Proscaline ben ik helaas te laat naar op zoek gegaan! Het is inmiddels echt lastig te krijgen.
Escaline heb ik wel eens gedaan, maar ik vond het een beetje niksig. Zeker niet de magische kant die mescaline wel heeft.
Wat methallylescaline was ik wel echt weggeblazen. Dat is gelijk een van mijn favoriete rc's geworden, maar gewoon omdat het heel erg lijkt op mescaline. De inwerktijd is wel iets korter, maar qua subjectieve effecten zou ik niet zo 1-2-3 verschil merken tussen methallylescaline en mescaline.
Check ook mijn tripreport daarover:
Mescaline-analogen hebben niet zo'n beste reputatie: slappe aftreksels met veel bijwerkingen. Maar dan heb je methallylescaline (MAL) nog niet geprobeerd! Vandaag was mijn eerste ervaring met het spul en ik ben gelijk fan. Rond een uurtje of 12.00 had ik 50 milligram methallylescaline...
drugsforum.nl
Probleem met mescaline extraheren uit cactussen is dat dat echt best wel lastig is. Je moet er een zuur-base extractie voor doen, wat voor mensen met een bachelor in de chemie zo gedaan is. Maar het plantenmateriaal is echt gemaakt om vocht vast te houden, waardoor het al snel een dikke smurrie wordt waar je je oplosmiddel moeilijk uit krijgt.
Goed, hiermee bevind ik me volgens mij op het randje van wat nog mag op het forum hier qua tips over drugs produceren. Ik ga dus ook verder geen tips geven wat dat betreft, ik wil alleen maar zeggen: mescaline is niet makkelijk te extraheren uit cactussen.
Maar als je mescaline-kristallen op de kop kunt tikken is dat in mijn ervaring wel echt goud. Ik heb het een paar keer mogen meemaken en dat waren wel echt heel fijne manieren van mescaline gebruiken. Sowieso een heel fijn tripmiddel vind ik het: heel rustig, natuurlijk, accepterend, sereen en zachtaardig. Helemaal niet van het 'hier is je ego, bam, in your face', maar gewoon even lekker op je plek zijn in harmonie met het leven om je heen.