1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Methaqualon analoog, Quaaludes

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door Twirley Bird, 9 jul 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Twirley Bird

Twirley Bird Bewuste gebruiker

Heb net gevonden dat er een analoog is van deze legendarische oude slaapmiddel. de naam is SL-164 Heeft iemand er toevallig ervaring mee? Heb er grote verwachtingen van... werkt net als Quaaludes maar dan 12 uur ipv 5 uur.

Ik laat jullie in een paar dagen weten hoe het is :)

Laatst bewerkt: 9 jul 2019
    Jmths en Qwertyuiopa vinden dit leuk.
  2. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

3. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

Ik ben benieuwd of het de Wolf of Wallstreet hype evenaart. :')

Twirley Bird vindt dit leuk.
  4. Twirley Bird

Ik kan de juiste dosis niet vinden. Ergens stond 100-400mcg en een andere sitev400mg voor effecten. Stond bekend als mandrax.

Mocht iemand dat toevallig weten?

Kan gevaarlijk worden

5. Lysergine

Lysergine Belezen gebruiker

Het middel is zo nieuw dat er nog geen uitgebreide tripreports over te vinden zijn en info over doseringen is nog kariger. Ik kwam dit report tegen waarin enkele tentatieve suggesties aangaande de dosering worden gegeven. Neem het met een korreltje zout en wees voorzichtig; er is nog zo goed als niets over bekend dus je bent een pionier. :) Het middel lijkt iig niet potent te zijn en dergelijke doseringen van een paar milligram of minder zijn eerder bedoeld voor een allergietest denk ik.

Laatst bewerkt: 10 jul 2019
    Neo-Shulginist en Twirley Bird vinden dit leuk.
  6. Twirley Bird

Dank , ik ga vanmiddag een testje doen van 5mg en als het goed gaat 200mg.

Moet wel zeggen dat het spul dan een behoorlijke prijs is voor een RC. Vanavond laat ik het weten wat een goede dosis is. Dat is het nadeel aan pionier zijn.. Toch ben zeer ben benieuwd.

Zal alles goed opschrijven omdat men er blackouts van kan krijgen wat de dosis is.

Je zal het horen , ik ben ook reuze benieuwd. Zal je het laten weten :wink:

Neo-Shulginist, Qwertyuiopa en ketakoekjes vinden dit leuk.
  7. Twirley Bird

20190710_130601.jpg

Test 1
    5mg allergische test

Het smaakt verschrikkelijk.... Zou bijna toxisch willen zeggen.

8. Twirley Bird

geen allergische reacties.

Test 2

18mg zonder enige referentie op reddit staat een post van 20mg maar die gebruiker had het gevoel dat het (veel) meer kan zijn En het schijnt dat roken minder effect geeft aldus de speculaties alles onder voorbehoud want dit is nieuw......

I'll keep you posted.
    Maar ik vermoed dat de actieve dosis rond de 75mg zit voor spier en klein beetje euforie (wat als MDMA soort happy met quaaludes was). Om te slapen gok ik nu dat het zomaar 150mg is. Maar ik gaan het verstandig stap voor stap doen.

Maar nu eerst deze 23mg totaal in 3 uur

Volgende word in de actieve doseringszone (60-80mg) nadat ik dit heb "onderzocht"
    Het lijkt iets minder mg nodig te hebben als het origineel. Dus ben benieuwd :wink:

Voor wie de feiten over de parent compund wil weten is hier een filmpje erover:
    Methaqualon

Qwertyuiopa vindt dit leuk.
  9. Qwertyuiopa

Qwertyuiopa Belezen gebruiker

Krijg je bij deze drug nou ook echt de 4 fases van Wolff of Wallstreet? :tongueout:

10. Twirley Bird

Als het goed is wel ja, daarom ben ik zo benieuwd en doe ik deze primeur vandaag :)
    Dan weten de anderen ook wat veilig en goed hoog en laag is etc. hoger als 300mg zal ik sowieso niet gaan dan kom ik kruipend over straatem kan het wel eens ernstig misgaan vooral omdat dit mijn eerste keer is met een quinazoline

Heb wel mijn standaard medicatie (oxy) er gewoon bij genomen hoop dat ik daar geen spijt van ga krijgen later.

