Ik heb enkele online methylone, butylone en mephedrone vendors gevonden uit de UK. Op dit moment wil ik enkel methylone uitproberen. Hoe kan ik de betrouwbaarheid van zo'n vendors bepalen? De echte duidelijke gevallen, met honderden adds, pop ups,... herken je natuurlijk meteen. Maar aan welke subtiele kenmerken kan je afrippers herkennen?
En het tweede probleem, de vendors die iets of wat betrouwbaar lijken accepteren enkel visa of mastercard. Dit is voor mij een probleem, ik heb daar geen toegang tot. Bestaan er andere betrouwbare online vendors die andere, meer toegankelijke betaalmogelijkheden hebben? Enige tips om deze te vinden?
En het tweede probleem, de vendors die iets of wat betrouwbaar lijken accepteren enkel visa of mastercard. Dit is voor mij een probleem, ik heb daar geen toegang tot. Bestaan er andere betrouwbare online vendors die andere, meer toegankelijke betaalmogelijkheden hebben? Enige tips om deze te vinden?
Iemand nog een goede tip? undrugged hebben we nu niet aan aangezien er geen sites zijn die te controleren zijn...