mexico vakantie drugs (coca ,weed) ==> (legaal)

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

xanaxke

Newbie
Hellow ,

Ik heb wat geld opzij gezet voor een toffe vakantie .. Zon zee strand je weet wel :wink:

Nu is de vraag graak je gemakelijk aan cocaine in die landen en wat zijn de straffen als ze je pakken ik spreek hier over ( mexico peru bolivie )

vader

Experimenterende gebruiker
Als je geen contacten hebt moet je heel erg oppassen dat je niet geript of getrickt wordt.
Europeanen zijn wandelende geldbomen in hun ogen.
Die mensen hebben daar niks. Armoe troef. Staan 12 uur op het land te werken voor $1,50.
Geript worden is nog tot daar aan toe, maar waar je vooral voor moet waken is een samenwerking met corrupte politie.
Dus dat je tijdens de deal op heterdaad betrapt / gearresteerd wordt. En dat je een rechtzaak/ verdere vervolging moet afkopen voor een groot bedrag.
Cuba/ Havanna was er trouwens wel redelijk makkelijk aan te komen, ze staan daar 's avonds waar de touristen zijn gewoon met een klompje in hun hand, 'wanna buy some cocaine?' ondanks de massale politie aanwezigheid. Dat had ik niet verwacht van Cuba.

Laatst bewerkt:

Fenomenaal

Een vriend van me was een paar weken terug naar Cancún. Hij vertelde dat er makkelijk aan coke te komen is, maar dat je bij toeristische plekken veel moet betalen. Op de meer afgelegen plekken was het goedkoop. Goed te doen dus.

Laatst bewerkt:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik gok dat de straffen daar hoog zijn. Ik heb veel in Azië gereisd en kon daar gemakkelijk aan hasj en wiet komen. De boete bij betrappen tijdens de transactie was niet hoog maar je KON er 2 jaar cel voor krijgen als toerist. Het roken er van kwam omgerekend op een boete van €16. En geloof me, in landen in Azië en Zuid Amerika wil je echt niet in de bak zitten..... Ik heb het maar gelaten.

Big D-licious

Als je geen contacten hebt moet je heel erg oppassen dat je niet geript of getrickt wordt.
Europeanen zijn wandelende geldbomen in hun ogen.
Die mensen hebben daar niks. Armoe troef. Staan 12 uur op het land te werken voor $1,50.
Geript worden is nog tot daar aan toe, maar waar je vooral voor moet waken is een samenwerking met corrupte politie.
Dus dat je tijdens de deal op heterdaad betrapt / gearresteerd wordt. En dat je een rechtzaak/ verdere vervolging moet afkopen voor een groot bedrag.
Cuba/ Havanna was er trouwens wel redelijk makkelijk aan te komen, ze staan daar 's avonds waar de touristen zijn gewoon met een klompje in hun hand, 'wanna buy some cocaine?' ondanks de massale politie aanwezigheid. Dat had ik niet verwacht van Cuba.
Precies dit. Ik ben in ZA geweest en heb meerdere van dit soort verhalen gehoord. Dealer op straat die je wat verkoopt en een paar minuten later is de politie er opeens die precies weet wat je hebt. Dan flinke intimidatie en uiteindelijk betaal je alles wat ze willen.

Desalniettemin heb ik het wel gekocht maar ik had een aantal regels: 1) kopen van een toerist 2) ik wil het hem eerst zelf zien nemen 3) daarna eerst zelf proberen, dan kopen.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Meestal in dat soort landen met minimale staten kan er verrassend veel totdat iets ineens niet meer kan. De overheid is niet zo sterk, of juist sterk corrupt. Dat betekent meestal dat er veel ruimte is voor illegale activiteiten totdat iemand promotie over jouw rug heen besluit te maken. Toeristen zijn in die zin meestal niet heel interessant, tenzij je een politiek voorbeeld bent. Met cocaïnegebruik zal dat niet zo snel gebeuren.

CuriousExplorer

Badass junkie
Een vriend van me was een paar weken terug naar Cancún. Hij vertelde dat er makkelijk aan coke te komen is, maar dat je bij toeristische plekken veel moet betalen. Op de meer afgelegen plekken was het goedkoop. Goed te doen dus.
Barcelona idem.
Heel gemakkelijk aan te komen, wel BE/NL prijs x3 :laughing:

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan