1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mensen met ADHD en speed.

Discussie in 'Speed' gestart door Krackkid, 24 feb 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Krackkid

Krackkid Experimenterende gebruiker

vinden jullie dat speed een fijne werking op jullie heeft als je pep neemt? Ik heb zelf ook ADHD en 2x pep geprobeerd. Beide keren lig ik na 5 min languit op de bank zo relax als een sprinkhaan. Helemaal rustig. Helemaal nergens zin in, en word best wel chagerijnig. Hoe gaat het bij jullie die ADHD hebben? En kan ik het veranderen , dat ik bijvoorbeeld wel zin krijg in dingen , en niet de heledag op de bank hang?

2. acht.zes

acht.zes Wijs gebruiker

Ik heb zelf ADD en op mij heeft het een fijne uitwerking. Nog sterker het is zo ongeveer mijn favoriete drug.

Van speed krijg ik een goed humeur, en krijg ik overal zin in. Het maakt me wel rustig en relaxed, maar wel tot een bepaalde hoeveelheid. Als ik echt veel neem dan ga ook ik uiteindelijk aan het stuiteren.

Van chagrijnigheid of nergens zin in heb ik nog nooit iets gemerkt. Maar beetje bankhangen kan ook ik best van wat speed.

Of de uitwerking van speed bij jou kan veranderen zou ik echt niet weten.

3. Krackkid

Nice. Ik ga vanavond weer wat speed nemen, ben toch vrij tot donderdag. De effecten zoals niet slapen , droge mond heb Ik ook. Wel kut dat ik zo relaxed ben maar niet kan pitten. Dat word vanavond wat nachtjes door gamen dus.

4. Lemonade

Lemonade Experimenterende gebruiker

Als je pas s’avonds begint met gebruiken dan is de kans groot dat je niet kunt slapen. Meestal begin ik voor de middag en dan val ik s’avonds gewoon in slaap. Ik heb ook ADHD en het effect is inderdaad fijn en rustgevend. Als het uit begint te werken dan word ik wel heel druk en soms ook paranoïa.
    Kijk wel uit met speed want het is erg verslavend, zeker voor mensen zoals ons!

5. acht.zes

acht.zes Wijs gebruiker

@Krackkid

Heb je wel een flink toegenomen reactiesnelheid als je gaat gamen met speed of zelfs dat ook niet?

6. Sofia87

Sofia87 Belezen gebruiker

Waarom vind je speed extra verslavend voor ad(h)d’ers?
    Ikzelf heb add en zou mezelf helemaal geen verhoogde verslavingskans (aan speed) toeschrijven.

OT: ik kan speed waarderen omdat het me helderder laat denken (de mist trekt op), maar ik heb het meer voor de rush van cocaïne.

acht.zes vindt dit leuk.
  7. acht.zes

acht.zes Wijs gebruiker

Hoewel ik speed erg waardeer ben ik er ook niet echt verslavingsgevoelig voor.

Sofia87 vindt dit leuk.
  8. Lemonade

Mensen met ADHD/ADD zijn gevoeliger voor verslavingen in het algemeen en speed staat er om bekend dat het zeer verslavend is maar iedereen is anders.

9. Sofia87

Sofia87 Belezen gebruiker

Bedoel je ad(h)d’ers in het algemeen of enkel diegenen die geen ad(h)d-medicatie gebruiken? Want, en dit werd wetenschappelijk aangetoond, correct gebruik van medicatie is net een remmende factor voor verslaving.

acht.zes en Lemonade vinden dit leuk.
  10. Lemonade

Ik ken dat onderzoek niet maar ik denk dat dat medicatie inderdaad verslaving voorkomt, die ervaring heb ik zelf ook.

acht.zes en Sofia87 vinden dit leuk.
  11. Krackkid

Morgen kom ik hier op terug. :)

acht.zes vindt dit leuk.
  12. SanneBanne

SanneBanne DF Staff Medewerker Moderator Tripreport Analist Tripreporter Donateur

Ik heb geen ADHD maar..

Ik doe Audiosurf op speed, en ik upload de ritjes naar Youtube. Ik krijg serieus berichten van andere Audiosurf fans via Youtube die vragen hoe ik "cheat"/het doe. Ik zeg maar niet dat om speed gaat, maar reactiesnelheid is opvallend anders dus for sure. :tilttearlaugh:

Lemonade, acht.zes en Langspeelplaat vinden dit leuk.
  13. Gamers gaan sowieso lekker op stimulanten heb ik het idee. Het is eigenlijk gewoon doping eh.

acht.zes vindt dit leuk.
Laden...

Deel Deze Pagina