1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Mescaline - Mijmeren met Babette

Discussie in 'Trip reports' gestart door Larocca1971, 15 feb 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Larocca1971

Larocca1971 Experimenterende gebruiker Tripreporter

Setting: Vrouw, 47 jaar, 1.90m, 78kg, vrijdag namiddag 15.02.2019, enkele mespuntjes Mescaline nasaal en Babette, onze zwarte Cocker, ik ben Verplicht Haar naam te noemen.

Woorden doen afbreuk aan de pracht en warmte van Mescaline...

Ik doe mijn best.

De drukte van de verhuis wat door. Alles wat op een eerste orde... Eindelijk wat rust en alles nodigt uit om van de rust een besef te maken... Ik kijk naar de witte muur, de zon schijnt in mijn rug en op de witte muur.

Ik denk, een glas rode wijn? Of?... het wordt of... na geruime tijd niks… Ik heb destijds een stevige duit betaald aan de mescaline, maar het is het waard, iedere keer opnieuw, dat stofje koester ik en is voor die zeldzame keer…

Ik snuif enkele mespuntjes. Na paar minuten onpasselijk gevoel op de maag. Dan tintelingen in armen en benen.

Ik krijg het warm en nestel mij in de zetel, Babette nestelt zich op mijn buik, haar gezicht naast het mijne.

Ik sluit mijn ogen.

De metrische figuren. Nu begrijp ik al de tekeningen en waar ze hun inspiratie vandaan haalden... Het eerste half uur kijk ik met gesloten ogen naar al de pracht en praal. Ik wil mijn ogen nooit nog openen…

De zon schijnt op de witte muur en geeft een warme gloed en schittering. Het onpasselijke gevoel op de buik is nu helemaal verdwenen.

De Mescaline is prachtig. Echt fenomenaal allemaal. De warmte en de gloed is zo uitnodigend. De zon, de warmte,... alles versmachtend...

Mescaline doet je echt stilstaan, ontdekken, genieten, verwonderen...

Mijn armen en benen tintelen… Ik proef een vreemde smaak en ik verwonder mij een kwartier over de smaak.

Ik steek een zuur snoepje in mijn mond, een snoepje heeft nog nooit zo intens gevoeld...

Ja, dan is Ketamine afstandelijk en koud, een andere wereld, een wereld die ook prachtig is...

Na al het verwonderen, denk ik aan alledaagse dingen. Ik denk aan strand en zon. Wat schijnt de zon prachtig! Straks met mijn man naar de zee...nu vlakbij…

Gisteren had mijn man taart bij, toen ik ze serveerde, en oh boy, wat zie ik mijn Man graag, kijkt hij me aan en zegt: " ...dat aan de rand is niet om op te snuiven..."

Mijn man heeft vrede met mijn duister kantje...

Buiten hoor ik een schaap en een eend...

Wat is het hier rustig, een verademing met onze vorige woning...

Een klein jaar geleden mijn GSM vaarwel gezegd, ik dank de dag dat ik die beslissing nam...

Rust... hier word ik rust... ik adem rust en ben rust

Ik ben mijn man dankbaar voor de verhuis. Hier voel ik me terug Thuis…

Babette, ik wordt haar warmte gewaar, haar ademhaling, ik voel en adem haar... Zij is mijn rust

Ik voel me een Moeder. Ik voel me zo vredig en zo warm...

Ik ben Babette dankbaar

De vriendschap, het er zijn, haar begrip, een pracht van een dochter.

Ik open de ogen, plots zie ik zo veel verschillende haartjes rond haar neus. Ze likt me nu, somst stopt ze als ze iets hoort en haar tong plakt dan tegen mij, ik voel haar, haar alertheid, haar rust.

Zij waakt over mij, zij begrijpt me, wat houd ik van haar...

Wat is de wereld prachtig, natuur en rust… stilte, stilstaan bij jezelf…

Babette, mijn Man, natuur en rust…ik heb eindelijk mijn rust in het Leven

Ik mijmer weer weg…

Mescaline doet je verwonderen, genieten, mijmeren, stilstaan, ontdekken, voelen, stilstaan bij jezelf, één worden met alles, vrede, rust, de warmte en rust en de pracht zijn zo intens... onwerkelijk... woorden schieten te kort...

Xx

Laatst bewerkt: 15 feb 2019
    StimsalaBanne, Jools, Casaan en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. KropSla

KropSla DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Lief, mooi, warm, zacht, oprecht. Heb er geen andere woorden voor, dank voor het delen.

3. Neo-Shulginist

Neo-Shulginist Bewuste gebruiker

Waarom had je besloten de mescaline te snuiven in plaats van oraal in te nemen?

Hoe lang duurde het ongeveer voordat je de eerste effect voelde en wanneer was de piek?

Weet je toevallig ook ongeveer hoeveel mescaline je hebt gesnoven behalve een mespuntje? Richting de 100 mg, 200, 300?

Mezelf vindt dit leuk.
  4. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

Precies mijn vragen eigenlijk. Buiten dat ik het een poëtisch report vind kan ik er informatief echt weinig uithalen.

