1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Methox; echt niet fun.

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door Cocalculus, 17 dec 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Cocalculus

Cocalculus Newbie

Ten eerste wist ik niet wat het spul was, ten tweede had ik ook van de dosis geen benul, ten derde had ik geen flauw idee dat pas, na nasaal gebruik, dit spul zo laat inkicked.

Dus deed ik drie lijnen van 150 mg. bijna vlak na elkaar: niet slim dus.

Ik was helemaal niet meer responsief en die nacht hebben ze mij met de brandweer uit mijn appartement getakeld en ergens op de intensive kwam ik weer bij, ware het enorm vaag - het enige wat ik wist is dat het een dissociatief was.

Toen ik 's ochtends naar huis mocht, was ik nog steeds mega vaag, heel de dag door, en zelfs na een nacht geslapen te hebben nog steeds.

Zou dit een overdosis geweest zijn?

2. Game&Watch

Game&Watch Belezen gebruiker Tripreporter

Volgens mij kan je niet zo snel overdosen op dissociatieven. Als in, je gaat niet snel dood ervan. Maar als je met overdose bedoelt dat je knockie bent gegaan dan ja. Je had een overdose ver voorbij het recreatieve.

Het is niet snugger wat je gedaan hebt. Maar het goede nieuws is dat je hier gewoon overheen komt en er dan alleen een vervelende herinnering overblijft en hooguit de kosten gemoeid met de IC (eigen risico?). Sterkte daarmee!

3. Prison

Prison Bewuste gebruiker

Heftig. Waarom neem je 450 mg in 3 lijnen waarvan niet eens weet wat het is? Bij bijna elk snuifbaar goedje is dit een enorme dosis.

ToetjesMonster vindt dit leuk.
Azarius vaporizers and accessories
Laden...
Vergelijkbare Topics - Methox echt niet
  1. Bokter
    Reacties:
    1
    Weergaven:
    1.552
  2. Acidfreakx