1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Metox

Discussie in 'Ketamine' gestart door Peace love and xtc, 25 mrt 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Heb al veel ervaring met keta maar vraag me de laatste tijden toch wel af om eens metox te proberen.veel vrienden van me gebruiken het en proberen mij altijd te overtuigen om een sleutel te pakken en ik wil het wel maar ben altijd bang omdat ik weet dat de effecten zovele keren heftiger zijn.kan iemand mij iets meer vertellen over metox en wat ik allemaal kan verwachten moest ik het dan ooit binnen werpen?
    Alvast bedankt!

2. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Nee, geen ervaring met MXE. Mijn keta-analoog of choice is 3MeO-PcP, en dat is net als MXE een wat langer werkende disso.
    Voordeel van 3MeO is dat ik geen kater/mistig hoofd/duf gevoel heb na gebruik wat ik met keta dus wel heb. Ik zit net over MXE te lezen en die heeft dat (zo'n keta kater) blijkbaar ook.

Maar er zullen vast wel mensen hier zijn die wel ervaring hebben met MXE en die willen delen. Ook kkan je op dit forum zoeken naar deze stof of er topics over zijn met de info die je zoekt.

Peace love and xtc vindt dit leuk.
  3. Larocca1971

Larocca1971 Experimenterende gebruiker Tripreporter

Heb eigenlijk dezelfde vraag, heb dit aangekocht. Iemand ervaring met MXE of Methoxetamine en die er iets meer kan over vertellen?

4. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Larocca1971 vindt dit leuk.
  5. Larocca1971

Larocca1971 Experimenterende gebruiker Tripreporter

Klopt, maar zag ketamine variant staan tijdens het shoppen en de beschrijving sprak me aan en ik was verkocht. Alvast bedankt voor de info. Wanneer geprobeerd zal ik verslagje schrijven.

Jmths en acht.zes vinden dit leuk.
  6. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

Ik heb in mijn tijd minstens 30 gram MXE weg gewerkt, ik ben het al zo'n 2 jaar niet meer tegen gekomen maar alround toch wel mijn favoriete substantie denk ik. Veel goede herinneringen aan, misbruikpotentieel is denk ik echter wel een dingetje met MXE gebruik. Mijn advies is ook om gewoon een weegschaaltje te gebruiken om je doseringen af te wegen ondanks wat stoere jongens je zullen wijs maken. Vooral mensen die ketamine gewent zijn willen nog wel eens overmoedig worden met MXE.

10-25mg is mild, 25-35mg gemiddeld, 35-50 hoog en vanaf 100mg kun je wel holen op MXE. Effecten zijn merkbaar na zo'n 45 min en na zo'n 60 min pieken ze, na 90 min zijn de sterkste effecten voorbij en na zo'n 180min ben je weer redelijk nuchter, al heeft de dosering daar ook invloed op natuurlijk.

Persoonlijk vond ik 25-35mg MXE het prettigst, tenzij ik al inzette op een hole ervaring ging ik de 35mg MXE eigenlijk nooit voorbij. Als je MXE hoger doseert wordt het namelijk al snel vermoeiend.

Lijkt dus veel op ketamine qua structuur en werking, ketamine is echter gebruiksvriendelijker gezien de snellere opkomst en groter benodigd volume. Van MXE wordt gezegd dat het hoogstwaarschijnlijk minder belastend op de lever is. De serotonine heropname remming van de MeO groep van MXE is wel een prettige bijkomstigheid. Het chlooratoom van ketamine lijkt een soort 'wonky' effecten te solliciteren. MXE is in ieder geval wel een leuk alternatief voor mensen die eigenlijk iedere dag ketamine willen misbruiken.

Ik moet momenteel de auto instappen voor vakantie en ik ben eind deze maand pas weer thuis dus ik ga even niet meer kunnen reageren.

Mezelf, Larocca1971 en acht.zes vinden dit leuk.
  7. Neo-Shulginist

Neo-Shulginist Bewuste gebruiker

MXE wordt nu in relatief kleine oplages illegaal gesynthetiseerd en soms verkocht via cryptomarkten. Als je goed kan zoeken dan kom je wel wat tegen.

Ik heb een paar maanden geleden voor het eerst MXE geprobeerd. Een vriend van me had nog een grote pre-ban zak.

Ik verwachtte iets soortgelijks met ketamine maar dan wat langer. Keta vind ik niet zo gezellig op feestjes, dus ik doe dat hoogstens als ik alleen thuis ben en natuurdocu's kijk. Met MXE leek het me dus ook wel een aardig plan om dat uit te proberen. Maar ik was best verrast dat MXE veel helderder is. Vrienden van mij noemen het ook wel 'disso-coke', omdat de effecten een beetje halverwege ketamine en cocaïne in zitten. Daar kan ik wel aardig in meegaan idd.