5. Larocca1971

1. Ik had wat gelezen over mescaline, maar vond vrij veel over roken, zelden over snuiven. Het zou heel scherp zijn in de neus. Nu, ik rook niet graag, dus was de keuze vrij snel gemaakt. Je voelt het wel in de neus en later in de mond, maar valt best mee en het verdwijnt ook vlug.
    2. Eerst voel je prikkelend gevoel in de neus, na een minuut of 5 voel je de eerste effecten, bij mij was dat op de maag, beetje ongemakkelijk gevoel, maar dat verdwijnt ook vlug. Er is dan terug een korte periode dat je het in de neus voelt. Dan beginnnen ook de visuele effecten en die zijn vrij sterk. Met ogen open zie je lichten en vervormingen van objecten en omgeving. Alles krijgt een mooie gloed. Soms zo heftig dat je de ogen wel moet sluiten om de impulsen te verminderen. Het kan wel teveel worden. Met de ogen gesloten krijg je echt mooie vormen en geometrische figuren. Ben je best even mee zoet, de verwondering was groot bij mij.
    Er is ook een periode dat je een kruidachtige/metaalachtige smaak in de mond hebt. Je smaakgevoel is enorm dan. Ik had een zuur snoepje gegeten, nog nooit heeft dat zo gesmaakt.
    Je zintuigen staan duidelijk scherper tijdens de trip. Je ziet beter, gedetailleerder, smaak is anders.
    Je hebt een ruime periode dat je een tintelend gevoel hebt in handen, benen en voeten.
    Een merkwaardig gevoel vond ik dat op een gegeven moment mijn ganse neus en mond als verdooft aanvoelde.
    3. Het duurt best wel langer dan dat ik gelezen had. Misschien omdat het nasaal is. Toch 1.5 a 2 uur. De uitwerking gebeurt langzaam. Niet plots. Je hebt een fase van mijmeren over jezelf, mooie gedachtengangen, je kan lachen maar ook heel verdrietig worden met tranen toe. Ik had die vrijdag nog bezoek, ik heb me kriek gelachen met het minste die avond. Ik kon gewoon niet stoppen. Een duidelijk na effect.
    4. Ik zou laag doseren, ik ben iemand die anders hoger doseert, maar ben 1.90m en 78 kg. Met dit zou ik zeer voorzichtig zijn. Ik neem twee mespuntjes, elk neusgat één. Ik heb tweemaal wat hoger gedoseerd, kan best heftig zijn. Wat wel kan is éénmaal, dan 15 minuten later nog eens. Dan heb je de heftigheid minder en duurt de trip langer. Van bij de eerste keer tweemaal, gaat hard dan. Werd echt een rollercoaster dan, ik moest me regelmatig verleggen en ogen openen en sluiten of ik raakte de draad kwijt. Je begint dan vrij veel dingen te zien, die er niet zijn, lichten, bewegingen, vormen, schaduwen, planten bewegen enz... Beetje vergelijkbaar met stevige trip van DOB. Alleen duurt DOB veel langer. Ik denk ook dat de mescaline steviger hoogtepunt heeft.
    5. Verder had ik het warmer, ik zweette ook meer. Tijdens het tweede en derde kwartier had ik geluid in de oren. Dat verdwijnt. Wat ik ook had tijdens die periode, je voelde je lichaam als elektrisch geladen aan, een stroomcircuit, regelmatig voelde je precies een stroomonderbreking, fractie van seconde, heel raar gevoel. Precies of je werd gereset, uit/aan. Nog nooit gehad bij andere drugs.
    6. De mescaline die ik heb, is grijsachtig poeder, vrij potent. Komt van betrouwbare source waar ik jarenlang allerlei kwaliteitsproducten van gekocht heb. De beschrijving klopte steeds en ik moest steeds laag doseren wegens zeer zuiver.

Hoop dat dit informatiever is, maar ik had er toen geen zin in, was nog in de roes toen denk ik.

Xx

Laatst bewerkt: 5 mrt 2019
  6. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker

Je had dus niks afgewogen? Wel jammer want zou graag de precieze dosis willen weten. Twee mespuntjes zegt echt helemaal niks namelijk.

7. Neo-Shulginist

Huh, twee uurtjes maar. Oraal ingenomen mescaline duurt echt 12+ uur. Of bedoel je dat je na 2 uur op de piek zat?

