methylone vendors

ilyas

Bewuste gebruiker
Ik heb enkele online methylone, butylone en mephedrone vendors gevonden uit de UK. Op dit moment wil ik enkel methylone uitproberen. Hoe kan ik de betrouwbaarheid van zo'n vendors bepalen? De echte duidelijke gevallen, met honderden adds, pop ups,... herken je natuurlijk meteen. Maar aan welke subtiele kenmerken kan je afrippers herkennen?
En het tweede probleem, de vendors die iets of wat betrouwbaar lijken accepteren enkel visa of mastercard. Dit is voor mij een probleem, ik heb daar geen toegang tot. Bestaan er andere betrouwbare online vendors die andere, meer toegankelijke betaalmogelijkheden hebben? Enige tips om deze te vinden?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Degene die alleen creditcards accepteren zou ik persoonlijk niets van willen hebben.
Verder kun je natuurlijk nooit zien of ze betrouwbaar zijn, of ze het uberhaupt opsturen of het verkeerde, versneden of minder dan het betaalde gewicht dat weet je nooit.

Als er bij dezelfde vendor illegale middelen tussen staan niet doen.
Als er heel enthousiast over het eigen product word gepraat niet doen.

Verder kun je via mail contact nog wel wat te weten komen,

Vendors uit de UK die heel slecht engels typen bijv.

De rest moet je echt zelf zoeken :wink:

ilyas

Bewuste gebruiker
EDIT: sorry pc deed raar.

En waarom kan je geen berichten van je zelf verwijderen? Het zou een handigheid kunnen zijn voor ongelukken als deze.

ilyas

Bewuste gebruiker
Jalliz zei:
Gewoon even goed rondvragen bij de normale dealers hielp ook bij mij :)
Ik vertrouw dealers niet echt.

Enkele vrienden van mij hebben al meerdere positieve ervaringen met online vendors, maar ze kunnen enkel mephedrone krijgen. Dat heeft mij interesse in dit soort zaken gegeven.

d0gmaz

Newbie
Je kunt de vendors even bekijken op https://www.undrugged.org/ om de site op te komen heb je wel TOR nodig (word uitgelegd op de site) en tegenwoordig ook een invite. Maar dan kun je in iedergeval zien of er mensen met succes hebben gekocht dit is natuurlijk ook niet waterdicht maar over het algemeen is het wel te vertrouwen.

Ik heb net Tor geinstaleerd.
Nou ben ik wel een leek qua netwerk shit, maar krijg undrugged.org niet geopend! Zelfs niet als ik tor heb draaien. Misschien iemand ervaring met Tor of undrugged?
Peace

Doerak

Bewuste gebruiker
Niet helemaal. Ze zijn wel gehackt, maar de database is inmiddels weer online, zoals je kunt lezen op hun website.

Zorg eerst dat je Tor goed hebt draaien. Het makkelijkste (vind ik) is om de TorButton te installeren. Je kunt dan met een druk op de knop 'anoniem' worden. Je kunt dit testen met de testfunctie in TorButton of door naar een van de testwebsites te gaan. Vervolgens ga je naar www.undrugged.org en kopieer je de onion-link http://sakd...blabla.onion (staat bovenaan de website) in je adresbalk en druk je op de beroemde Enter-knop. Je komt dan op de Hidden Service site van Undrugged.

Op Undrugged kun je als niet-geregistreerde gebruiker niet door alle bekende vendors browsen - ik weet niet of dat uberhaupt kan als je geregistreerd bent - maar je kunt wel vendors controleren. Als je een bekende te pakken hebt zie je tientallen comments staan met ervaringen over de vendor. Zijn deze allemaal positief, dan zou je wel eens een goeie te pakken kunnen hebben.

Google je dus helemaal suf en controleer de links op Undrugged. Je moet wel wat geduld hebben, want het is echt enorm traag; de prijs die je betaalt om zo anoniem mogelijk te browsen als het maar kan. De 'hidden service' maakt het er niet beter op. Hiermee connect je op een host die ook anoniem is via Tor, terwijl je normaliter sites bezoekt via Tor die dat niet zijn. Dit vetraagt de boel dubbel, maar dan heb je ook wat :)

Ik heb al een paar mooie vendors gevonden, maar er nog niks mee gedaan. Pas wel een beetje op, want de meeste RCs zijn nog niet zo uitvoerig getest dat je net zo weinig risico's als de meer gangbare drugs. De effecten op lange termijn zijn meestal niet tot nauwelijks getest. Succes!

westergas

Belezen gebruiker
Zooo even een bump(je)...
Tot vorige week was methylone nog wel te vinden in de div. webshops maar nu is het overal niet op voorraad/sites liggen plat/versturen niet buiten de u.k.

Dit imv nieuwe wetgeving als ik me niet vergis. Timing=beroerd want ik wou net wat gaan bestellen voor het zomer/festival seizoen :mrgreen: Iemand nog een goede tip? undrugged hebben we nu niet aan aangezien er geen sites zijn die te controleren zijn...

Bovenaan