1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mensen uit Brabant

Discussie in 'Voeding, gezondheid, liefde, seks en relaties' gestart door lampenkapje, 13 jul 2019 om 22:30.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. lampenkapje

lampenkapje Belezen gebruiker

Hoi!

In mijn kring zijn weinig tot geen drugsgebruikers maar het lijkt mij erg gezellig om nieuwe mensen te leren kennen en samen een jointje te roken of wellicht in de toekomst andere drugs mee te gebruiken.

Ik heb een eigen huis (en vriend waarmee ik altijd blow) dus wees welkom.

Ik woon onderin Brabant. In verband met herkenbaarheid kun je de plaats in PB krijgen :)

2. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Hey @lampenkapje

Ik ben Brabander, kut!

Maar ik ben niet echt provinciegebonden. Ik heb er op dit forum een aantal vrienden er bij gekregen die verspreid zijn over het gehele land, wat zeg ik, er zitten zelfs een paar domme belgen (sorry @AphexTwin) bij lol!

En ja, wij komen wel eens bij elkaar voor de gezelligheid en om samen druggies te gebruiken (meestal wordt er dan getript lol).

Ik kijk dus niet naar of iemand bij me in de buurt woont, maar meer of er met bepaalde mensen hier een klik is aleer ik ook buiten het forum met ze om ga.

Overigens is @verwondering bezig om een 'openbare' meeting te organiseren, die zou begin augustus in Nijmegen moeten plaatsvinden, geen idee hoe het daar mee staat overigens.

3. lampenkapje

Ik voel mij denk ik op een meeting een beetje het buitenbeentje gezien ik dan niet echt ergens over kan meepraten:sweatsmile:
    Ik rook (tot nu toe) alleen wiet, heb nog nooit getript. Eerste keer truffels staat wel op de planning maar dan moet ik eerst even beter in mijn vel zitten.

Albedo, AphexTwin en acht.zes vinden dit leuk.
  4. AphexTwin

AphexTwin Bewuste gebruiker

‘t Zou maar triest zijn als we enkel over drugs praatten, dus minder of meer ervaring maakt totaal niet uit.

Yep, goed in je vel zitten is een basisvereiste als je met psychedelica aan de slag wil. Geldt voor newbies, maar evengoed voor ervaren psychonauten.

Mezelf, Albedo, lampenkapje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. pinkie

pinkie Belezen gebruiker

@AphexTwin , het is weer tijd om te knokken

Mezelf, AphexTwin en acht.zes vinden dit leuk.
  6. AphexTwin

Ach, hij is nog ziekjes. We kijken ‘t nog ff aan toch. :tongueout:

Mezelf, pinkie en acht.zes vinden dit leuk.
  7. acht.zes

AphexTwin, Avīci en pinkie vinden dit leuk.
  8. lampenkapje

Belgen hebben wel lekkere friet! Dat is het voordeel van dicht bij de grens wonen.

acht.zes vindt dit leuk.
  9. acht.zes

@lampenkapje
    En ook goedkoop speciaalbier, tabak en brandstof!

10. lampenkapje

Ja cheapass benzine! Maar de taal is echt verschrikkelijk. Sorry not sorry..

11. acht.zes

12. lampenkapje

:sob::sob::sob:
    Kan niet hooorrr

13. Eve's drop

Eve's drop Belezen gebruiker

Lekkere friet maar nasty ass mayonaise.... bleghh

Wel lekker smos gezond met ham kaas en ei en daar past de belgische mayo wel ok bij maar bij die friet mot ik um niet

14. lampenkapje

Ja iew die mayo is niet te nassen. Vriend koopt hier in Hollandia zelfs speciaal die mayo omdat die hem zo lekker vind. Brrr

15. Albedo

Albedo Bewuste gebruiker

Ook geen pindasaus.

16. lampenkapje

Satesaus wel, pindasaus doe ik niet aan:tearsofjoy:

Albedo vindt dit leuk.
  17. AphexTwin

Wij spreken nochtans dezelfde taal hoor: de Nederlandse taal. :tongueout:

18. lampenkapje

Het accent dan:tearsofjoy:
    En sommige woorden. Verschrikkelijk haha.

19. acht.zes

20. ATGC

ATGC Belezen gebruiker

Over brabant, wat betaalt dat nou in zo'n lab werken? :grin:

21. Albedo

Albedo Bewuste gebruiker

Nog besmettelijk ook als soort ziekte.:grinning:

22. AphexTwin

@lampenkapje
    Ben jij nou je eigen topic aan ‘t kapen? :tongueout:

@acht.zes
    Met jou heb ik nog een appeltje te schillen, maar dat gaan we als grote mensen buiten DF regelen. :wink:

Casaan, acht.zes en lampenkapje vinden dit leuk.
  23. Albedo

Albedo Bewuste gebruiker

Ik zou het ook gezellig vinden om samen psychedelica te gebruiken en op ontdekking te gaan, maar ken niemand daarvoor. Ik ben (helaas) voorzichtig geworden met nieuwe contacten aangaan ivm mindere ervaringen. Het zou het denk ik makkelijker maken om daarmee te beginnen. Ik heb nl. ook nog nooit getript. Het ongemak en misselijkheid bij sommige middelen spreekt me niet aan. Het kan iets triggeren uit mijn jeugd. Ik kan dat wel aan als ik het langzaam opbouw in mijn eigen tempo.

Voor ervaren mensen kan het leuk zijn dat ze hun ervaring delen en hun eigen begin daarmee herkennen. Het vanuit iemand anders perceptie opnieuw bekijken leren ze misschien van.

De Netflix serie 'Vis a vis' is heel leuk. We hebben daarbij alvast dezelfde smaak.

Laatst bewerkt: 14 jul 2019 om 19:49
    lampenkapje vindt dit leuk.
  24. lampenkapje

Je bent altijd welkom.
    Op dit moment zit ik even in een kut periode om zo maar te zeggen maar ik klim er langzaam uit. Als ik mij beter voel dan wil ik ook de wondere wereld van het trippen gaan ontdekken.

Vis a Vis is inderdaad tof, heb hem nu bijna af. Aflevering 11 seizoen 2, spannend!

Albedo vindt dit leuk.
  25. Albedo

Albedo Bewuste gebruiker

Dank je! Houd ik in gedachten.

Ik heb het de komende maanden nog druk en hoop daarna ook in rustiger vaarwater te komen. Het gaat de afgelopen jaren anders dan ik had verwacht. Stapje voor stapje komt het wel goed.

lampenkapje vindt dit leuk.
Azarius vaporizers and accessories
Laden...