Microdosering tips

Mavericknhr

Newbie
Hey Allen,

Na veel inlezen ben ik gewonnen voor het idee van microdoseren tegen een depressie en autisme. Ik was helemaal gewonnen voor het idee en heb vandaag nuchter ongeveer 1 gram genomen. Bizar genoeg merkte ik totaal niets maar dan ook helemaal niets van wat iedereen online beschrijft. Zou ik meer nemen of doe ik iets verkeerd? Ik heb al eventueel gedacht om een microdosis te combineren met lemontek maar geen idee of dit iets uithaalt op een kleine dosis. Alle tips en ervaringen zijn welkom!

Mavericknhr

Newbie
Wat heb je dan genomen? Dat schrijf je niet?
Freshups .Heb ook nog een doosje hollandia onderweg voor een echte trip te maken als ik ze kan binnenhouden want ben wel snel misselijk. Die freshups had ik totaal geen last en vond in best nog smakelijk.

Laatst bewerkt:

Mavericknhr

Newbie
Vandaag ongever een 3-4 gram genomen en weer geen effect, morgen ga ik voor 5 gram om te kijken of dit iets doet...

MK-ULTRA

Bewuste gebruiker
Heb je al eens getript op truffels? Kan me voorstellen dat het te subtiel is en je het niet kan vergelijken met iets. En gebruik je ook medicatie?

Mavericknhr

Newbie
Heb je al eens getript op truffels? Kan me voorstellen dat het te subtiel is en je het niet kan vergelijken met iets. En gebruik je ook medicatie?
Ik gebruik inderdaad cymbalta en ben van plan deze zo snel mogelijk te stoppen over te schakelen op truffels. Ik hoop dat dit de reden is waarom ik niets merk want ik snap het echt niet. Ik wil doodgraag eens trippen maar er gebeurd helemaal niets 😞

Paranoize.

Badass junkie
Ik gebruik inderdaad cymbalta en ben van plan deze zo snel mogelijk te stoppen over te schakelen op truffels. Ik hoop dat dit de reden is waarom ik niets merk want ik snap het echt niet. Ik wil doodgraag eens trippen maar er gebeurd helemaal niets 😞
Trippen zal je sowieso niet gaan doen van een microdosering :tearsofjoy: daar moet je al gauw 10gr voor innemen. Maar wat je nou voelt van een gram truffels... Geen idee dat weet ik niet, btw kouw je het wel goed fijn in je mond?

Mavericknhr

Newbie
Trippen zal je sowieso niet gaan doen van een microdosering :tearsofjoy: daar moet je al gauw 10gr voor innemen. Maar wat je nou voelt van een gram truffels... Geen idee dat weet ik niet, btw kouw je het wel goed fijn in je mond?
Ja hoor heel fijn gekauwt, ben tot 8 gram gegaa´ zonder ook maar enig effect

Flualhamdulillam

Badass junkie
Ja hoor heel fijn gekauwt, ben tot 8 gram gegaa´ zonder ook maar enig effect
Hmm, ik had ooit 7,5 gram genomen en voelde weldegelijk een effect, lichte visuals zelfs. Nu verschilt dat natuurlijk per persoon maar met 8 gram zit je al ruim boven een microdose. De effecten van microdoseren is sowieso heel subtiel, en van truffels heb ik zelf nooit wat gemerkt(10ug 1cP-LSD merk ik altijd wel wat van). Het is ook wel een beetje het ding dat de effecten van microdosen pas merkbaar worden na langere tijd van gebruik.

Martinus

Wijs gebruiker
Op lage dosis trip ik niet, maar het doet wel iets subtiels met je. Dat je wat meer kan genieten van simpele dingen en de wereld ziet er net even wat mooier uit ofzo.

Maar om dit nou te gebruiken als een soort medicatie... kun je dan niet beter een antidepresieva slikken ?

Fyrckant

Bewuste gebruiker
Vandaag ongever een 3-4 gram genomen en weer geen effect, morgen ga ik voor 5 gram om te kijken of dit iets doet...
Als je elke dag steeds een beetje meer neemt gaat er sowieso niks gebeuren. Je bouwt tolerantie op, ook al je niks voelt. Even een paar daagjes pauze.

Mavericknhr

Newbie
Op lage dosis trip ik niet, maar het doet wel iets subtiels met je. Dat je wat meer kan genieten van simpele dingen en de wereld ziet er net even wat mooier uit ofzo.