Jmths vindt dit leuk.
  11. Qwertyuiopa

Hmm nou ik ben onwijs benieuwd naar je bevindingen! :) als ik aan de qualuudes van Wolff of Wallstreet denk kan ik alleen maar gelukkig worden!

12. Twirley Bird

Voel trouwens al enige spierontspanning met een erg relaxed gevoel. Van lazy sunday ten top als ik de juiste doses heb gevonden vermoed ik. Maar het moet nog opkomen of dit is deze dosis maar dit is wel degelijk recreatief daar ben ik nu al zeker van. De volgende test word 35mg met de vorige 18 en 5= 47mg totaal ; zal het zien en dan stop ik voor vandaag denk ik.
    Zal zoveel mogelijk details van de effecten proberen te onderscheiden.

13. Lysergine

Maar dan heb je dus 5 mg, daarna 18 mg en vervolgens 35 mg genomen wat dus 58 mg in totaal is ipv 47?

14. Twirley Bird

Nee heb nu 5 en 18mg genomen. De volgende 35mg staat klaar. En ja dat wordt dan 58mg. Neem dat over een uurtje. Dan kom ik in de effectiviteit zone

OT
    Ik merk dat ik motorisch al wat minder handig ben. Verder fijne headspace en tintelingen erg licht.
    Edit
    Behoefte aan hangen /chillen

15. Twirley Bird

En nu 35mg erbij.om het goed te testen over uurtje 200mg. :wink: Moet wel goed testen deze dose is te licht

Zal dan de echte effecten omschrijven.

Edit 40 minuten later

Holycrap 150mg erbij en het is ben echt half verlamd bijna net zoals leonardo naar zijn auto kruipt in die film :)

Had wat te voorzichtig gedaan jongens een recreatieve dosis is nassaal rond de 150mg. lekker is het niet.. maar het effect wel damn wauw

PS Dit was nassaal eerder was oraal maar had gegeten dus dacht dat werkt nu niet goed op die manier. Dit prikt op een hele andere manier als PG oplossingen en die uitwerking wauw het lijken wel quuaaludes naar effecten..

Jmths en Buu vinden dit leuk.
  16. Twirley Bird

Dit ga ik vaker halen :wink:
    Hoge euforie, totaal relax. Mijn benen zijn zo ontspannen als doorgekookte spaghetti, soort MDMA gevoel zonder te stuiteren maar juist relaxed. Voel behoorlijk wat getintel uhm muziek is ineens 10x mooier. Wat vergeet ik.... Dat zet ik er zo wel bij

17. AphexTwin

AphexTwin Bewuste gebruiker

Enjoy! :)

18. Qwertyuiopa

Haha klinkt fantastisch!
    Maar welke hoeveelheden heb je nou precies gebruikt! En hoeveel nou oraal en hoeveel nassaal?

Het voelt niet lekker maar wel wauw, vertel! :tongueout: klinkt als een heel interessant stofje!

19. Twirley Bird

het smaakt vies maar de effecten zijn heerlijk, heb circa 200 mg genomen 150mg nassaal de rest oraal. Nu lig ik net als in the wolf of wallstreet Quaaludes zijn geweldig net als ls-164:)

20. Qwertyuiopa

Klinkt zalig!
    Is het qua effect wel een beetje te hendelen of is het zwaar? :tongueout:

Oh en bewerkt, hou ons op de hoogte van de kater, ben ik ook wel erg benieuwd naar.

Is het qua lekker gevoel mdma waardig of niet te vergelijken?

