VJ_LSD72
Bewuste gebruiker
Ik heb een blister met de volgende chemische stof gekocht in pelletvorm,
Het is Methallyescaline natuurlijk maar een simpele google zoekopdracht levert toch wel een grappig resultaat op. Het komt blijkbaar uit China en nu vraag ik me af hoe legaal dit soort stoffen in China eigenlijk nog zijn? Op de eerste hit van google kom ik uit op een chinese fabrikant van welke ik de naam natuurlijk niet mag noemen hier.
Pharmacy Grade:
Ik ga denk ik volgende week maar eens zo'n pilletje inleveren bij het testpunt hier in de buurt. Kijken wat er dan volgende week in blijkt te zitten. Tripreport volgt.., of niet mocht ik dood neervallen.
Het is Methallyescaline natuurlijk maar een simpele google zoekopdracht levert toch wel een grappig resultaat op. Het komt blijkbaar uit China en nu vraag ik me af hoe legaal dit soort stoffen in China eigenlijk nog zijn? Op de eerste hit van google kom ik uit op een chinese fabrikant van welke ik de naam natuurlijk niet mag noemen hier.
Pharmacy Grade:
*modknip: noemen van prijzen*
Wow! Vooral de customer-feedback is fantastisch om te lezen en de sales manager mag er ook wel zijn..Ik ga denk ik volgende week maar eens zo'n pilletje inleveren bij het testpunt hier in de buurt. Kijken wat er dan volgende week in blijkt te zitten. Tripreport volgt.., of niet mocht ik dood neervallen.
Laatst bewerkt door een moderator: