1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

mephedrone en astma

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door 2cbarbeque, 11 sep 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. 2cbarbeque

2cbarbeque Newbie

yeet

Iemand een idee waarom je mephedrone niet mag combineren met astmageneesmiddelen? Las dit al op enkele sites maar nergens een duidelijke uitleg waarom.
    Heb deze week mephedrone gesnoven en ik neem inderdaad soms astmageneesmiddelen maar heb er buiten de kater geen negatieve symptomen van ondervonden? Raden jullie mij af om dit in de toekomst nog te nemen ivm mijn astmageneesmiddelen (Airomir en quvar)?

Alvaqt bedankt
    Greetz

2. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis!

Oke, het word afgeraden en toch doe je het. Naderhand kom je vragen of het kan? Tja..

3. 2cbarbeque

2cbarbeque Newbie

Neen, ik nam het deze week. En ging hierna opzoeken wat de risico's zijn van mephedrone. Op deze manier kwam ik teweten dat je het beter niet combineert met astmageneesmiddelen. Ik heb hier echter geen schade van ondervonden toen ik het nam.
    Dus nu vroeg ik me af waarom je dit niet mag combineren, er zal wel een medische verklaring achterzitten ofwel is dit een
    fabeltje. Ik vraag dit omdat ik het een fijne ervaring vond en oorspronklijk wel van plan was om het opnieuw te nemen.

Laden...
Vergelijkbare Topics - mephedrone astma
  1. genk123
    Reacties:
    13
    Weergaven:
    1.877
  2. Prison
    Reacties:
    9
    Weergaven:
    1.549