mental breakdown

space scientist

Wijs gebruiker
en dit was het dan, het ging te ver, het komt waarschijnlijk nooit meer goed. Ben doorgedraait op me werk, kreeg geen lucht meer. Ben in het ziekenhuis beland. Dat was hem dan, me kop kapot, niks snap ik meer, niks klopt meer

zodra ik meer weet van hoe of wat zet ik het hier wel neer, ben nu een groot vergiet en ben permanent suf

geen nicotine
geen alcohol meer
geen drugs
contact met mensen is al moeilijk

i went to far.......

jcutter

Badass junkie
Man o man, wees realistisch en zie in dat je moet gaan afkicken met professionele hulp. Zoek hulp voordat je geest/lichaam nog meer kapot gaat.

Suntablet

Bewuste gebruiker
Wat is er juist gebeurd op je werk als ik vragen mag?
Was het de drugs of eerder de na-effecten ervan?

Sterkte en beterschap!

space scientist

Wijs gebruiker
wel wat op, maar daar komt het niet door, is gewoon het totaalplaatje

alles zit raar in me kop, kan niks meer hebben. Misschien dat liefde er wel mee te maken heeft jcutter123. Maar ik mag ook niks meer van dokter/ziekenhuis..

ik snap het allemaal niet meer, 1 weekend eens gelukkig, begint je maandag zo :(

medicijnen genoeg er voor, of ik ze wil is een 2e. Heel de dag rondlopen als een zombie zonder emotie's wil ik niet. Leven met mijn probleem is de uitdaging

exsmoker

Bewuste gebruiker
heel veel sterkte gewenst

space scientist

Wijs gebruiker
paniek/angst/stress alles samen.

me hoofd kon het kennelijk niet meer aan, nog steeds niet eigenlijk. Zit nu in de ziektewet.

heb ik even tijd om het NUCHTER allemaal op een rijtje te zetten

Northawke

Wijs gebruiker
Je hebt een breakdown gehad, zeg maar. Erg vervelend voor je. Ik hoop dat het snel weer wat beter gaat.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Yo Space,

Wat erg om te horen, ik vind het echt superkut kut voor je.
Het is tot nu toe erg onduidelijk wat je precies is gebeurt.
En wat je problemen ook doen met je ....

Maakt nu niet meer uit, je bent er in ieder geval wel eerlijk over.
Je hebt dus ook geen bullshit commentaar nodig maar serieuze tips en hulp.
Zelf ben ik nu ook gestopt met blowen en de pep ( pep nog maar 1 x per maand) en ik heb nu na 2 weken eindelijk weer is goed lang door mogen slapen. Ik voel me ook veel beter dan daarvoor, mijn energie komt terug ik ga zo solliciteren en ik kap ook helemaal met die kut drugs. ( THC vooral)
Ik ga zelfs kappen met dit forum, want dat is mijn aller aller grootste verslaving.

Blijf sterk, rust veel, ga wandelen en zoek hobbies.

Laat je zo nu en dan nog iets horen van je ?

Greotjes en heel veel sterkte Bonie

Flugeltje

Wijs gebruiker
lysergine25 zei:
Yo Space,

Wat erg om te horen, ik vind het echt superkut kut voor je.
Het is tot nu toe erg onduidelijk wat je precies is gebeurt.
En wat je problemen ook doen met je ....

Maakt nu niet meer uit, je bent er in ieder geval wel eerlijk over.
Je hebt dus ook geen bullshit commentaar nodig maar serieuze tips en hulp.
Zelf ben ik nu ook gestopt met blowen en de pep ( pep nog maar 1 x per maand) en ik heb nu na 2 weken eindelijk weer is goed lang door mogen slapen. Ik voel me ook veel beter dan daarvoor, mijn energie komt terug ik ga zo solliciteren en ik kap ook helemaal met die kut drugs. ( THC vooral)
Ik ga zelfs kappen met dit forum, want dat is mijn aller aller grootste verslaving.

Blijf sterk, rust veel, ga wandelen en zoek hobbies.

Laat je zo nu en dan nog iets horen van je ?

