• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Mescaline met de mods

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Proxima

Bewuste gebruiker
Voor een mooie Mescaline reis had ik afgesproken met twee goede vrienden van een ander forum, voor de gelegenheid had ik een huisje gehuurd dat lekker afgelegen was zodat we onbezorgd onze gang konden gaan.

Na de Mescaline te hebben getest door middel van TLC en reagents kregen we nog beter nieuws: het lab waarvoor we via via een mooie LC:MS hadden kunnen regelen gaf aan dat onze batch voor 97% Mescaline-Hcl was, dit zou een mooie reis gaan worden!

We namen in de ochtend elk 825mg Mescaline-Hcl en gingen lekker kletsend wachten tot het in zou kicken. Ongeveer anderhalf uur na het innemen begonnen we allemaal een beetje misselijk te worden, dit is normaal en als je er niet teveel aandacht aan geeft dan is het te doen en gaat het vanzelf over na ongeveer een uurtje.

Toen we wat minder misselijk waren zijn we de tuin ingegaan om te genieten van de buitenlucht. Lekker de handstand uitproberen en rollen in het gras, het voelde geweldig.

Na ongeveer drie uur begon de Mescaline echt goed aanwezig te zijn en begon ik langzaam maar zeker weg te smelten in een soort oceaan van vloeibaar metaal, Alsof je één wordt met alles wat om je heen is en alles zag eruit alsof het onderdeel was van deze vloeibare metaal-oceaan, het voelde zo natuurlijk.

Ik ben toen naar binnen gegaan om op mijn bed te liggen, ik ben toen helemaal weggezakt in de oceaan en heb me één gevoeld met alles wat er om me heen was, wat een ervaring!

Meerdere uren zijn voorbij gegaan terwijl ik in de oceaan was, al die tijd alleen maar ervaren en observeren. Geen enkel moment was er paniek of angst, door de langzame instroom had mijn lichaam alle tijd om te wennen aan deze transitie tot puur één zijn.

Op een geven moment begon de ocean langzaam minder vloeibaar te worden, er begonnen ook langzaam enige niet metaalkleuren zichtbaar te worden. De oceaan gaf me langzaam terug aan onze realiteit en ik was dankbaar voor deze reis.

Toen ik weer enigszins bij positieven was ben ik weer naar buiten gegaan waar mijn vrienden mij opwachtte, beide hadden in hun ogen ook een bijzondere tijd meegemaakt en daarna hebben we nog vele uren nagesproken over onze ervaringen.

Conclusie: Mescaline is in mijn ogen een bijzonder krachtige en bijzonder tedere substantie, de manier waarop het langzaam inkomt en je de tijd geeft om eraan te wennen maakt het in mijn ogen een eerlijke en bijzondere substantie.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Mooi geschreven report. Hoor vaak dat mescaline iets warms/liefdevols heeft. Fijn dat de misselijkheid mee lijkt te vallen. Ik heb bij 2-cb ook vaak wat misselijkheid bij de come-up. Maar dat gaat normaal gesproken ook snel over.

Hoe energiek zou je mescaline omschrijven? Ik vind psilo bijvoorbeeld enorm “sloom” terwijl ik op lsd actiever ben en ook meer interesse over heb voor normale dagelijkse dingen zoals eten, sex, dansen etc. Bij psilo wil ik alleen maar wegdromen op de bank...

Klinkt goed in ieder geval. Misschien toch maar eens een eigen cactus laten groeien 😅

Proxima

Bewuste gebruiker
Mescaline is vrij energiek, meer richting LSD en dan uren lang. Ik neem altijd een paar biertjes erbij om wat af te remmen en om enige vasoconstrictie tegen te gaan.

Zolang je de Mescaline op een plek neemt waar je je vrij voelt is het erg warm en liefdevol, bijna (maar niet helemaal) MDMA achtig.

Tegen de misselijkheid heb ik ondertussen wel wat gevonden: enteric coated capsules, deze capsules gaan niet open in de maag maar pas in de darmen, en daarmee omzeilen ze de misselijkheid. Het is wel belangrijk dat je dit op een lege maag neemt en veel water blijft drinken, anders kan het wel enige tijd duren voordat je iets merkt. :wink:

Als je de DMT en LSD wereld kent dan raad ik je aan om deze realm ook te onderzoeken, degene die daar vaker zijn geweest hebben allemaal een speciale glimlach als je het over Mescaline hebt. Het is het echt waard.

