Merken mensen dat je stoned bent

hallo vandaag belde ik me neef op terwijl ik nog een beetje stoned was
Eigelijk net maarja
Dus kreeg ze moeder aan de lijn omdat het wat laatjes is dus zei sorry ben beetje in de war omdat ik nu geen school meer heb maar werk en ander weekend heb
Maar die moeder en me neef weten niet dat ik blow
Merk je dat aan de stem of niet persee echt maak ik me gewoon beetje druk om niks?
( Paranoid)

Als ik gesmoked hebt gaat mijn stem 2 octafen omlaag, misschien dat ze dat gehoord hebben. Maar zelfs als ze dat gehoord hebben lijkt het me sterk dat ze die twee aan elkaar linken.

Geen stress

Als ik gesmoked hebt gaat mijn stem 2 octafen omlaag, misschien dat ze dat gehoord hebben. Maar zelfs als ze dat gehoord hebben lijkt het me sterk dat ze die twee aan elkaar linken.

Geen stress

Ohja ze gaat niet meteen denken hij is Stoned of onder invloed zelfs als ik klein beetje stotter of traag praat
Denken ze dat niet meteen
Ze denken er waarschijnlijk niet eens aan of denken dat ik moe ben ofzo

Sprokkie

Bewuste gebruiker
Ohja ze gaat niet meteen denken hij is Stoned of onder invloed zelfs als ik klein beetje stotter of traag praat
Denken ze dat niet meteen
Ze denken er waarschijnlijk niet eens aan of denken dat ik moe ben ofzo
Lol, je was zo goed bezig ! Nadenkend en minder Paranoide...

OT: Als ze weten dat je blowt zullen ze die link wel leggen. Helemaal als het een heet hangijzer is . Zelfde als je nou veel alcohol zou drinken/xtc gebruiken/vul zelf maar in
En ze (je familie) dat een probleem vinden dan zullen ze daaraan denken als je een beetje vreemd klinkt..
Mocht van het bovenste geen sprake zijn dan zit het echt alleen in je hoofd.
Ze kunnen natuurlijk ook gewoon denken dat je moe bent, dat zal zonder het bovenste de eerste gedachte zijn.

OT: Als ze weten dat je blowt zullen ze die link wel leggen. Helemaal als het een heet hangijzer is . Zelfde als je nou veel alcohol zou drinken/xtc gebruiken/vul zelf maar in
En ze (je familie) dat een probleem vinden dan zullen ze daaraan denken als je een beetje vreemd klinkt..
Ze kunnen natuurlijk ook gewoon denken dat je moe bent, dat zal zonder het bovenste de eerste gedachte zijn.

Aha Oke
En was inderdaad goed bezig doe het nu alleen op me vrije dagen :wink: 2 x per week meer niet!

Sprokkie

Bewuste gebruiker
Aha Oke
En was inderdaad goed bezig doe het nu alleen op me vrije dagen :wink: 2 x per week meer niet!
Heel goed Koes !
Had het niet over je drugsgebruik , meer over je posts :).
Maar zoals ik het zie is het echt wel een vooruitgang.
OT: Geen antwoord op mijn post ?

Sprokkie

Bewuste gebruiker
Ja sorry begreep je post/Opmerking niet helemaal
Dus ??

???
Misschien is de vraag niet helemaal duidelijk :
Weten ze dat je blowt en of hebben ze daar moeite mee ?

krannatom

Belezen gebruiker
Tripreporter
Ze zullen wellicht snel merken dat het niet crowdy in the brain is bij jou. Zet nu maar je computer uit.

JustSomeGuy.

Experimenterende gebruiker
Ik weet dat ik erg laat reageer maar als ik jouw topics zo zie ben jij zo paranoide als de pest. Daar moet je toch echt eens wat mee gaan doen. Ik raad je echt enorm aan om (een tijdje) te stoppen en kijken hoe je je dan voelt. En ga ermee naar de dokter.

Ontopic:
nee.... Als iemand niet weet dat je gebruikt zal iemand het ook bijna niet merken (behalve de rode oogjes), al helemaal niet aan telefoon...

Bovenaan