Mijn 1ste ervaring met coke.

Na een lange tijd heb ik besloten om een keer coke te gebruiken.
Ik liep al een tijdje met het 'verlangen' rond maar omdat ik zelf geen verstand heb van de kwaliteit zette ik het plan op een laag pitje. De reden waarom ik het trouwens wou proberen is om de ego boost en het nuchter makende effect icm alcohol

Afgelopen weekend heb ik van een vertrouwd persoon 2 gram gekocht voor 100 euro.
Ik had er zin in!

Na een paar drankjes begon het al te kriebelen en ging ik naar de wc voor mijn aller eerste lijntje ( lekker cliche). Ik rolde een 50 euro biljet op, legde een lijn en werkte hem naar binnen.

na een paar keer geslikt te hebben proefde ik de smaak ineens en ging ik bijna over mijn nek :kots:

na tien minuten voelde ik me al een stuk actiever.. een hoop drankjes en een paar lijntjes later was ik niet meer te houden. Ik ging buikdansen voor mijn vrienden aan tafel. ( vraag me niet waarom haha) Ik ging met iedereen dansen. Sommige jaloerse wijven zaten me nog dom aan te kijken. maar het boeide me niet. ik pakte mijn glas en schreeuwde letterlijk: ik heb schijt aan jullie allemaaal en toen ging ik kusjes naar ze blazen, door de muziek hoorde ze het alleen helaas niet :tearsofjoy:

op gegeven moment was het feestje afgelopen en gingen we naar huis, wat ik ook deed ik kwam niet in slaap. ik lag tot de volgende middag te draaien en te dansen in me bed. op gegeven moment werd de rest van het huis wakker.. Ik voelde me best verrot die dag dus ik nam nog een dun lijntje om de rest te kunnen bijhouden

dezelfde dag ( zaterdagavond) gingen we weer uit. dit keer was ik wat minder actief met name door het slaapgebrek.. ik had veel gedronken en heb 1 gram verdeeld over de hele avond. maar geen zelfvertrouwen bom zoals de nacht ervoor. het was nogal teleurstellend.. ik kon wel veel drank hebben. maar ik had de hele nacht een overdreven loopneus.. doorgefeest tot 2 uur in de middag en rond 5 uur gaan slapen.. toen ik 's avonds wakker werd had ik overal pijn. :(

mijn lichaam was geslooopttt ik had geen stem meer, keelpijn hoofdpijn, buikpijn, neuspijn, spierpijn.. het is nu inmiddels woensdag avond, en ik ben nog steeds niet hersteld. Mijn amandelen zijn gezwollen, ik heb geen stem meer. oorpijn, brandende loopneus, hoesten niezen en hoofdpijn aan de lopende band. ik kan bijna niet meer slikken.. kortom ik ben total loss.

Ik weet niet of dit aan mij of aan de coke lag.. ik zou het graag nog een keer willen gebruiken. :) Maar niet als ik er een week ziek van word! zijn er trouwens nog meer mensen die dit hebben meegemaakt of die weten waar dit door komt? :confused:

Nathaniel

Wijs gebruiker
MevrouwtjeX zei:
waar dit door komt? :confused:

Eerste keer, 2 gram, 2 dagen achtereen, veel alcohol.

En het leukste moet nog komen..Volgende keer dat je dronken bent krijg je toch weer zin. Hoera voor coke! :wave:

GoedeWiet

Experimenterende gebruiker
Op zich wordt je van coke niet extra overdreven brak. Maar een nacht overslaan en vervolgens weer een nacht overslaan put je lichaam uit. Sterker nog, als je dit geintje nuchter doet ben je OOK brak :)

En trouwens: voor de eerste keer in zon korte tijdsspanne 2 gram wegwerken valt bij mij in de categorie misbruik. Als dit een voorbode is voor je toekomstige cokegebruik dan zou ik je aanraden om maar gewoon te beslissen dat het je 'ding niet is' of dat 'coke en jij niet goed samengaan'.