Cactussen is een goede bron, genoeg op het internet te vinden hoe je daar mee om moet gaan. Ik zou ze echter wel altijd als een extractie nemen en nooit rouw eten. 🤢🤮

Neo-Shulginist

Badass junkie
We namen in de ochtend elk 825mg Mescaline-Hcl en gingen lekker kletsend wachten tot het in zou kicken. Ongeveer anderhalf uur na het innemen begonnen we allemaal een beetje misselijk te worden, dit is normaal en als je er niet teveel aandacht aan geeft dan is het te doen en gaat het vanzelf over na ongeveer een uurtje.
Woooow, hoge dosis.
Conclusie: Mescaline is in mijn ogen een bijzonder krachtige en bijzonder tedere substantie.
Dit vond ik ook. Het leek echt verbazingwekkend veel op MDMA, vond ik. Dat serene stukje acceptatie waarin je wel redelijk helder observeert maar tegelijkertijd ook heel andere gedachtes hebt dan normaal, alleen dan gedachtes waarvan je wist dat ze er eigenlijk altijd wel waren. Bijzonder spul.

Nou had ik 'slechts' 400 milligram genomen, naar Shulgins voorbeeld. Maar ik had toch ook wel hier en daar wat lichamelijk ongemak. Ik werd misselijk bij de come-up, ik moest braken op T:08.00 uur na het eten van een hap soep, ik had wat last van opvliegers en mijn tripmaatje kreeg last van hoofdpijn aan het einde van de trip. Had je niet nog meer last van dergelijke bijwerkingen bij zo'n dubbele hoeveelheid? :wink:

Proxima

Bewuste gebruiker
Nee, ik heb gelukkig geen last van dergelijke bijwerkingen, ook niet met een hogere dosis.

Ik denk dat het nemen van een paar biertjes echt helpt bij het tegengaan van vascoconstrictie (en dus eventuele hoofdpijn), als ik de biertjes niet neem dan voel ik altijd de toch wel duidelijke constrictie in mijn bovenbenen.

Boyman

Belezen gebruiker
Klinkt interessant! Zelf nog nooit mescaline gedaan maar het staat wel op m'n lijstje.

Wat "doe" je eigenlijk tijdens een mescaline trip? Als ik zo je report lees heb je vooral op bed gelegen, ben je dan urenlang aan het mediteren? Of luister je naar muziek? Is er sprake van visuals?

Proxima

Bewuste gebruiker
Op 400mg heb ik wel wat visuals maar dat is meer de "muren bewegen een beetje" soort, maar niet echt iets bijzonders.

Met 800+ mg heb ik zeer sterke visuals, alles leek samen te smelten. Toen ik op bed ging liggen met 800+ heb ik uren lang gevoeld en geobserveerd hoe ik in de oceaan van vloeibaar metaal ronddreef, dat voelde heerlijk en was als een diepe trance.

Met 400mg op luister ik naar muziek en geniet ik van het weer en de goede gesprekken met mensen.

CuriousExplorer

Badass junkie
Ik neem altijd een paar biertjes erbij om wat af te remmen en om enige vasoconstrictie tegen te gaan.

Kun je dit even toelichten?
Ik leer graag bij, maar zoals ik dit lees helpt bier tegen vasoconstrictie?

Wist ik niet.

Proxima

Bewuste gebruiker
Ja, alcohol in normale hoeveelheden als in een paar biertjes is een vasodilator, het verwijd dan je bloedvaten.

Met een hogere dosis Mescaline ervaar ik altijd een kleine constrictie, iets wat ik vooral voel in mijn bovenbenen. Een paar biertjes zorgt dan dat het weer snel verdwijnt.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ja, alcohol in normale hoeveelheden als in een paar biertjes is een vasodilator, het verwijd dan je bloedvaten.

Met een hogere dosis Mescaline ervaar ik altijd een kleine constrictie, iets wat ik vooral voel in mijn bovenbenen. Een paar biertjes zorgt dan dat het weer snel verdwijnt.
Ja je hebt me wel geïnspireerd om nog eens wat extra's te proberen. Ik dacht 'volgende keer neem ik wel 500 mg'. Maar misschien wordt dat 600 mg. Ik had bijna geen visuals van de mescaline inderdaad, behalve dan die enorme kleurenpracht.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ja je hebt me wel geïnspireerd om nog eens wat extra's te proberen. Ik dacht 'volgende keer neem ik wel 500 mg'. Maar misschien wordt dat 600 mg. Ik had bijna geen visuals van de mescaline inderdaad, behalve dan die enorme kleurenpracht.
Had met methyl escaline veel visuals maar nam toen ruim 100mg. Was een heerlijke trip

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan