Methoxetamine vs ketamine

saimin

Newbie
Hallo,

In welke mate verschilt methoxetamine van ketamine, kan iemand me dat zeggen?
Welke is intenser?
Is methoxetamine te vergelijken met ketamine, hoe verschilt het?

greetz

Fool

Badass junkie
Methoxetamine werkt een stuk langer en is een stuk potenter dan ketamine is, daarnaast gaat methoxetamine voor mijn idee veel meer in vlagen. De stoffen zijn beiden te vergelijken en ze hebben beiden hun verschillen, maar ik heb eerlijk gezegd geen enkel idee hoe ik de verschillen in psychedelische effecten van deze twee kan beschrijven. Qua intensiteit durf ik ook geen uitsluitend antwoord te geven, ik heb een aantal keren behoorlijk heftige ervaringen op methoxetamine gehad, maar aan de andere kant is me dat op ketamine ook wel een gelukt.

Maar ja, het is te vergelijken en de twee stoffen zijn toch ook weer anders. Misschien kan iemand anders de onderlinge verschillen beter op papier krijgen dan ik dat kan. :wink:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Methoxetamine heb ik pas 1 keer gebruikt in bescheiden dosering, ketamine een stuk vaker en in verschillende doseringen. Wat mij bij methoxetamine op viel is dat het effect inderdaad een beetje in vlagen komt, terwijl het bij ketamine veel meer constant is. Daarnaast komt methoxetamine redelijk geleidelijk op en gaat na de piek weer redelijk geleidelijk weg.

Qua gevoel lijkt het wel enigszins op elkaar, maar persoonlijk vind ik ketamine wat fijner aanvoelen. Daarnaast was ik met methoxetamine minder versuft dan met ketamine. Dat laatste zal in hogere doseringen waarschijnlijk ook wel meer worden voor methoxetamine gok ik zo. Ik heb niet het idee dat de een heftiger is dan de ander. Gezien de potentie van methoxetamine is het wel een stuk makkelijker om een hoge en heftige dosering te nemen, waardoor het sneller als intenser zal worden ervaren door sommigen. Daarbij duurt het veel langer en zit je er dus wel lang aan vast als je hoger gedoseerd hebt dan verwacht. Maargoed als je je doseringen van beide aanpast naar de potentie heb ik niet echt de indruk dat de intensiteit enorm uit elkaar loopt.

ooscaar

Wijs gebruiker
Psychedelibee zei:
Wat mij bij methoxetamine op viel is dat het effect inderdaad een beetje in vlagen komt, terwijl het bij ketamine veel meer constant is. Daarnaast komt methoxetamine redelijk geleidelijk op en gaat na de piek weer redelijk geleidelijk weg.
Hiermee bedoel je dus dat de opkomst en afbouw van MXE geleidelijker is, maar de piek juist meer vlagen bevat?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
ooscaar zei:
Psychedelibee zei:
Wat mij bij methoxetamine op viel is dat het effect inderdaad een beetje in vlagen komt, terwijl het bij ketamine veel meer constant is. Daarnaast komt methoxetamine redelijk geleidelijk op en gaat na de piek weer redelijk geleidelijk weg.
Hiermee bedoel je dus dat de opkomst en afbouw van MXE geleidelijker is, maar de piek juist meer vlagen bevat?
Ja precies. De opkomst en afbouw gaan een beetje in stapjes lijkt het wel en dan heeft de piek meer vlagen. Er zitten tijdens de piek best wel wat heldere momenten tussen. Terwijl keta tijdens de piek gewoon constant vaag is.

Bovenaan