Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hoi, ik heb een kort vraagje. Ik heb een aantal pillen concerta, en ik vroeg me af welk spul dat erin zit de methylfedinaat is. Ze zijn wit aan de buitenkant, roze en wit aan de binnenkant, en 36mg (zo is me verteld). Ik hoop dat jullie het weten Thanks!
Klopt het trouwens ook dat het schilletje/buitenkantje ook methylfenidaat bevat? Ik heb google al af lopen speuren en ik zag het een keer ergens staan, maar voor de rest niet meer en het lijkt me ook wel sterk
als je het schiletje er af haalt heb je als hetkm Verschit goed is een groen wit en geel stukje.
in get gele en wite zit methylfenidaat in het groene zit niks.
Waarschijnlijk net als diazepam normaal blauw maar die van Actavis zijn gewoon wit. (10 mg)
Het ligt eraan welk merk Benzoboss gewend is. Verschilt per merk soms
Wat is de aanbevolen dosering om een leuk resultaat te hebben? 15/20mg snelwerkende?
En heb ik het juist dat je dan teveel neemt als je een pil van 36mg (vertraagde afgifte) vermaalt en in z'n geheel consumeert? Volgens mij werkt het dan hetzelfde als een snelle afgifte, dus zou je dan een halve moeten nemen. Hier lees ik echter niets over terug.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.