1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Mijn 1e keer Salvia divinorum 40x

Discussie in 'Trip reports' gestart door Befbrein, 16 jan 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Befbrein

Befbrein Newbie

Samen met een paar maten besloten we om na een lange tijd twijfelen toch een keer Salvia te proberen. Ik had al eens eerder paddo's gebruikt en ik had het idee dat het daar ook een beetje op moest lijken. Ik kon er niet verder naast zitten.

X is net naar de smartshop geweest en heeft 40x extract gehaald. X,Y en Z waren van de partij. Z had een slechte ervaring gehad met paddo's en besloot om niet te gebruiken.

(Elke pof die wordt ongeveer 20 seconde ingehouden.)

X besluit om als eerste te gebruiken. Hij maakt de bong klaar en neemt een goede pof. Ik weet op dat moment nog niet hoe iemand eruit ziet als hij of zij Salvia gebruikt. En HUTS, nog een dikke pof. Om heel eerlijk te zijn vond ik het er best heftig uit zien. X begint er heel sloom uit te zien en hij begint te lachen. Kwijl loopt uit z'n mond.

Ineens is hij stil. Kijkt om zich heen. Kijkt naar mij en zegt: "HEH???"

Iedereen begint te lachen, behalve ik. X is een grote jongen die loopt te kwijlen en lachen als een malle. Ik word hier best zenuwachtig van. Na 4/5 minuten keert X weer terug naar onze wereld en heeft heel veel moeite met het uitleggen van zijn ervaring.

Ik ben de volgende die gaat gebruiken.

Ik zit op de bank en ik steek de bong aan. Ik neem 1 goede pof en ik probeer deze zo lang mogelijk in te houden.
    Ik kijk naar de TV. (Trippy psytrance video).

Plotseling voel ik dat mijn hoofd naar achter wordt getrokken. Ik begin heel veel te praten over wat ik zie. Alles wat ik op de TV zie komt plotseling uit de TV. Ik kijk om mij een en plotseling begin ik rondjes de rollen van bank naar bank. Ik zeg nog tegen iedereen: "HAHAHA IK KAN NIET MEER STOPPEN MET RONDJES DRAAIEN". Ik vind dit echt geweldig en ik accepteer de trip en ik geef me 100% over. Ineens lig ik op de grond. Ik kijk naar de bank en ik snap er niks meer van. Ego dood? Ik heb geen idee.

Ik ga het proberen te omschrijven. Je weet dat je aan het trippen bent, maar ook weer niet. Je bent er nog voor 1%, maar ook weer niet. Ik ben mij er niet meer van bewust wie ik ben. Een ziel zonder ego die in een ander universum is. Een universum met andere regels. Een universum waar water, aarde, vuur en lucht niet bestaat. Ik voel geen warmte of kou. Om mij heen zie ik allemaal oranje lijnen.

Het lijkt een beetje op de scene in Interstellar waarbij je de 4e dimensie ziet. Maar dan in verschillende kleuren oranje. Het lijkt ook net alsof ik val omdat ik alles heel snel zie bewegen. Maar lichamelijk voel ik niks. (Ik ben nog steeds geen moment stil geweest want ik blijf maar praten en lachen over wat ik allemaal zie.

Het is een super intense trip in allerlei vlagen. Ik heb meerdere momenten waarbij ik heel even weet dat ik aan het trippen ben en dus besef wat ik allemaal wel niet zie. Ik lig met m'n gezicht op de grond en ik loop super hard te lachen.

Op een geven moment kom ik weer bij en voel ik mij heel suf en stoned. (Ik had ook gesmoked).

Ik wil terug. Ik wil het begrijpen. terwijl Y zich klaar maakt voor zijn trip draai ik een joint en steek hem op terwijl ik nog steeds bezig ben met het verwerken van mijn trip. Z heeft de hele trip gefilmd en ik kijk deze terug. Ik kan niet geloven wat ik zie. In het filmpje zie ik dat ik na de pof van de bank op de grond ga zitten. Ook roep ik de hele tijd het woord: "Stop" Het hele filmpje door. Ik kan mij hier helemaal niks van herinneren.

Na 30 minuten besluit ik op nog een keer te gebruiken. Ik ben inmiddels weer flink zenuwachtig geworden omdat ik de trip toch best intens vond. Door de zenuwen neem ik een laffe pof en al snel merk ik dat ik een soort druk voel aan de rechter kant van m'n hersenen. Dit voelt heel apart. Helemaal geen visuals maar wel een zwaar hoofd.

De rest van de avond ging allemaal heel vaag voorbij. Omdat de Salvia op was besloot X om meer bij te halen. Een buisje met 20x extract en een buisje met 40x extract. A en B kwamen ook langs en samen hebben we alle Salvia opgemaakt die avond. Ik kan mij niet meer zoveel van die trips herinneren dus ik laat het hierbij. Ik heb in totaal 7x gebruikt op 1 avond... (Geen aanrader).

CONCLUSIE: Salvia is heel apart. Ik had duidelijk een andere reactie dan de rest van de groep, omdat ik bij al mijn trips begon te praten en veel bewoog. In tegenstelling tot mijn maten. (Heeft iemand ook dezelfde reactie op salvia als ik?) Ik had zeker een week nodig om te beseffen wat ik allemaal had gezien. Het leek allemaal zo echt. Was het echt? Waren mijn visuals de ECHTE werkelijkheid? Of ik het nog een keer wil proberen? NOPE. Ik wil graag DMT proberen. Ben zeer benieuwd.

8.3/10 -IGN

KropSla, Fenrir en acht.zes vinden dit leuk.
  2. acht.zes

acht.zes Badass junkie Donateur

Lool!

Salvia is een heel aparte. Niet te vergelijken met andere psychedelica in ieder geval. Enige waar het soms op lijkt is als het 2dimensionaal wordt, alles plat dus wat je ook wel hebt op hoge dosering ketamine. Maar toch weer anders.

Ik heb met Salvia altijd de neiging om een te worden met een of ander voorwerp wat in de buurt is, Zo was ik ooit de pijp waarin ik de Salvia rookte en heb echt ervaren hoe het is om zo'n 250 a 300 graden heet te zijn lol!

Anyway, tot nu toe de enige drug waar ik toch wel een tripsitter in de buurt wil hebben.

Befbrein, PsyTekZ en Fenrir vinden dit leuk.
  3. NiandraLades

NiandraLades Bewuste gebruiker Tripreporter

Leuk verslag, mooie inzichten! Blijft heftig maar fascinerend spul, salvia.

Befbrein vindt dit leuk.
  4. KropSla

KropSla Belezen gebruiker Tripreporter

Nice, een salvia report. Het spul trekt mij totaal niet door de ook vaak negatieve tripreports, maar jouw ervaring klinkt wel bijzonder.

Befbrein vindt dit leuk.
  5. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Toch wel een leukere ervaring om te lezen over Salvia. Ook al veel negatieve ervaringen gelezen en zelf ook nie de beste trip ermee gehad. Bij mij laat het eerder dingen zien wat best beangstigend zijn. Bij jouw valt dat blijkbaar allemaal goed mee als het 7x op een avond doet. 1 a 2 maal is genoeg voor 1 sessie in mijn beleving.

Befbrein vindt dit leuk.
  6. Eik

Eik DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Dat is precies hoe ik er ook over denk. Erg fascinerend om de reports van anderen te lezen maar het grote risico op een nare ervaring weerhoud me er wel van om het zelf te proberen. En als ik me dan toch een keer 'dapper' voel dan experimenteer ik liever met DMT. Dat vind ik al heftig genoeg...

Befbrein vindt dit leuk.
Laden...