[hier stond eigenlijk een vraag waar je het gekocht had maar dit mag niet volgens de forumregels] sorry DF mod.
verder, mephedrone in kristalvorm is gewoon een puurdere vorm. bij deze persoon word het 99,8%. Dit heb ik van die persoon gehoord. ook is de dichtheid groter, dus het volume van 1gram is minder, het lijkt dus of je minder nodig hebt maar in millilgrammen maakt het niets uit.
het enige waardoor je dus minder nodig zal hebben is dat het puurder is (van 99,6% naar 99,8%).
er word gezegd dat dit wel te voelen is, maarja, dat moet ik (en jij, en de rest van de gebruikers) zelf maar ondervinden.
nog, het verschil tussen 4-fmp (fluor-amfetamine) en 4mmc (mephedrone)
4-fmp is een amfetamine, (speed is ook een amfetamine) hierdoor krijg je dus een meer speedy effect, het duurt ook veel langer dan 4mmc. de werking van speed kan ongeveer 10-12 uur aanhouden, dit had net zon lange werking (bij mijn gevoel, ik heb iniedergeval de hele nacht wakker gelegen na 1 capsule van 150mg) 4-fmp is dus te vergelijken met speed maar met een meer euforisch gevoel, zoals mdma.
4mmc word beschreven als een combinatie van mdma en coke. dit komt omdat het een soortgelijke euforische roes geeft als mdma, maar het is wat milder dan mdma en de werking is een stuk korter, (bij een nasale dosis van 80mg werk het ongeveer 1 uur). door deze wat mildere en kortere werking dan mdma word het vergeleken met coke. maar omdat het harder is dan coke (meer euforisch en meer energie) word het vergeleken met mdma.
ik denk dat je vragen nu wel beantwoord zijn, ofniet?
gr soskas