Microdosering 3MMC

Passiegebruiker

Belezen gebruiker
Vanaf vroeger af aan heb ik de symptomen gehad van add.
Ben erg chaotisch en druk in mijn hoofd en ben slecht in sociaal contact.
Ik wil hier niet voor naar de dokter om de stempel te krijgen van een “add’er”.

Heb in de jaren goed geëxperimenteerd met van allerlei leuke goedjes voor recreatief gebruik.
Heb ritalin en weet ik veel wat geprobeerd en dit doet niks voor mij…
Wel werkt 3MMC voor mij als een perfect middel om productief te zijn.
Het werkt exact zoals ik had gewenst dat bijvoorbeeld ritalin zou werken…

Ik weet dat 3mmc erg verslaven is maar ik ben persoonlijk sterk genoeg van mindset and om hier niet in door te slaan.
Ken het stofje al een tijdje namelijk.
Het lijkt me perfect om 3MMC dagelijks in klein doseringen te nemen om mijn dag productief en ontspannen door te gaan.

Ben openminded en vind medicijnen hetzelfde als drugs maar dan op papier bij de doctor.
Wil graag mensen hun meningen/ideeën horen over dit idee.

Highonlife

Bewuste gebruiker
Dit is een ontzettend slecht idee. Zelf gaan dokteren met zwaar verslavende troep is een absolute afrader. Tenzij je binnen no-time een zware verslaving wilt ontwikkelen, dan is dit een puik plan. Als je erg chaotisch en druk in je hoofd bent, ben je waarschijnlijk ook gevoeliger voor verslaving. 'Ik ben sterk genoeg van mindset om hier niet in door te slaan', is juist een gedachte waarmee veel verslavingen begonnen zijn. 3-MMC op dagelijkse basis gebruiken is vragen om problemen, zowel fysiek als mentaal. Waarschijnlijk niet het antwoord wat je wil horen, maar dit is een goed bedoeld advies.

Manu76

Badass junkie
Dit is een ontzettend slecht idee. Zelf gaan dokteren met zwaar verslavende troep is een absolute afrader. Tenzij je binnen no-time een zware verslaving wilt ontwikkelen, dan is dit een puik plan. Als je erg chaotisch en druk in je hoofd bent, ben je waarschijnlijk ook gevoeliger voor verslaving. 'Ik ben sterk genoeg van mindset om hier niet in door te slaan', is juist een gedachte waarmee veel verslavingen begonnen zijn. 3-MMC op dagelijkse basis gebruiken is vragen om problemen, zowel fysiek als mentaal. Waarschijnlijk niet het antwoord wat je wil horen, maar dit is een goed bedoeld advies.
Precies.

Passiegebruiker

Belezen gebruiker
Bedankt voor jullie eerlijkheid en advies.
Had al een beetje vermoedens voor deze reacties, ga er niet mee beginnen.
Puur voor het gevaar van toch afhankelijk te zijn van de 3m wat problemen kan veroorzaken.

Damius

Bewuste gebruiker
Bedankt voor jullie eerlijkheid en advies.
Had al een beetje vermoedens voor deze reacties, ga er niet mee beginnen.
Puur voor het gevaar van toch afhankelijk te zijn van de 3m wat problemen kan veroorzaken.
Slim besluit.

Overigens:
Ben erg chaotisch en druk in mijn hoofd en ben slecht in sociaal contact.
Ik wil hier niet voor naar de dokter om de stempel te krijgen van een “add’er”.
Ik zou mij niet blind staren op de stempel. Wel kan het helpen om gewoon eens met de huisarts / praktijkondersteuner te kijken naar manieren hoe je zo goed mogelijk om kunt gaan met jouw symptomen / klachten. Zelf heb ik bijvoorbeeld ook adhd achtige symptomen. Het werkt voor mij goed om structuur aan te houden. Daardoor zit het mij nauwelijks in de weg. Er zijn honderd en één manieren om jouw gedrag net wat aan te passen, waardoor je niet- of minder last hebt. En dat alles zonder medicatie. Onthoud dat medicatie nooit een structurele oplossing is. Het kan jou hoogstens helpen om tijdelijk een nieuwe balans te vinden. Gedragsverandering is key.

Bovenaan