Mening en ervaring over Kratom vapes

De Schurk

Belezen gebruiker
Hallo daar,

Ik stuite van de week op wat vloeibare Kratom producten die mijn aandacht trokken.
Na vele jaren Kratom gebruik begint mijn lichaam Kratom niet meer te accepteren, het is gewoon te ranzig voor woorden.
.:laughing::laughing:
De laatste tijd eindigt de avond boven de wc pot, ik houd het niet meer binnen

Om wat info te geven, ik gebruik +/- 15 jaar pijnmedicatie zoals diverse soorten opiaten.
Ik vindt kratom altijd al een geweldig product, maar de werking is natuurlijk een stuk zwakker in vergelijking met bijvoorbeeld Oxycodone.
Maar zolang ik de nacht pijnvrij doorkom vind ik het prima.

Ik ben altijd wel een bewuste gebruiker, die zichzelf inleest voordat ik aan een substantie begin.
Maar ik kan over het vapen van kratom weinig vinden.
Is het überhaupt mogelijk kratom te verdampen, wat doet dit met de alkaloïden? zijn deze nog wel werkzaam.

Ik zou graag wat meningen van andere horen hierover

Capsules maken zou een optie zijn, maar dit kost wat meer tijd kwa voorbereiding, maakt best wel een zooi en ik moet altijd zorgen dat ik lege capsules in huis heb.
Ik heb uit nieuwsgierigheid wat producten gekocht en met name de kratom vapes zou ik wel wat feedback over willen krijgen, ik kan hier vrij weinig over vinden.
Ik heb in huis gehaald.
-Kratom Vape
- Kratom tincture (dit zou zeer hoog gedoseerde Alkaloïde van de Kratom plant bevatten)
Deze tincturen zijn vrij prijzig en ik vraag me echt af of de prijs hiervan wel de moeite waard is, ik koop Kratom poeder normaal per kilo, het prijsverschil tussen deze 2 producten is echt enorm.
- Kratom mondspray (echt geen idee wat ik kan verwachten)

Over kratom vapes kan ik weinig betrouwbare info vinden, is hier iemand die deze vapes heeft geprobeerd.
Alle andere meningen zijn welkom

1000024696.jpg

Laatst bewerkt:

XMR

Wijs gebruiker
Wat staat er op de ingrediëntenlijst? Heb hier nog nooit van gehoord, dus ben benieuwd wat ze erin gestopt hebben. Zou er eerlijk gezegd niet aan beginnen als ik jou was.

Denk dat je meer hebt aan zelf capsules vullen, hiervoor kun je een capsule vuller kopen. Daarmee maak je heel gemakkelijk 100 capsules per keer. Je hoeft maar eenmalig zo'n ding te kopen, want er kan in principe weinig aan kapot gaan.

Laatst bewerkt:

MDMAutist

Bewuste gebruiker
Ik heb geen antwoord op je vraag. Maar kan je een capsule vuller aanraden. Wel even naar de juiste maat kijken. Je hebt ze, waar je wel 100 capsules tegelijk in kan doen.

De Schurk

Belezen gebruiker
Ik heb geen antwoord op je vraag. Maar kan je een capsule vuller aanraden. Wel even naar de juiste maat kijken. Je hebt ze, waar je wel 100 capsules tegelijk in kan doen.
ok thanks, ik ga er eens even induiken, gewoon paar honderd capsules maken en dan kan ik weer vooruit denk ik dat het plan is.

De Schurk

Belezen gebruiker
Wat staat er op de ingrediëntenlijst? Heb hier nog nooit van gehoord, dus ben benieuwd wat ze erin gestopt hebben. Zou er eerlijk gezegd niet aan beginnen als ik jou was.