MXE vind ik dus wat meer geschikt voor een feestje inderdaad. Toch kan je er behoorlijk vaag van worden, dus écht socialer word je er ook niet van. Ik ben wat dat betreft meer fan van entactogenen, empathogenen en psychedelica, maar dat is dus persoonlijke voorkeur.

Jmths en acht.zes vinden dit leuk.
  8. Revolutionair

Revolutionair Bewuste gebruiker

Ik raad het af.
    De avonden dat wij het gebruikte hadden veel onvoorspelbare reacties.
    Het was ten eerste helemaal niet zo leuk als keta.
    Een vriend van mij zakte zomaar door zijn voeten en hij had niet heel veel genomen en hij is een sportief persoon.
    Een andere wist 3 uur lang niet meer gesprekken te volgen en was helemaal de weg kwijt.
    Keer daarna ook geen leuke avond.
    Met keta is het lachen enzo maar metox is het meer dat gewoon in de war bent vind ik.

9. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

MXE heeft dezelfde precursor nodig als ketamine, is aanzienlijk meer potent in gewicht en doet niet onder aan in effecten. Zolang mensen bereid zijn meer te betalen voor een gram MXE dan voor een gram ketamine zal er een afzetmarkt bestaan lijkt mij. Duurde alleen even voordat MXE weer op de markt verscheen nadat de Europese Commissie MXE illegaal had verklaard. Ik verwacht dat we MXE weer in toenemende mate weer zullen terug zien.
    Ik begrijp de vergelijking met coke ergens wel, maar wat mensen vaak onderschatten is de invloed van de snelheid waarmee effecten opkomen. Ketamine heeft een veel hoger ouwehoer gehalte omdat het hard piekt en snel afneemt, hierdoor heeft het een vrij hoog ouwehoer gehalte. MXE komt veel trager op en neemt minder snel af en is dus veel stabieler in effecten. Het kan allebei heel leuk zijn maar MXE faciliteert het toch wel veel meer om de effecten op een meer coherente manier te ervaren.

Een meer duidelijk voorbeeld is hoe 4-AcO-DMT en soortgelijke tryptamines oraal meestal worden vergeleken met truffels/paddo's en wanneer gerookt/gevaped worden vergeleken met DMT. Er zijn nog wel meer vermakelijke voorbeelden te noemen waar de intensiteit van opkomst de manier waarop de effecten worden ervaren aanzienlijk lijkt te veranderen.

Maar middelen met een snelle opkomst en korte duratie (zoals fentanyl en analogen) worden wat vaker vergeleken met coke. Coke en MXE hebben allebei serotonine heropname remming maar het directe effect van MXE op dopamine ontbreekt.
    MXE is natuurlijk lange na niet zo euforisch als MDMA en het mist zeker een bepaald kleurenspectrum dat psychedelica wel bevatten. Maar ze zijn toch niet geheel te vergelijken. MXE met een psychedelica vind ik wellicht interessanter dan psychedelica op zichzelf, het vult elkaar zogezegd wel aan. En het is ook vaak genoeg voorgekomen dat ik er bewust voor kies de psychedelica op zichzelf te ervaren. Ik kan beiden waarderen om verschillende redenen.

Maar dat ik MXE dagelijks kan misbruiken op vrijwel ieder gewenst moment speelt er ook wel in mee. ^^
    Op specifieke doseringen kunnen MXE en Ketamine beiden vrij sociale substanties wezen. Na een bepaalde tijd van meer frequent gebruik werd het ook aanzienlijk makkelijker om met dissociatief geinduceerde chaos om te gaan. Op den duur gingen dagelijkse activiteiten onder invloed van relatief goed af.

MXE zou vanwege de cyclohexanone groep een relatief chaotisch dissociatief moeten wezen. 3-MeO-PCP is bijvoorbeeld aanzienlijk meer helder, mits correct gedoseerd natuurlijk.
    Zolang je geen dosering vermeld is je advies niet zoveel waard. Wat je verteld klinkt wat cliché eerlijk gezegd, mensen die ketamine gewent zijn en geen weegschaal gebruiken.

Laatst bewerkt: 29 jun 2019
    Larocca1971, Neo-Shulginist en Fenrir vinden dit leuk.
  10. Benzoboss

Benzoboss Wijs gebruiker

Totdat je 200 mg in een nacht doet...

Azarius vaporizers and accessories
Laden...
Vergelijkbare Topics - Metox
  1. yellow2020
    Reacties:
    3
    Weergaven: