Microdosering truffels

Baapjes

Experimenterende gebruiker
Hallo allemaal,

Ik wil zo snel mogelijk beginnen met een periode microdosing magic truffels. Nu ben ik alleen jullie hulp nodig.

Hebben jullie enige tips? Ik heb al ergens gelezen dat je 1x in de 3 dagen rond de 1 gram moet nemen. Ik wil dit experiment doen om mij beter te voelen en zit er al een hele lange tijd naar toe te kijken.

Welke magic truffels raden jullie mij bijvoorbeeld aan? Ik hoor het graag ✌️

( Overigens gebruik ik geen medicijnen en heb ik wel eens eerder getript )

Harrie In De Warrie

Badass junkie
Maakt niet zoveel uit welke soort. Je hebt wel van die voorverpakte microdose truffel sets. Is voornamelijk makkelijker je hoeft niet meer te wegen en blijft ook wat langer goed denk ik omdat ze vacuum verpakt zijn per dosering. Veel plezier!

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Maakt niet zoveel uit welke soort. Je hebt wel van die voorverpakte microdose truffel sets. Is voornamelijk makkelijker je hoeft niet meer te wegen en blijft ook wat langer goed denk ik omdat ze vacuum verpakt zijn per dosering. Veel plezier!

Sluit me hierbij aan. Verder is het voor iedereen verschillend en moet je op zoek gaan naar welke dosering voor jou de sweetspot is. 1 gram kan voor jou goed zijn, maar voor een ander weer teveel.

Baapjes

Bedankt voor je reactie, ik loop tegen een probleem en dat is gekoeld bewaren. Zou 1cp-lsd anders een optie zijn of moet ik dat ook gekoeld bewaren?

JohnGalt

Belezen gebruiker
Bedankt voor je reactie, ik loop tegen een probleem en dat is gekoeld bewaren. Zou 1cp-lsd anders een optie zijn of moet ik dat ook gekoeld bewaren?
1cp-lsd werkt wel echt anders truffels. Truffels zijn in mijn ervaring meer introspectief, waarbij lsd vooral energieker is. Het hangt er vanaf wat je wil bereiken of dit een goede keuze is.
Overigens kun je truffels heel eenvoudig drogen, dan kun je ze gewoon buiten de koelkast bewaren (en nog lang ook). Het is dan goedkoper om een weegschaal erbij te kopen en steeds standaard 15 gram verpakkingen te kopen. Droog weegt truffel 1/3 van vers.

Baapjes

Toppers, ik ga beginnen met drogen. Dit doe ik aan de hand van silica gel en een luchtdicht bakje.

Baapjes

Vraagje, mag ik de silica gel *zakjes* en de truffels samen in een bakje doen? Of moet ik ze per se gescheiden houden?

Hey allemaal,
Ik ben tweedejaars student journalistiek, ik ben momenteel bezig om me te verdiepen in het microdoseren van truffels, omdat ik hier alleen maar positieve ervaringen over heb gehoord. Het is dat ik voor mijn stuk zelf niet mag microdoseren om te ondervinden hoe dit is, anders had ik dit zeker gedaan. Ik ben daarom op zoek naar mensen die al bekend zijn met microdoseren en het leuk zouden vinden om mee te werken aan een interview om me hier wat meer over te vertellen (bij voorkeur telefonisch). Mocht je geïnteresseerd zijn stuur me vooral een berichtje of reageer hieronder :)

Bovenaan