21. Twirley Bird

Ik moet niet meer nemen nu is prima te handelen maar mijn lichaam is zwaar lol
    Of misschien zo nog een beetje

22. Qwertyuiopa

Hoelang werkt het dan eigenlijk?
    En bovenal, geniet ervan haha

23. Lysergine

Klinkt boven verwachting goed. Geniet ervan! Als er met de tijd meer positieve feedback over dit spul beschikbaar is, zal ik het wellicht ook eens aanschaffen. Nadeel is dat het gezien de lage potentie weinig kosteneffectief is.

Wat is de onset en werkingsduur van SL-164?
    Wat zou een goede dosering zijn voor iemand zonder benzotolerantie? Kun je je een beetje vinden in de doseringen die in dit topic worden gesuggereerd?
    Wat zijn de voornaamste effecten naast spierontspanning, tintelingen, sedatie en euforie?

24. Twirley Bird

Omdat het een anti histamine is die sterk hypnotische effecten heeft. En het is op doseringen van 75mg tegen angst , en pierontspannend. Het is geen benzodiazepines en ook een barbiraturen. Het is https://en.wikipedia.org/wiki/Quinazoline. Een mislukte geprobeerd anti allergie die te veel drugs lijkt. En erg een fijn gevoel geeft.

De dosis is 70-80mg voor angst. 150mg begint de sederend effect te komen. En is het meer diazepam achtig. De dosis 350-400mg is voor slapen. Meerdere functies heeft dit middel.

Heb als laatste test nam ik 280mg en wakker proberen te blijven. Toen werd het super relaxed alleen is het verplaatsen echt kruipen. Het helpt ook tegen de pijn.
    Euforische effecten niet zo intens als MDMA maar ik werd er wel vrolijker van.

Belangrijk om te weten:
    Het hartritme word lager (op 200+mg dosering, en bloeddruk daalt) houd daar rekening mee. 2 biertjes kan zonder problemen. Allergie test is een vereiste.

Ik starte te laag maar 200+mg is wat ik aanraadt.

On set oraal is 45 minuten ongeveer. Duur is 8-10 uur

De dosering van boven 250mg(wat ik oraal nam met klein beetje PG zodat het beter wordt opgenomen)wordt het bewegen net als in de film. Slurry speech komt ook op die dosis. De slaap overwinnen en je voelt je 10x beter als flunitrazepam. En het is fijner als pentobarbital.

Ik ben tevreden:wink:

Als er vragen zijn laat maar horen.

Geen tolerantie met benzo's met barbs weet ik het niet.

Lysergine en Qwertyuiopa vinden dit leuk.
  25. Qwertyuiopa

Klinkt interessant! :) thx voor je update! Wanneer staat je 2e sessie op de planning? En hoe ga je die naar aanleiding van deze info nu aanpakken?

26. Twirley Bird

Aanstaande dinsdag nu weet ik de dosis ongeveer. Zal dan 500mg nemen. En had me vergist werking is 12 uur als je een goede (500mg) neem.
    Regel eten en drinken ik kon alleen maar kruipen was half verlamd. Had ook echt slurred speech lijkt erg Quaaaludes

Laatst bewerkt: 11 jul 2019
  27. Qwertyuiopa

Ik ben benieuwd naar je volgende bevindingen! Maar als ik het goed begrijp ga je met 500mg (oraal toch) gewoon echt slapen?

28. Twirley Bird

nee met de 500mg ga ik vechten om wakker te blijven dan krijg je de echte fijne effecten namelijk. De effecten zitten tussen de beste barbiraturen en fijnste benzodiazepines. maar is een andere groep. zoals boven de link te vinden staat.

29. Jmths

Klinkt vrij leip, ik ben benieuwd hoe dit zich ontwikkelt. :')

30. Qwertyuiopa

Interessant!! :)

31. Lysergine

Hoe onderscheidt het zich van benzodiazepines en hoe van barbituraten? Met barbituraten heb ik zelf geen ervaring.

