1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Methylfenidaat geen effect

Discussie in 'Farmaceutische drugs' gestart door ketakoekjes, 6 jun 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. ketakoekjes

ketakoekjes Bewuste gebruiker

Vandaag heb ik methylfenidaat geprobeerd om productiever te worden, heb een pilletje van 10mg fijngestampt wat makkelijker was dan ik dacht, en vervolgens opgesnoven. 10 minuten later ongeveer begon de drip wat best wel lekker smaakte aangezien de pilletjes lichtjes bitter waren en toen ik begon te studeren deed het mij bijna niets. Had alleen het gevoel dat er wat meer stilte was in mijn hoofd misschien en dat ik sneller wou werken maar voor de rest niets. Soms, wanneer ik echt zin heb om te studeren of werken lijkt het wel alsof mijn hersenen dopamine beginnen aan te maken waardoor ik zin heb om urenlang te werken zonder pauze, dat was het effect wat ik verwachtte maar dat werd het dus niet. Een vriend van mij die dit dagelijks slikt zei dat 10mg niet genoeg was en dat snuiven zinloos is, maar dit is bijna zeker niet het geval.

Herkenbaar of doe ik iets verkeerds of ligt het gewoon aan mijn lichaam?

2. Eve's drop

Eve's drop Belezen gebruiker

Als jij vaker gebruik maakt van dopamine releasers dan gaat 10mg methylfenidaat echt niet veel doen. Ik vind het eigenlijk maar een beetje overhyped spul,
    Neem dan liever een bak goede koffie en een jointje dat werkt veel productiever is mijn ervaring

3. ketakoekjes

Ik gebruik nooit dopamine releasers, wat ik beschreef bovenaan doen mijn hersenen vanzelf om een of andere vreemde reden, joints doen mij niks en voor koffie heb ik een enorme gewenning. Een joint roken voor het studeren is trouwens ook niet zo slim. Volgende keer probeer ik maar eens Modafinil.

4. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Waarom heb je het gesnoven? Voegt niet echt iets toe terwijl het wel de werkingsduur verkort en je zit naast dex ook bindmiddel je neus in te jassen.

De Dunne vindt dit leuk.
  5. ketakoekjes

Morgen zal ik het wel slikken, vond snuiven gewoon veel leuker en zo erg was het niet want had maar 2 uurtjes concentratie nodig.

6. ZERO-

ZERO- Badass junkie Emeritus Mod

Idd is 10mg een beetje loos. Meer nemen.

ketakoekjes vindt dit leuk.
  7. ketakoekjes

Edit: vandaag geslikt, weer geen enkel effect, misschien moet ik maar dexamfetamine proberen. Volgende week zal ik 30mg proberen. Probleem is dat dit spul best duur is als je het niet van vrienden koopt en het wordt inderdaad heel erg overschat.

8. KropSla

KropSla DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

10mg snuiven vind ik zelf niet echt loos hoor. Bij mij btw ook een totaal ander en beter effect dan cafeïne. Maar het is ook niet alsof je er automatisch ongestoord uren van gaat werken, dan heb je misschien verkeerde verwachtingen? En je motivatie speelt ook echt mee natuurlijk

9. Woezoe

Woezoe Belezen gebruiker

Ik heb zelf ADHD en Methylfenidaat maakte mij alleen maar een zombie. Dexamfetamine daarentegen, good stuff...

10. wonderalice

wonderalice Experimenterende gebruiker

Methylfendidaat is geen dopamine releaser. Het remt de heropname van dopamine en noradrenaline.

https://adhdcentraal.nl/over-adhd/medicatie/

ketakoekjes en gomega vinden dit leuk.
  11. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

10mg lijkt mij voldoende voor iemand zonder tolerantie hoor, dit was een jaar lang mijn standaard dosering voor Methylfenidaat. Snuiven doet wel iets natuurlijk, het geeft een sterkere piek in effecten en een kortere duratie wat functioneel gebruik meestal niet ten goede komt.

Het kan zeker helpen maar het komt niet allemaal automatisch uit een pilletje natuurlijk. Het kan helpen voor gebruik op te schrijven wat je zoal gedaan wilt krijgen.

12. ketakoekjes

Die persoon op jouw profielfoto, daar heb ik een tatoeage van :rolleyes:

Azarius vaporizers and accessories
Laden...