Greotjes en heel veel sterkte Bonie

Ga je ons verlaten? :cry:
Ga je ook stoppen met psychedelica?

on-topic: ga eens sporten en enkele weekjes of enkele maandjes stoppen is altijd goed :wave:

Lektroluv

Bewuste gebruiker
Flugeltje zei:
on-topic: ga eens sporten :wave:

Idd sporten wordt op dit forum niet altijd op de juiste waarde geschat...je kan je er echt HEEERLIJK na voelen...dopamine serotonine ALLES>>.quatro stagioni lijkt t wel!!!!

space scientist

Wijs gebruiker
sporten gaat nu ff niet werken, kapotte rug en knie

heb nu een nacht geslapen, wel een kleine verbetering, niet veel
Zit nog steeds met me gedachtes die maar niet weg gaan.

Snap er nog steeds weinig van. :(

Ik stop voorlopig met alles, miss 1 á biertjes in het weekend. DF zal ik waarschijnlijk ook langzaam verlaten, maar voorlopig blijf ik hier nog even

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ik ga wandelen zodra ik me kut voel, van het wandelen raak je in trance en van de trance kom ik tot rust.

Mag / kun je wel wandelen SpaceScientist ?

Bonie Senior

space scientist

Wijs gebruiker
lopen in het algemeen doet al pijn door me rug/knie

van huis weg gaat zoiezo al moeilijk iv.m. ziektewet/controle. En ik wil ook een groot gedeelte energie steken in een goed verloop met een "speciaal iemand".

ik probeer er maar het beste van te maken, wat ook tevens het enigste is wat ik kan doen, steun zoek ik in muziek. Met mensen er over praten oog in oog is (nog) te moeilijk

Ik hoop zo snel mogelijk te kunnen gaan sporten, me gezondheid een boost geven. Dit is trouwens mijn 2e dag zonder nicotine of alcohol. drugsvrij sinds 29-02.

space scientist

Wijs gebruiker
ach het boeid me geeneens meer

heel me leven al naar de klote, nog voordat ik echt de 20jaar heb bereikt.
Stoppen is geen slecht iets voor mij, ik ga maar naar buiten. Kijken hoelang ik eht daar uithou :(

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Denk dat je dit eerst zelf nog moet verwerken en een plek moet geven voordat je goed kunt verwoorden wat er nou precies mis ging bij je.....

Heftig voor je, veel sterkte en pas goed op jezelf!!

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik weet niet zo goed wat er mis is gegaan, maar ik hoop dat het snel beter met je gaat!

Ik las dat je verlangt naar rust in je hoofd? MIsschien kun je proberen rustige muziek (misschien klassiek) te luisteren, en dan ook echt te luisteren? Dus op bed liggen, ogen dicht, en de muziek doorvoelen? Zelf word ik daar vaak wel rustig van.

Een andere manier is meditatie. Heel simpel houd het in dat je als een rustige observator naar je eigen gedachtes kijkt. Jij bént niet je gedachtes, maar je kijkt er van een afstandje naar. Laat ze gewoon aan je voorbijgaan als wolken. En richt je op al het liefdevolle/vredige in jezelf. Heb geen idee of je er op deze manier iets aan hebt, maar je kunt me altijd pb en als je interesse hebt!

space scientist

Wijs gebruiker
nou heb gister een stukje gelopen (voor zo ver me knie en rug het toelieten) maar hiel niet echt, nog steeds geen verbeteringen vergeleken met gister.

Morgen naar de dokter, voor me rug en knie. En het vaststellen van DSPS. Ook het opnieuw testen van andere ziektes.

Ben er voorlopig nog niet klaar mee, nog lang niet :(

azgaza

Badass junkie
space scientist zei:
En het vaststellen van DSPS.

Als je echt DSPS hebt (delayed sleep phase syndrome dus), werkt melatonine best redelijk, hoewel ik zelf (want ik heb dat ook) liever gewoon mijn leven aanpas, wat door mijn omgeving gelukkig gewoon kan.

Ik weet niet awt je verder precies allemaal hebt, maar heel veel sterkte, misschien dat het over een paar weken wel echt beter gaat.

space scientist

Wijs gebruiker
nee melotanine werkt niet goed genoeg meer, net een tijd gepraat met een psycholoog (vriend van de familie) en die zij al dat het waarschijnlijk nodig is om antipsychotica te gaan slikken, en dat het een opkomende psychose is :(

Hyperdrive

Belezen gebruiker
Moet je nou eigenlijk paddo's gaan doen :P

Maar ff zonder gekheid, dit is echt zwaar klote man.

