Mescaline analogen

Kleurendoof

Belezen gebruiker
Iemand ervaring met escaline, proscaline, methallylescaline?
Wat is het verschil tussen de fumarate en hydrochloride vorm?
Of is het beter om mescaline te extraheren?

Met voorbaat dank!

Neo-Shulginist

Badass junkie
Proscaline ben ik helaas te laat naar op zoek gegaan! Het is inmiddels echt lastig te krijgen.

Escaline heb ik wel eens gedaan, maar ik vond het een beetje niksig. Zeker niet de magische kant die mescaline wel heeft.

Wat methallylescaline was ik wel echt weggeblazen. Dat is gelijk een van mijn favoriete rc's geworden, maar gewoon omdat het heel erg lijkt op mescaline. De inwerktijd is wel iets korter, maar qua subjectieve effecten zou ik niet zo 1-2-3 verschil merken tussen methallylescaline en mescaline.

Check ook mijn tripreport daarover:

Probleem met mescaline extraheren uit cactussen is dat dat echt best wel lastig is. Je moet er een zuur-base extractie voor doen, wat voor mensen met een bachelor in de chemie zo gedaan is. Maar het plantenmateriaal is echt gemaakt om vocht vast te houden, waardoor het al snel een dikke smurrie wordt waar je je oplosmiddel moeilijk uit krijgt.
Goed, hiermee bevind ik me volgens mij op het randje van wat nog mag op het forum hier qua tips over drugs produceren. Ik ga dus ook verder geen tips geven wat dat betreft, ik wil alleen maar zeggen: mescaline is niet makkelijk te extraheren uit cactussen.

Maar als je mescaline-kristallen op de kop kunt tikken is dat in mijn ervaring wel echt goud. Ik heb het een paar keer mogen meemaken en dat waren wel echt heel fijne manieren van mescaline gebruiken. Sowieso een heel fijn tripmiddel vind ik het: heel rustig, natuurlijk, accepterend, sereen en zachtaardig. Helemaal niet van het 'hier is je ego, bam, in your face', maar gewoon even lekker op je plek zijn in harmonie met het leven om je heen.

Proxima

Badass junkie
Probleem met mescaline extraheren uit cactussen is dat dat echt best wel lastig is. Je moet er een zuur-base extractie voor doen, wat voor mensen met een bachelor in de chemie zo gedaan is. Maar het plantenmateriaal is echt gemaakt om vocht vast te houden, waardoor het al snel een dikke smurrie wordt waar je je oplosmiddel moeilijk uit krijgt.
Cactus drogen, verpoederen en dan CIELO TEK. Bijzonder makkelijk, snel en vooral veilig te doen.

Casrus

DF-koning
Iemand ervaring met escaline, proscaline, methallylescaline?
Wat is het verschil tussen de fumarate en hydrochloride vorm?
Of is het beter om mescaline te extraheren?

Met voorbaat dank!

Vond MAL (methallylescaline) ook fijn, al merkten we er bij normale hoeveelheden nauwelijks wat van.

In samenwerking met P-LSD zag ik ineens overal regenboog aura's omheen. Dat was wel mooi.

Op de website van mijn vendor staat alleen MAL, of het freebase is of fumarate staat er niet op.

Een paar weken terug nog MAL gedaan samen met gesnoven 3MMC en 150 mg 6-APB en toen zag ik ook CEV's van kleurenbanen, al heb ik gelezen dat 6-APB dat misschien ook lichtelijk hallucinogeen is.

De rest ken ik niet.

Laatst bewerkt:

Neo-Shulginist

Badass junkie
Vond MAL (methallylescaline) ook fijn, al merkten we er bij normale hoeveelheden nauwelijks wat van.
Ja MAL is best subtiel in de psychedelische effecten: totaal geen verwarring en ook niet zoveel visuals. Wel een heel sereen en accepterend gevoel van thuisbehoren. Daarmee lijkt het echt heel veel op mescaline :handok:
Op de website van mijn vendor staat alleen MAL, of het freebase is of fumarate staat er niet op.
Kan je ook nog vragen. Als de vendor geen informatie heeft over de zoutvorm, dan is dat wat mij betreft een red flag. Want dan zijn het lui die gewoon geen flauw benul hebben wat ze verkopen.

Casrus

DF-koning
Kan je ook nog vragen. Als de vendor geen informatie heeft over de zoutvorm, dan is dat wat mij betreft een red flag. Want dan zijn het lui die gewoon geen flauw benul hebben wat ze verkopen.
Doe ik misschien nog wel.

Ben nu overgestapt op een andere vendor omdat deze 5-MeO-DMT verkoopt en nog ander moois wat mijn 'oude' (waar ik mijn MAL vandaan had) niet heeft.

Dirkdirk

DF-koning
Sowieso een heel fijn tripmiddel vind ik het: heel rustig, natuurlijk, accepterend, sereen en zachtaardig. Helemaal niet van het 'hier is je ego, bam, in your face', maar gewoon even lekker op je plek zijn in harmonie met het leven om je heen.
Jij zou dit spul gewoon deur aan deur kunnen verkopen met dit soort teksten, ouwe gladjanus.

Ik wil graag 1 gram alsjeblieft. Hier opeten.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Jij zou dit spul gewoon deur aan deur kunnen verkopen met dit soort teksten, ouwe gladjanus.

Ik wil graag 1 gram alsjeblieft. Hier opeten.
De dag nadat ik voor de eerste keer methallylescaline nam had ik een afspraak bij de psycholoog. Toen ik daar binnen kwam zij hij: "zo, wat loop jij te stralen!"

Dus ik: "ja ik had gisteren methallylescaline genomen en toen heb ik vier uur lang op een kleedje gelegen in een perfecte bliss!"

Hij: 😑

Dirkdirk

DF-koning
De dag nadat ik voor de eerste keer methallylescaline nam had ik een afspraak bij de psycholoog. Toen ik daar binnen kwam zij hij: "zo, wat loop jij te stralen!"

Dus ik: "ja ik had gisteren methallylescaline genomen en toen heb ik vier uur lang op een kleedje gelegen in een perfecte bliss!"

Forgive him, for he knows not what says.

Casrus

DF-koning

En toen pakte hij er ernstig De Roos van Leary bij.

Neo-Shulginist

Badass junkie
De magische kant van mescaline? Ik heb wel eens synthetische mescaline gehad, maar vond er niks magisch aan. Ik vond het niet eens psychedelische ervaring.

Mescaline geeft inderdaad een heel subtiel effect. Het is niet dat je met een toverstaf in één zwaai richting sprookjesland wordt gekatapulteerd, in tegendeel. De magische kant van mescaline zit 'm in het rustige en accepterennde gevoel dat je helemaal op je plek bent daar waar je vertoeft. Het geeft een verwelkomende bezieling aan je omgeving waarmee je een haast vanzelfsprekende verbintenis mee aangaat.

Het is daarmee niet per se iets voor de psychonaut die op zoek is naar andere realiteiten. Maar de psychedelische fijnproever gaat er wel heel hard op :wink:

Bovenaan