpijp genomen had en de pijp op de tavel zette leek er nog niks aan de hand maar toen opeens uit het niks was ik totaal weg. uit verbazing zij ik woooooooh maar terwijl ik dat zij hoorde ik dat er angst in mijn stem zat. mijn vriend zat er bij en ik vertelde hem dat ik niet wist warom ik zo bang klonk omdat ik me juist op me gemak voelde (praate ging wel wat moeilijk) maar ik was dus in 1 seconde in een totaal andere wereld alles zag er hetzelfde uit als noormaal maar tog ook weer zo anders. ik legte me hoofd op me arme en op dat moment zag ik mijn gevoel :confused: toen deed ik mjn ogen open en zij ik dat het er anders uitzag dan het voelde (wat toen ik het zij heel logies leekt terwijl het eigenlijk nergens op slaat) verder heb ik alleen maar rarre gevoelens gehad en niks meer gezien ik moest ook opeens uit het niks lachen maar in me hoeft klonk het lachen zo raar dat ik er van schrik mee op hield.
het is allemaal erg moeilijk om uit te leggen (omdat in de trip dingen logies lijken die totaal niet logies zijn) maar ik voelde me erg op me gemaak en heb het daar na nog twee keer gedaan

de tweede keer was niet zo bijzonder maar de derde keer was echt heel weird :P toen zag ik de tavel in de kamer heel de tijd heen en weer gaan en was ik bang dat de tavel tegen me knie aan zou komen :confused: en ik heb ook elke keer als ik salvia rook dat ik dingen zie maar tog ook weer niet zie het is dan alsof ik het niet met me ogen zie maar met me geest het is er dus wel maar je ziet het niet echt, heel moeilijk om uit te leggen maar ik heb nog 1 dosis die 2 keer zo groot is als de dosissen die ik tot nu toe geprobeert heb en daarvan ga ik zeker een verslag maken. ik ga die keer ook mijn ogen dicht houden tijdens de trip zodat ik dan meschien echt in een droomwereld kom :)

DeeMTee

Ik heb het 2x genomen. De eerste keer had ik veel te veel. Twee maatjes van me hadden 2 buisjes met de sterkte 25 geloof ik. Ik heb bijna 1 buisje op gesmoked in een vaporizer. Ik was gelijk weg tot 10 min later dat ik weer heel langzaam bij mijn zintuigen kwam. Het leek wel alsof ik uit de klei werd getrokken. Alles was heel koud, ik voelde me zo koud en levensloos als een steen. Heel traag kon ik weer wat denken en had het gevoel alsof mijn leven was omgegooid in een andere verhouding. Ik wis niet meer hoe die verhouding eruit zag voor mijn ervaring. 1 voor 1 kwamen mijn zintuigen terug. Denken, zien en toen ik 1 keer tegelijker tijd praten en bewegen. Ik zei dit doe ik nooit meer en was blij dat ik weer kon bewegen. Een heel naar gevoel. 1 van mijn maatjes nam na mij een juiste hoeveelheid en zag mij in een soort trechtervorm, een spiraal wegzweven en roepen om hulp. Ik zag er angstig uit.. Maar het was bizar dat hij me zag trippen en ik was niet meer bij me positieven. Raar spul..

Toch wou ik het nog is een keer doen. Toen te weinig genomen 1 buisje van 5x de sterkte in 2 joints. En bijna niets gevoeld op een vaag, lichtelijk koud gevoel met alsof ik naar links werd getrokken na.

Northawke

Wijs gebruiker
Adrenochroom zei:
Northawke zei:

haha bizar, hoeveel x had je?

Geen flauw idee. Een vriend van me had het gekocht. Maar hij vraagt in de smartshop altijd om het sterkste goedje, dus...

Bovenaan