Is het meer recreatief of ook functioneel? Ik kan me voorstellen dat het functioneel als slaapmiddel of anxiolyticum gebruikt kan worden, maar dan lijken benzos me beter gezien de lagere kosten. Omdat voor functioneel gebruik dus betere alternatieven zijn, heb ik het vermoeden dat het voornamelijk recreatief is.

Merkte je dat het een lang na-effect heeft? Ik maak me namelijk wat zorgen over de mogelijk lange halfwaardetijd die SL-164 zou kunnen hebben. Dat lijkt me ongunstig voor tolerantievorming.

Ben verder benieuwd naar je ervaringen van aanstaande dinsdag. :grinning:

32. polkasnolska

polkasnolska Newbie

@Twirley Bird is het middel wat je nam voorgeschreven? of heb je het zeg maar ergens '' gevonden '' ben ook erg nieuwsgierig naar middelen zoals deze. kan het jammer genoeg niet bemachtigen. tips ? gr

33. Jmths

Zeer recreatief, voor velen iets teveel van het goede. Mede om die reden waarschijnlijk ook vrij prijzig, wellicht beetje vergelijkbaar met O-DSMT wat dat betreft als zijn de effecten wel wat anders van aard natuurlijk. Het is wel wat recreatiever dan benzodiazepines in ieder geval van wat ik begreep.
    Het wordt online verkocht, vragen naar een bron voor drugs is op het forum trouwens niet toegestaan.

polkasnolska vindt dit leuk.
  34. polkasnolska

polkasnolska Newbie

ah oke, dankje

35. Lysergine

Heb jij inmiddels ervaring met SL-164 of ben je van plan het aan te schaffen? Ik twijfel nog; de ervaringen lijken een beetje tweedelig: enerzijds hoor je mensen die er positief over zijn, anderzijds hoor je dat mensen er tremoren/spierspasmen van krijgen.
    Ook de halfwaardetijd heeft mijn vraagtekens.

O-DSMT beviel me overigens prima.

36. Jmths

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar ik kreeg het een en ander wat meer rechtstreeks mee. Ik kreeg de indruk dat het de beruchte effecten van de Methaqualon aardig imiteert. Gezien de prijs waarvoor het verkocht wordt en het volume dat je nodig hebt denk ik niet dat de halfwaardetijd het grootste probleem zal wezen. Een persoon waarvan ik mee kreeg dat deze het uitprobeerde werd al snel iets te fanatiek en had aan het eind een hoofdwond opgelopen na een val onder invloed van.

Los van de ervaring van deze persoon geloof ik dat het crimineel handelen van Bill Cosby wel deels verklaard kan worden aan het gebruik van Methaqualon wat waarschijnlijk sterk vergelijkbare effecten aan SL-164 faciliteert. Nu blijft het crimineel handelen van Bill Cosby echter wel een meer persoonlijk verhaal en de schuld kan zeker niet enkel bij het gebruik van drugs worden gelegd, maar ik denk dat het wel enigszins een impressie kan geven waar ik mij normaal gesproken wel kan ergeren aan ongeïnformeerde drugs sensatie verhalen.

Op het begin dacht ik dat de sensatie hype benoemd in de film the Wolf of Wallstreet rond Methaqualon / Qualuudes wat overdreven waren maar ondertussen denk ik dat de benoemde effecten van Methaqualon niet geheel overdreven zijn. Van SL-164 wordt dus inderdaad gezegd dat de effecten aanzienlijk langer aanhouden.

Lysergine vindt dit leuk.
  37. 25tolife

25tolife Badass junkie Tripreporter Donateur

Klopt en erg leuk , jammer dat het per ervaring zo duur is.

38. Benzoboss

Benzoboss Wijs gebruiker

Deze methaqualone analog kan mogelijk in normale doseringen lijden tot epileptische aanvallen. (sl-164)

Azarius vaporizers and accessories
Laden...