Ik had zelf altijd genoeg aan een halve gram voor een lang nacht. Wanneer ik richting de gram ging vond ik het niet prettig meer worden. Maar bij de personen die ik kende die het maar al te makkelijk met grammen wegtikte, daar is het bij de meeste toch niet echt goed gekomen uiteindelijk.

GoedeWiet zei:
Op zich wordt je van coke niet extra overdreven brak. Maar een nacht overslaan en vervolgens weer een nacht overslaan put je lichaam uit. Sterker nog, als je dit geintje nuchter doet ben je OOK brak :)

En trouwens: voor de eerste keer in zon korte tijdsspanne 2 gram wegwerken valt bij mij in de categorie misbruik. Als dit een voorbode is voor je toekomstige cokegebruik dan zou ik je aanraden om maar gewoon te beslissen dat het je 'ding niet is' of dat 'coke en jij niet goed samengaan'.

Ik had zelf altijd genoeg aan een halve gram voor een lang nacht. Wanneer ik richting de gram ging vond ik het niet prettig meer worden. Maar bij de personen die ik kende die het maar al te makkelijk met grammen wegtikte, daar is het bij de meeste toch niet echt goed gekomen uiteindelijk.

op zich is het wakker blijven niks nieuws voor me, ik heb een slaapstoornis waar ik oxazepam en alprazolam voor krijg die ik niet meer slik, en daardoor blijf ik per week gemiddeld zowiezo 1 of 2 nachten wakker. Misschien was jouw coke beter dan de mijne. de 1ste avond had ik ongeveer 3 kwart gram gebruikt en voelde ik me perfect, en de 2de avond was zoals je al kon lezen nogal teleurstellend.

Pieter210

Bewuste gebruiker
Sorry hoor, maar twee gram is veel te veel... Je had wel dood kunnen zijn :rock:

Volgende keer max 3 lijntjes van zo'n 100mg op een avond en het zal waarschijnlijk veel beter gaan :)

Albino

Bewuste gebruiker
Als je er nu alweer zin in hebt zou ik maar uitkijken, een verslaving heb je zo te pakken.

Bennie_Kook

Meestal moet je gewoon lekker een nakkie (of wat nakkies) nemen als de avond nagenoeg voorbij is en je ff nog een kick wilt, of ontnuchteren.

Als je dan lekker zit, pak dan echt max. 1 over goed 4-8 uur. Dit is afhankelijk van de kwaliteit, en ervaring. En daarna gewoon lekker op bed kruipen, of je verplichtingen doen (als de dag aanbreekt) in een ruk door. Goed eten tussendoor, vooral veel water en/of melk drinken, en indien mogelijk gewoon lekker beetje inslapen voor de TV. Maar daarna zeker rond een uur of 7/8 's avonds op bed en lekker uitslapen. Dus niet gaan stappen, en helemaal niet bijpakken.

Geen wonder dat je ziek bent. Mijn eerste maanden deed ik echt van vrijdagavond 22.00 tot de volgende dag 04.00 met een halve, en hield ik bovengenoemd schema aan. Kon ook niet anders, want kakte gewoon tussen 12 en 2 helemaal in! Maanden daarna werd het 1, a 1,5, maar dan nog ging ik 's middags liggen en 's avonds er vroeg in.

Jij hebt gewoon geen rust gepakt, maar bent bijna 2 dagen doorgegaan! Dan wordt je wel ziek, plus het feit dat het versnijdingsmiddel Levamisol ook je weerstand omlaag (kan) brengen, dus dubbel op.

De helft van het herstel zit hem al in gewoon lekker gaan liggen. Moet je niet meteen na je laatste snuif doen, maar ff laten uitwerken (uur, a 1,5u), desnoods wat wegdrinken met bier (en aanvullen met water tegen uitdrogen). In de tussentijd veel pissen (anders moet je steeds als je net bijna in slaap raakt), en dan als je rustig bent gewoon op bed kruipen en niet terugdenken. Gewoon de situatie nemen zoals ie is, en je slaapt vanzelf wel korte poosjes. Als je dat doet voel je je toch iets beter als dan dat je in een ruk doorgaat. Serieus, zelfs van dat 'even liggen' herstel/rust je wat uit.