Denk dat je meer hebt aan zelf capsules vullen, hiervoor kun je een capsule vuller kopen. Daarmee maak je heel gemakkelijk 100 capsules per keer. Je hoeft maar eenmalig zo'n ding te kopen, want er kan in principe weinig aan kapot gaan.
1000024728.jpg

• Like
Waarderingen: XMR

De Schurk

Belezen gebruiker
Het gebruiks gemak is trouwens 1 ding.
Maar ik had gehoop dat er misschien wat meer 7-Hydroxymitragynine alkoloiden in zouden zitten, en daardoor potenter is dan normaal kratom maar dit wordt best streng gereguleerd volgens mij

Laatst bewerkt:

MDMAutist

Bewuste gebruiker
Het gebruiks gemak is trouwens 1 ding.
Maar ik had gehoop dat er misschien wat meer 7-Hydroxymitragynine alkoloiden in zouden zitten, en daardoor potenter is dan normaal kratom maar dit wordt best streng gereguleerd volgens mij
Voor pijn bestrijding schijnt Red Borneo goed te werken.
Ik heb een keer een Kratom mix/special van iemand gekregen.
Die was in het algemeen sterk. Maar de afkick daarvan was veel heftiger dan van Red Borneo.

De Schurk

Belezen gebruiker
Die was in het algemeen sterk. Maar de afkick daarvan was veel heftiger dan van Red Borneo.
Ok bedankt.
Ik heb borneo red liggen, ik heb de meest bekende groene en rode kratom geprobeerd, ook in combinatie rood met groene nerf.
Op momenten dat zenuwpijn niet of nauwelijks aanwezig is, vaak zit de pijn op de achtergrond zonder dat de pijn echt doorbreekt, op die momenten werkt kratom wel om te kunnen slapen.
Maar als de pijn echt hefig is dan doet Kratom weinig
En ook als ik weet dat ik Oxycodone, tramadol en O-dsmt in huis heb dan is mijn trek in dat gore kratom ver te zoeken en kies ik vaak voor wat sterkers.

De Schurk

Belezen gebruiker
Wat bedoel je met afkick? Je krijgt 1keer een zakje kratom en je was meteen verslaafd? Of praat je over een langere tijd?
Of bedoel je comedown? Ja die kunnen erg vervelend zijn, kratom vooral...

MDMAutist

Bewuste gebruiker
Wat bedoel je met afkick? Je krijgt 1keer een zakje kratom en je was meteen verslaafd? Of praat je over een langere tijd?
Of bedoel je comedown? Ja die kunnen erg vervelend zijn, kratom vooral...
Ik had toen een paar weken Red Borneo gebruikt en kreeg toen die Kratom mix. Die heb ik ook 2 weken gebruikt. Daarna stopte ik en kon een week maar een paar uur per nacht slapen. Daarnaast had ik een paar weken een onrustig gevoel en was ik een maand aan de dunne.

De Schurk

Belezen gebruiker
Ik had toen een paar weken Red Borneo gebruikt en kreeg toen die Kratom mix. Die heb ik ook 2 weken gebruikt. Daarna stopte ik en kon een week maar een paar uur per nacht slapen. Daarnaast had ik een paar weken een onrustig gevoel en was ik een maand aan de dunne.
ooh zo ok, dat is wel vrij snel 2 weken is niet enorm lang, goed om te horen dat je er doorheen gekomen bent.

jam

Bewuste gebruiker
Heb je de vapes ondertussen getest?
Ik heb wel ervaring met tincturen etc en meestal werken die wel, maar over het algemeen vind ik dat kratompoeder een fijnere ervaring geeft als de extracten of zelfs de 7-OH producten. Die hebben naar mijn gevoel een wat vlakkere ervaring, een beetje dromerig, maar minder functioneel of aangenaam vind ik.

Brakka Mang

Badass junkie
Heb je de vapes ondertussen getest?
Ik heb wel ervaring met tincturen etc en meestal werken die wel, maar over het algemeen vind ik dat kratompoeder een fijnere ervaring geeft als de extracten of zelfs de 7-OH producten. Die hebben naar mijn gevoel een wat vlakkere ervaring, een beetje dromerig, maar minder functioneel of aangenaam vind ik.
Laatst gezien 1 oktober, vermoed dat het bevalt 😜

Bovenaan