Maar om dit nou te gebruiken als een soort medicatie... kun je dan niet beter een antidepresieva slikken ?
Antidepressiva zijn echt rommel, heb veel onaangename bijwerkingen en ik ervaar bv. zo bijna zo goed als geen emoties meer

Paranoize.

Badass junkie
Antidepressiva zijn echt rommel, heb veel onaangename bijwerkingen en ik ervaar bv. zo bijna zo goed als geen emoties meer
Niet dat ik je aan de anti depressiva wil zien maar er zijn een hoop verschillende anti depressiva's. Soms is het degene vinden die goed werkt voor je. Verder geen idee wat je zou kunnen helpen.... Denk dat elk middeltje wel ze nadeel heeft. Je zult moeten kijken of de voordelen opwegen tegen de nadelen. Depressie sucks I know!:disrelieved:

L

Lid 152247

Gast
Ik hoor vaker dat micro dosissen geen effect geven. Maar een mini dosis is echt zonde....te.weinig voor een trip.en subtiele effecten op een microdosis word niet ineens een super effect. Anders zat iedereen wel aan de 5mg ipv 1.

Net zoals blowen ook per persoon ander effect kan geven..helaas..het werkt gewoon niet bij jou.

Stratora

Bewuste gebruiker
Ben ook net begonnen met microdosering met truffels.
Truffels kende ik al van die heerlijke truffel mayo maar de psychoactieve kwam vrij recentelijk op mijn pad. Nu ben ik wat ik noem een herintreder en heel vroeger wel eens wat met LSD gedaan. XTC ontdekt en nu interesse in truffels en hun werking. Vanochtend begonnen met een kuurtje microdosering en gevoelig als ik ben merk ik overeenkomsten met de MDMA werking.(hah ga best oke moet ik zeggen), geen visuals maar merk wel degelijk de subtiele werking. Nu las ik dat de psilocybine vd truffel ook de serotonine receptoren van je hersenen aanspreekt dus dat zou ea kunnen verklaren aangaande dat MDM gevoel.(niet vervelend ook al moet ik werken) Ik zou willen weten of truffels , in microdosering of meer, ook invloed hebben op je serotonine voorraad? Ik ben van plan om over 2 weken weer eens een XTC uitstapje te maken(3 maanden zijn weer om) en vraag me dus af of de microdosering /truffeltrip invloed heeft op de werking van MDMA en mijn serotonine level. Ging ik vroeger nogal onbesuisd te werk , op mijn ouwe dag vind ik een meer gebalanceerd aanpak beter en geeft me ook veel meer lol. Ik hoor graag tips en ervaringen..

Paranoize.

Badass junkie
Ben ook net begonnen met microdosering met truffels.
Truffels kende ik al van die heerlijke truffel mayo maar de psychoactieve kwam vrij recentelijk op mijn pad. Nu ben ik wat ik noem een herintreder en heel vroeger wel eens wat met LSD gedaan. XTC ontdekt en nu interesse in truffels en hun werking. Vanochtend begonnen met een kuurtje microdosering en gevoelig als ik ben merk ik overeenkomsten met de MDMA werking.(hah ga best oke moet ik zeggen), geen visuals maar merk wel degelijk de subtiele werking. Nu las ik dat de psilocybine vd truffel ook de serotonine receptoren van je hersenen aanspreekt dus dat zou ea kunnen verklaren aangaande dat MDM gevoel.(niet vervelend ook al moet ik werken) Ik zou willen weten of truffels , in microdosering of meer, ook invloed hebben op je serotonine voorraad? Ik ben van plan om over 2 weken weer eens een XTC uitstapje te maken(3 maanden zijn weer om) en vraag me dus af of de microdosering /truffeltrip invloed heeft op de werking van MDMA en mijn serotonine level. Ging ik vroeger nogal onbesuisd te werk , op mijn ouwe dag vind ik een meer gebalanceerd aanpak beter en geeft me ook veel meer lol. Ik hoor graag tips en ervaringen..
Volgens mij hebben truffels geen impact op je serotonine hoor dat ik dacht. Zo wel zal het in ieder geval niet zoals bij x zijn. Je voorraad raakt er iedergeval niet van op dat kan ik met zekerheid zeggen! Dus je zult geen dipjes krijgen haha.

MK-ULTRA

Bewuste gebruiker
Mogelijk is dit de oorzaak. Heb ook AD en anti psychotica gebruikt om in slaap klte komen tijdens depressie. Hele lichte dosis, maar alsnog kon ik niet trippen. Op geen enkel middel.

Laatst bewerkt:
Bovenaan