Dat ziek zijn heb ik ook wel gehad, met precies dezelfde verschijnselen. Komt door de uitputting en lage weerstand.

Beste mevrouwtje X,

Wat toevallig, ... Ik heb net een berichtje geplaats op dit forum omdat ik afgelopen weekend ongeveer precies hetzelfde als jou heb meegemaakt. Nu woensdag en ik ben nog niet terug naar af.
Ik ben een weekend gebruiker, tijdens de week komt er niets van in huis!! Maar op zaterdagavond, ... Ook zoals vorige zaterdag, toen kreeg ik een uitnodiging om "de beste coke van allen" te proberen, ... Nou vooruit dan maar. Maar na nog geen 5' ging ook ik over mijn kop! Ik denk die avond ongeveer zo'n gram opgesnoven te hebben. Het effect was super, alleen die eerste 5' na het snuiven waren kut.
Ik heb dit nog nooit meegemaakt! Hoe kun je nu gaan overgeven als je de coke via je neus opsnuift??
De dagen erna precies dezelde symptomen: keelpijn, loopneus, hoofdpijn etc etc etc

BTW: hoe voel jij je nu???

Psychosomatic

LisaMonaSmile zei:
Beste mevrouwtje X,

Wat toevallig, ... Ik heb net een berichtje geplaats op dit forum omdat ik afgelopen weekend ongeveer precies hetzelfde als jou heb meegemaakt. Nu woensdag en ik ben nog niet terug naar af.
Ik ben een weekend gebruiker, tijdens de week komt er niets van in huis!! Maar op zaterdagavond, ... Ook zoals vorige zaterdag, toen kreeg ik een uitnodiging om "de beste coke van allen" te proberen, ... Nou vooruit dan maar. Maar na nog geen 5' ging ook ik over mijn kop! Ik denk die avond ongeveer zo'n gram opgesnoven te hebben. Het effect was super, alleen die eerste 5' na het snuiven waren kut.
Ik heb dit nog nooit meegemaakt! Hoe kun je nu gaan overgeven als je de coke via je neus opsnuift??
De dagen erna precies dezelde symptomen: keelpijn, loopneus, hoofdpijn etc etc etc

BTW: hoe voel jij je nu???

Je snuift wel door je neus, maar uiteindelijk komt het gewoon in je bloedsomloop terecht en kun je in principe misselijk worden. Bovendien kent iedere gebruiker denk ik wel de coke drip en als het achterin je keel zit en je slikt, dan gaat het logischerwijs naar je maag.

_shikantaza

Badass junkie
Als je een keer "goeie shit" hebt (volgens het testcentrum uiteraard :wink:) kun je je inderdaad wel ff onrustig voelen, zweethandjes, misselijk. Heel herkenbaar. Gewoon stug doorsnuiven :rock:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Paar dingen die ik wel weet:

1. Wanneer jij een gram op een avond weg kunt snuiven bij je eerste (of 2e) keer, dan is het echt baggerkwaliteit en zit je voornamelijk levamisol of andere kankerzooi te snuiven.
2. Wanneer jij je 1e keer een hele gram opmaakt (kwaliteit of niet, in die lijntjes heb je trek en je wilt meer) en meteen dezelfde dag erna weer 1 gram en je heb een ontiegelijke kater waarna je binnen 3 dagen weer zin hebt: JUNK in spé.
3. Zoals al gezegd: van coke wordt je niet ziek ofzo... Door niet slapen, versnijdingsmiddelen(afhankelijk welke natuurlijk) en veel alcohol wel.
Enige symptomen die bij coke gebruik horen is een verstopte neus of juist heel erge loopneus en evt. een wat geïrriteerde keel door het doorslikken wanneer hij door komt.

