met de fiets

ilyas

Bewuste gebruiker
ik heb dus het gemak om met de fiets over de grens te kunnen gaan, maar nu was mijn vraag is dit wel veilig. als ik met de fiets ga haal ik meer als 5g, eigenlijk veel meer.
er zijn wel enkele binnenwegen die ik kan nemen om de drukke punten te vermijden bij de grensovergang maar dit is een enorme omweg (10-15 min)
hoe groot is de kans dat ik word tegengehouden of is iemand ooit al eens tegengehouden op de fiets?

TrippyShit

Badass junkie
Ik snap het hele probleem niet eigenlijk :P Je bent gewoon lui :rolleyes:
Als je met een klein kwartiertje fietsen veel risico vermijd, waarom doe je dat dan niet?
Als het nou een uur extra fietsen was, ok. Maar het is een kwartiertje, kom op :P

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
Dikke pret (over de grens gaan) we hebben geen grens tussen belgië en nederland hoor. Al smokkel je 500 gram niemand heeft het door.

Wacky

Badass junkie
Ik ben opgegroeid in Terneuzen en gaan studeren in eindhoven. Gedurende een jaar of 4 heb ik een weekend baantje gehad in terneuzen en ben ik met de auto via antwerpen heen en weer gereden, de 6 jaar daarna ben ik nog op regelmatige basis naar terneuzen heen en weer geweest.
Daarnaast ben ik de afgelopen 2 jaar naar ongeveer 60 goa feestjes geweest in belgie.

Zo heb ben ik dus minimaal 1500 keer de grens overgestoken tussen nederland en belgie met de auto. Niet 1 keer ben ik daarbij op drugs gecontroleerd.

Waar de fuck maak je je druk om ????

Flameon

Badass junkie
Met de controles valt het inderdaad reuze mee. Ik zou gewoon de normale weg fietsen, want de kans dat je wordt aangehouden zal wel klein zijn

Zazuu.

Bewuste gebruiker
De kans dat iemand je aanhoudt is inderdaad erg klein

Misschien moet je wat oppassen rond oud en nieuw dat ze denken dat je vuurwerk ofzo haalt/brengt.

Voor de rest, Dont worry, Be happy :P

buzzrider

Wijs gebruiker
Ons hebben ze wel al tegengehouden met de auto, maar als je met de fiets gaat zou ik me echt absoluut geen zorgen maken :wink:

Bovenaan