8. Larocca1971

Hallo, begrijp ik. Maar ik zou liegen als ik een hoeveelheid zou aangeven. Maar ik ben niet iemand van afwegen. De ganse 20 jaar dat ik gebruik al niet. Ik kies om iets te nemen en het mag best heftig zijn. Een nieuw stofje, doseer ik steeds laag, ik pas dan wel aan voor keer erop. Ik wil ook geen weegschaal in huis voor dat doel. Kan die vragen missen hier thuis. Ik heb geen acute death wish, maar ik zal ooit zelf beslissen als het genoeg geweest is. Ik ga niet op de dood wachten. Als er met mijn man iets gebeurd, stap ik uit het leven. Ik heb een redelijk bewogen leven achter de rug. Ik heb de dood al in de ogen gekeken. Ik weet waar ik aan toe ben. Drugs is ook me-time. Het is mijn egoïstiche ik. Voor mij alleen, ik sta voorop. Het moet fun zijn, ik ga het niet wetenschappelijk of als gevaarlijk benaderen. Als je zo speciefiek moet afwegen, niet doen zou ik zeggen. Het is het avontuur. Het ontdekken. Als je alles op voorhand moet weten, geen drugs nemen. Lichaamslengte, gewicht, mentale toestand, gegeten of niet, etc.... kan je niet afwegen. Er zijn zoveel variabelen. Voor mij is het een puur persoonlijk afwegen van een toestand van mezelf om te beslissen wat ik neem of hoeveel ik neem. Gaat het mis, geen probleem, het was mijn persoonlijke keuze. Mijn verantwoordelijkheid. Alles is ook in orde als ik niet meer zelf kan beslissen. Mijn man of kinderen weten wat er dan moet gebeuren. Eerlijk zijn tegen jezelf is belangrijk. De gevolgen dragen en voorzien. Ik heb ooit 3 trips dob genomen, het verslag staat hier, ik vond daar geen gegevens over, toch vond ik dat het kon en op een bepaald moment voelde ik dat het kon. Ik heb het gedaan. Doe ik het opnieuw? Geen idee. Zou kunnen, maar de kans is klein. Kan zijn dat ik ooit hogere dosis mescaline neem, maar niet nu, geen behoefte aan. In uw geval, doseer laag, je kan de keer erop hoger afwegen met de weegschaal. Aan mij is het niet besteed.

9. Larocca1971

Hallo, oraal? Ik spreek al de ganse tijd over nasaal. De piek, na twee uur ja. Ik schrijf duidelijk dat het langzaam verdwijnt. Denk je nu echt dat ik daar met de horloge naast zit? Het moet fun zijn. Het is tijd voor mij. Ik ga echt niet afwegen of een speciefiek tijdsverloop afmeten voor de wetenschap. Ik sta voorop, het is mijn plezier, het voor mijn egoïstische ik. Ik weet dat ik gesnoven heb omstreeks 14.00 toen, ik voelde 's avonds nog werking, maar het was hanteerbaar. Ik was spitsvondig en zeer lacherig, maar de meeste dachten dat ik een glaasje teveel op had. Ook al had ik niet gedronken. Als je zoveel op voorhand moet weten, wat is het avontuur? Wat is het ontdekken? Wat als de werkelijkheid niet overeenkomt met wat je gelezen hebt of verwacht? Paniek? Niet doen dan zou ik zeggen. Ik heb geen gevoel met opiaten, ik heb ze nog nooit geprobeerd en ik sta er negatief over. Ik zal ze nooit proberen. Dat is puur mijn gevoel. Iemand anders kan dat wel hanteren waarschijnlijk, ik niet, ik ken mezelf. Maar trippen is mijn ding, ik kan zeer goed relativeren in die situaties. Ik neem ook iets, en dan zie ik wel, ik verwacht niets, wat komt is leuk. Het is een individuele ervaring.

10. Neo-Shulginist

Ik dacht even dat je bedoelde dat de totale trip maar 2 uur duurde. Dat zou niet rijmen met mijn idee van een mescalinetrip, die echt veel langer zou moeten duren. Vandaar dat ik het even vergeleek met de werkingsduur van een oraal ingenomen dosis mescaline.

Ik vraag dit allemaal omdat ik erachter probeer te komen of er voordelen zitten aan het snuiven van mescaline versus het oraal innemen.

Over niet al te lange tijd ga ik wat kristallen nemen. En ja, ik denk daar van te voren graag goed over na. Ik krijg niet zoveel kansen in mijn leven om mescalinekristallen te nemen. Dus dan wil ik zeker weten dat de voorbereiding, set en setting, optimaal zijn.

Ik heb wel eens 2C-P genomen, wat een mescaline-derivaat is. Net als met mescaline duurt het bij 2C-P ongeveer drie uur voordat de piekeffecten zich voordoen. Tijdens de come-up kan je wel flink misselijk worden, last krijgen van buikpijn en moeten overgeven. Ik heb wel eens mensen horen zeggen dat als je 2C-P snuift in plaats van slikt, dat de come-up dan maar een paar minuten duurt en met veel minder misselijkheid gepaard gaat.

Ik heb nog nooit iemand gehoord / gesproken die mescalinekristallen heeft gesnoven vandaar dat ik gewoon alles wil weten :)

11. Larocca1971

Wat ik nam zijn geen kristallen, het is een grijsachtig poeder. Het was omschreven als zuivere mescaline. Het is in ieder geval zeer potent. De source is betrouwbaar.
    De effecten komen zeer snel op, na 5 minuten heb je de eerste effecten. Ik had geen braakneigingen, wel beetje ongemakkelijk gevoel in de buik, maar dat ging over na halfuurtje.
    Ik had zelf nooit gelezen over mescaline slikken, enkel roken of snuiven.

Laden...