_shikantaza

Badass junkie
PepTalk zei:

3. Zoals al gezegd: van coke wordt je niet ziek ofzo... Door niet slapen, versnijdingsmiddelen(afhankelijk welke natuurlijk) en veel alcohol wel.
Enige symptomen die bij coke gebruik horen is een verstopte neus of juist heel erge loopneus en evt. een wat geïrriteerde keel door het doorslikken wanneer hij door komt.

Als je je grieperig voelt en je neemt een lijntje dan voel je je weer kiplekker. Niet dat je niet alsnog ziek wordt, alleen stel je het een dagje uit :wink:

Mijn ervaring met neusproblemen is vooralsnog beperkt, heb ooit 1 keer een verstopte neus gehad de dag na een avondje poederen.

harry123

Bewuste gebruiker
PepTalk zei:

1. Wanneer jij een gram op een avond weg kunt snuiven bij je eerste (of 2e) keer, dan is het echt baggerkwaliteit en zit je voornamelijk levamisol of andere kankerzooi te snuiven.

Godverdomme, dan heb ik volgens mij altijd baggerkwaliteit :P, toch maar keer laten testen dan..

yayoyo

Newbie
Levamisol is rotspul, ga ik ook van over mn nek. Maar meer dan een gram op een avond is niet zo moelijk... Mijn eerste keer gebruikte ik ook veel meer, bijna de klok rond gegaan en flink doorsnuiven, elk half uur/drie kwartier flinke lijnen wegwerken want wat hadden we een feest. De dagen erna, jezus.... eerst al de kunst om eindelijk in slaap te vallen, hartkloppingen, rare spiertrekkingen, dan die enorme dip door en dan nog dagen lang het gevoel van een vage kater en een dichte neus. Maar gewoon 2 weken erna opnieuw beginnen... Na een aantal keren was ik het goed zat en de laatste twee jaar neem ik sporadisch nog wel eens wat maar die nachten doorgaan, nee, zonde van mn tijd. Je bent meer tijd kwijt aan de kater dan aan de lol. Had het destijds ook op diverse plaatsen gehaald, het ene nog slechter dan het andere totdat ik viavia een goed adresje vond. Nu is het alleen nog heel af en toe een leuk extraatje, moest overigens wel even weer wennen aan feesten zonder coke, het is iets wat er wel heel snel bij gaat horen. Tegenwoordig drink ik liever wat, ga nog even bij de Febo langs en dan lekker slapen :grin: en gebruiken is lekker voor een avondje thuis, daarna ff moedig uitzitten met een filmpje of andere afleiding en dan lekker slapen! Maar er zijn nog duizend dingen veel leuker dan een lijntje, gelukkig heb ik dat op tijd ontdekt. Vergeet nooit: zo lekker als je eerste lijntje wordt het nooit meer.

Psychosomatic

yayoyo zei:
Vergeet nooit: zo lekker als je eerste lijntje wordt het nooit meer.

Ik vond m'n eerste lijntje helemaal niet zo geweldig en in mijn vriendenkring ken ik er nog wel een paar die hetzelfde hadden. Heeft bij mij een poosje geduurd voor ik coke heb leren waarderen. Misschien heeft het er ook wel mee te maken dat ik xtc gewend was voor ik m'n eerste lijntje(s) nam.

yayoyo

Newbie
Psychosomatic zei:
Misschien heeft het er ook wel mee te maken dat ik xtc gewend was voor ik m'n eerste lijntje(s) nam.