Voel je je nu gewoon echt heel erg ongelukkig of heb je echt het idee of je gek wordt?

pythregius

Bewuste gebruiker
space scientist zei:
nee melotanine werkt niet goed genoeg meer, net een tijd gepraat met een psycholoog (vriend van de familie) en die zij al dat het waarschijnlijk nodig is om antipsychotica te gaan slikken, en dat het een opkomende psychose is :(
wacht eerst maar voordat je het zeker weet vraag om andere methodes om dit te bestrijden voordat meneer dit voorschrijft, ik ben hier geen voorstander van tegenwoordig denken ze alles op te lossen met medicijnen en daarom wordt al te snel vol gedrukt met pillen, denk niet dat dat goed is, wat ook niet verstandig is om je probleem te laten liggen, zoek eerst andere methodes om het op te lossen emotieve therapie bijvoorbeeld.

ik wens je heel veel sterkte, hou je taai en ga plz niet stilzitten om in een gedachten spiraal te belanden.

groetjes

space scientist

Wijs gebruiker
nou ik hoor het zo wel allemaal, ga zo weg naar de dokter.
Me gedachtegang is nog steeds niet normaal en voel me ook nog steeds niet goed :(

pythregius

Bewuste gebruiker
space scientist zei:
Me gedachtegang is nog steeds niet normaal en voel me ook nog steeds niet goed :(

Veel sterkte inderdaad, Probeer je niet in een slechte mood te houden, probeer uit die cirkel te stappen, maar geef dus niet op anders blijf je er nog een tijd in.

Groetjes Pyth

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
space scientist zei:

@ SpaceScientist,

Geef niet op, het kan wel maanden duren voordat je weer een gelukkig zalig gevoel kan krijgen uit jezelf. Probeer de negatieviteit om te zetten in een postieve gedachteflow. Een pilletje va de doktor is ook maar een pleister, neem deze pillen niet te lang en zelfs veel korter dan de artsen voorschrijven.

-1 Sta vroeg op voor 08.00 am en ontbijt goed en ga wandelen of zwemmen, hoe dan ook zorg dat je moe word,
-2 Bij thuiskomst zou je bepaalde theesoorten kunnen drinken en een warm bad/ douche kunnen.
-3 Neem nog een gezond ontbijtje en ga je huis lekker opboenen.
-4 Ga in de namiddag naar vrienden die clean zijn , vermijdt de junks en dealers.
-5 Eet 's avonds opnieuw gezond misschien kun je bij cleane vrienden gaan eten.
-6 Leef van dag tot dag en dan van week tot week en dan van maand tot maand.
-7 Kijk naar morgen niet naar gister, iedere dag moet ietsje beter gaan.
-8 In het weekend moet je jezelf goed vermaken, verveling leidt tot negatief gedrag.

Bonie Senior.

Heel veel succes ....

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Oh wat een naar bericht he!! Weet niet goed wat ik moet zeggen en dat gebeurd niet vaak hihi. Wil je in ieder geval heel veel sterkte en succes wensen.. Hou vol!!!

space scientist

Wijs gebruiker
nou, ben weer terug van de dokter, gelukkig geen medicijnen om mijn hoofd in orde te krijgen, jammer genoeg geen medicijnen voor me rug en knie.

Mijn werk opgezegt, tenminste zodra ik ander werk heb, dus zoeken geblazen. Alleen de chaos in mijn hoofd is er nog steeds, hoe krijg ik die in godsnaam weg. :(

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
mediteren ?
behandeling aanvragen via een psycholoog
:hearteyes:

of toch een pilletje per dag ?
Als je eenmaal op rust bent kun je het misschien ook zelfstandig beter aan ?

Ik ben geen arts ... ik doe maar wat losse voorstellen.

:hearteyes:

hallotje

Bewuste gebruiker
Wil je niet met mij op cursus mediteren :wink:....

Schrijf je problemen op en probeer der oplossingen voor te vinden. Ik lees nu ook een boek over hyperventilatie waar weer heel veel tips in staan over je rustig houden. (Ik word ineens zo raar. Over spanning en hyperventilatie).

Wat l25 zegt is waar. Een pilletje helpt voor mij goed om me problemen te vinden!

Bovenaan