Methallyescaline CAS:207740-41-8

Status
Niet open voor verdere reacties.

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
Ik heb een blister met de volgende chemische stof gekocht in pelletvorm,

Het is Methallyescaline natuurlijk maar een simpele google zoekopdracht levert toch wel een grappig resultaat op. Het komt blijkbaar uit China en nu vraag ik me af hoe legaal dit soort stoffen in China eigenlijk nog zijn? Op de eerste hit van google kom ik uit op een chinese fabrikant van welke ik de naam natuurlijk niet mag noemen hier.

Pharmacy Grade:

*modknip: noemen van prijzen*

Wow! Vooral de customer-feedback is fantastisch om te lezen en de sales manager mag er ook wel zijn..

Ik ga denk ik volgende week maar eens zo'n pilletje inleveren bij het testpunt hier in de buurt. Kijken wat er dan volgende week in blijkt te zitten. Tripreport volgt.., of niet mocht ik dood neervallen.

Laatst bewerkt door een moderator:

Neo-Shulginist

Badass junkie
Haha nou ik denk dat de pharmacy grade sowieso nogal overdreven is. De prijs lijkt me ook belachelijk laag. Waarschijnlijk is er wel een catch; bijvoorbeeld dat dan de verzendkosten heel hoog zijn ofzo. Maar goed, voor 40 euro een gokje wagen en misschien extreem veel mazzel hebben is het wel waard lijkt me. Gewoon ff laten testen inderdaad.

Denk wel even goed na over je persoonsgegevens. Want het is wel China en alles wordt daar gemonitord.

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
Haha nou ik denk dat de pharmacy grade sowieso nogal overdreven is. De prijs lijkt me ook belachelijk laag. Waarschijnlijk is er wel een catch; bijvoorbeeld dat dan de verzendkosten heel hoog zijn ofzo. Maar goed, voor 40 euro een gokje wagen en misschien extreem veel mazzel hebben is het wel waard lijkt me. Gewoon ff laten testen inderdaad.

Denk wel even goed na over je persoonsgegevens. Want het is wel China en alles wordt daar gemonitord.
Ik heb het zelf niet in China besteld natuurlijk maar de blister gewoon hier in Nederland bij *BEEEEEEP*!. 10 stuks a 21 mg. Maar dat is natuurlijk dikke winst, de blister was nog duurder dan een kilo van dat chinese spul...

Neo-Shulginist

Badass junkie
Wat is de LD-50 van Methallyescaline?
Volgens mij is dat niet onderzocht.

Sowieso kun je je vraagtekens zetten bij de waarde van zo'n statistiek, want de LD50 wordt doorgaans op muizen/ratten gebaseerd, maar hun metabolisme is anders, waardoor er zomaar een factor 20 verschil kan zitten tussen mensen en muizen.

Sowieso zijn we bij mensen niet alleen geïnteresseerd in overlijdensgevallen, maar ook in andere (mildere) toxische effecten zoals bijvoorbeeld schadelijkheid voor het hart, longen, lever, nieren, of de bloedsomloop. Zo is een beroerte lang niet altijd dodelijk, maar toch best naar als je de rest van je leven niet meer kan praten of lopen.

Dat gezegd hebbende is er gewoon niet zoveel bekend over de toxiciteit van methallylescaline. Er wordt in online reports wel gewaarschuwd voor misselijkheid en moeite met plassen.

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
Dit “resultaat” kan gewoon onzin zijn, toch? Als iemand zo gek is om geld over te maken…

Het zou interessant zijn om te weten of methallylescaline in China verboden is, want dan is het zeker onzin.
Gewoon met Mastercard betalen. Als het achteraf rotzooi of helemaal geen levering heeft plaatsgevonden is je aankoop verzekerd. Of zijn ze niet zo gek bij Mastercard? :wink:

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
Dat gezegd hebbende is er gewoon niet zoveel bekend over de toxiciteit van methallylescaline. Er wordt in online reports wel gewaarschuwd voor misselijkheid en moeite met plassen.
Deze genoemde bijwerkingen komen bij meer drugs voor. De misselijkheid kan bij het opkomen vaak optreden. Moeite met plassen komt ook voor bij MDMA. Fijn dat er voor wordt gewaarschuwd natuurlijk en daar nu ook rekening mee kan worden gehouden.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
@VJ_LSD72 je bent al wat langer lid hier. Je zou ondertussen echt wel moeten weten dat het niet de bedoeling is om prijzen te noemen. Bovendien lijkt iets een "hot sale" noemen zelfs op het noemen van verkooppunten waar een permanente ban op staat. Je krijgt deze keer het voordeel van de twijfel maar let hier in het vervolg even op. Dit forum kan alleen open blijven als we dit soort regels goed opvolgen. Ik noteer deze waarschuwing even op het moderator-only deel van het forum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan