Methadon + heroïne + speed

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Koekie monster

Belezen gebruiker
Beste mensen,

Ik gebruik methadon.
Momenteel nog elke week aan het verhogen tot een geschikte standaard onderhoudsdosering. Zie:

https://drugsforum.nl/threads/bang-om-in-amsterdam-heroïne-te-kopen.65853/

Af en toe gebruik ik heroïne.
Ik vraag me af of ik speed kan gebruiken.
Natuurlijk niet met deze combinatie,
maar Is er een manier om het wel te kunnen?
Bijv 1 dag niks nemen, langzamerhand een snotneus en buikpijn krijgen, maar dan wel speed kunnen gebruiken omdat je dus niks genomen heb, maar vervolgens niet heel lang kunnen wachten vanwege de echte afkick?

Bestaat er een manier om een nacht door te gaan op speed, zonder hartklachten te krijgen vanwege opiaten verslaving?

Laatst bewerkt:

8️⃣6️⃣

Badass junkie
De Leukste Thuis!
De een is upper de ander is downer, en de combinatie op zich schreeuwt om problemen, omdat die beide slecht voor je hart en bloedvaten zijn dus veel meer kans op medische problematiek dan deze afzonderlijk te nemen.

Daarnaast, uppers onderdrukken downers, zodat je van die downers niks meer voelt. Het risico bestaat dan dat je veel meer van je downer neemt om door de onderdrukking van de upper heen te breken. En als de upper dan uitwerkt VOOR de downer dan heb je een overdosering downer te pakken, een potentieel levensbedreigende situatie.

Dus zou ik als opiaat-verslaafde ver van uppers blijven als ik jou was.

Koekie monster

Belezen gebruiker
De een is upper de ander is downer, en de combinatie op zich schreeuwt om problemen, omdat die beide slecht voor je hart en bloedvaten zijn dus veel meer kans op medische problematiek dan deze afzonderlijk te nemen.

Daarnaast, uppers onderdrukken downers, zodat je van die downers niks meer voelt. Het risico bestaat dan dat je veel meer van je downer neemt om door de onderdrukking van de upper heen te breken. En als de upper dan uitwerkt VOOR de downer dan heb je een overdosering downer te pakken, een potentieel levensbedreigende situatie.

Dus zou ik als opiaat-verslaafde ver van uppers blijven als ik jou was.
Bedankt voor je uitleg.
Ik snap dat heel goed.
Vandaar ook mijn vraag of het zin heeft om 24u geen opiaten te nemen, nog niet heel erg ziek zijn, speed kunnen gebruiken omdat de laatste dosis opiaten 24u geleden is? Is dat theoretisch ergens logisch..:kissingclosed:
Ben je na de 24u voldoende opiatenvrij om geen problemen te krijgen?

Koekie monster

Belezen gebruiker
Mja, zou moeten kunnen maar ik weet niet of de combinatie speed + de eerste afkickverschijnselen wel zo prettig is.
Mm..
Mja om het zo maar uit te proberen is ook weer zo wat. Ik hoorde wel van iemand die tijdens de afkick door haalde met speed, en minder ziek was dan verwacht..

erikindecloud

Experimenterende gebruiker
Ik vind je berichten wat vreemd. Hoe je t toedient de h en niet weten waar het te kopen? Ben je 50 jaar en toen ineens begonnen? Ik begrijp ook niet dat iedereen Echt hier op ingaat. Vreemde berichten.

Ganggang💯

Bewuste gebruiker
Ik vind je berichten wat vreemd. Hoe je t toedient de h en niet weten waar het te kopen? Ben je 50 jaar en toen ineens begonnen? Ik begrijp ook niet dat iedereen Echt hier op ingaat. Vreemde berichten.
Ik vind jouw bericht ook raar. Er wordt gewoon een legitieme vraag gesteld en duidelijke antwoorden gegeven.

Volgens mij hoeft niemand zich hier te verantwoorden voor zijn of haar gebruik.

hansje1963

Belezen gebruiker
Mja, zou moeten kunnen maar ik weet niet of de combinatie speed + de eerste afkickverschijnselen wel zo prettig is.
Niet dus, zelf van alles geprobeerd en werd stront en stront ziek als ik speed pakte tijdens de afkick!! Tijdens het stoppen met opiaten kan je ademhaling veranderen en speed verergerd dat, geen handige actie om te ondernemen dus!

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik heb niets gelezen aan reacties van anderen en haak alleen even in op de vraag van de combinatie uppers en opiaten. Het kan geen kwaad naast elkaar, Herman Brood heeft het heel lang uitgehouden met deze cocktail. Ook uit eigen ervaring weet ik dat heroine (dus methadon ook) een deel van de negatieve effecten van de amfetamine opheft. Amfetamine gaat op zich naast veel middelen, zolang het niet in extreem hoge doseringen wordt genomen.

In tientallen jaren bij de verslavingszorg hebben ze mij nooit gewezen op gevaren als ik speed dope (en methadon) had gecombineerd.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan