Methoxetamine heb ik pas 1 keer gebruikt in bescheiden dosering, ketamine een stuk vaker en in verschillende doseringen. Wat mij bij methoxetamine op viel is dat het effect inderdaad een beetje in vlagen komt, terwijl het bij ketamine veel meer constant is. Daarnaast komt methoxetamine redelijk geleidelijk op en gaat na de piek weer redelijk geleidelijk weg.
Qua gevoel lijkt het wel enigszins op elkaar, maar persoonlijk vind ik ketamine wat fijner aanvoelen. Daarnaast was ik met methoxetamine minder versuft dan met ketamine. Dat laatste zal in hogere doseringen waarschijnlijk ook wel meer worden voor methoxetamine gok ik zo. Ik heb niet het idee dat de een heftiger is dan de ander. Gezien de potentie van methoxetamine is het wel een stuk makkelijker om een hoge en heftige dosering te nemen, waardoor het sneller als intenser zal worden ervaren door sommigen. Daarbij duurt het veel langer en zit je er dus wel lang aan vast als je hoger gedoseerd hebt dan verwacht. Maargoed als je je doseringen van beide aanpast naar de potentie heb ik niet echt de indruk dat de intensiteit enorm uit elkaar loopt.