Ik denk dat dat idd verschil maakt... heb zelf xtc pas na de coke geprobeerd en ik vond xtc weer niet zo spannend... die eerste keer coke was voor mij weer beter... ken iemand die meer ervaring met beide heeft en die had hetzelfde als jij; vind ook xtc fijner. Wat ik bij xtc miste was het ritueel dat bij het lijntje leggen hoort. Het werkt veel langer maar het snijden, verdelen, mooie lijntjes maken en dan dat moment van het buisje rollen gaf mij al een kick vooraf. Ach ja... iedereen heeft zo'n zn ding haha!

harry123

Bewuste gebruiker
Nee het heeft gewoon te maken met wat je er van vind :P
Eerste drug die ik probeerde was coke, vond het wel leuk, maar echt niet zo donderend. Dat had ik met xtc wel, helemaal geweldig, helemaal 1 met alles iedereen lief en zo. Heerlijk. Coke is ook wel lekker maar ik word er zo gierig van en is zo duur en zo :(. En snel verslavend, krijg dat spul echt niet uit m'n kop :P
Maar het is wel leuk als xtc vervanger :wink: Als je niet zo vaak x wil doen ivm tolerantie

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Let er wel op dat wanneer je in de tussentijd sos gebruikt, dit ook invloed kan hebben op je uiteindelijke xtc ervaring.

Verder denk ik inderdaad dat het meer met je persoonlijke instelling te maken heeft dan wat je als eerste gebruikt. Je verwachtingen t.o.v. de drugs en wat je zelf fijn vindt.
Hoewel ik er wel in kan komen dat wanneer je eens mdma gebruikt hebt en dan coke probeert dat het qua aanwezigheid van het effect erg tegenvalt.
MDMA is heel erg aanwezig, terwijl je het coke effect wat moet zoeken...Je kunt het (afhankelijk van dosis ofcourse) negeren. Wat bij MDMA wat vaker lastig kan zijn.. :rolleyes:

harry123

Bewuste gebruiker
PepTalk zei:
Let er wel op dat wanneer je in de tussentijd sos gebruikt, dit ook invloed kan hebben op je uiteindelijke xtc ervaring.

Ja als je het elk weekend gaat doen, maar 1 of 2 keer, in die 3 tot 4 maanden pauze van xtc kan geen kwaad.

En hoe zit dat trouwens met 6-apb?

yayoyo

Newbie
harry123 zei:
. En snel verslavend, krijg dat spul echt niet uit m'n kop :P

Dat is de tricky part, heb ik ook. Het gaat in je kop zitten. Ik heb mezelf een hele tijd terug een flinke schop onder mn kont gegeven en heb het wel min of meer uit mn systeem maar uit mn kop gaat het nooit. Heel soms heb ik nog wel eens een flinke feestnacht, maar dat moment van willen gaan slapen, pffff... daar heb ik zo de pest aan gekregen dat ik die feestjes geminimaliseerd heb. Oud en Nieuw gaat wel weer zo'n nacht worden en ook al is dat hartstikke leuk, ik kan nu al opzien tegen het moment dat het voorbij is en dat uitzitten.... De nasleep weegt bijna niet meer op tegen de lol, maar ook al heb ik het alle andere feestjes weer prima naar mn zin zonder drugs, oud en nieuw zonder, nee, daar hoort het bij.... Hoe dubbel kun je zijn he? Hoera voor de coke... NOT

harry123

Bewuste gebruiker
Ik gebruik het nu ook niet meer, misschien volgend jaar maart weer een keer op een feestje of zo.. Maar wil het echt minimaliseren. Heb geen nasleep maar elk moment waarop ik niks te doen heb denk ik van, hmmm een lijntje zou wel lekker zijn nu.

yayoyo

Newbie
Ja, dat ken ik wel als het moment van verveling even toeslaat. Met een lijntje erbij is dat direct over. En als je weet dat het zo makkelijk is, tja.... Net als bij jou heb ik het ook uit mijn normale leven gebannen maar af en toe heb je dat stemmetje in je hoofd dat zegt: ach, nu mag het wel weer... Meestal win ik, heel soms het stemmetje, dat zal altijd wel zo blijven denk ik....

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik heb dit jaar in maart tijdens het concert van Anouk in het Gelredome voor t eerst coke gebruikt. Eerst lekker een paar wijntjes en dan een snuifje, zei mijn vriendin. Zo gezegt zo gedaan. Ik stond in de de wc met dat envelopje en twijfelde nog... Het enige wat ik ooit gebruikte is wiet en 1 a 2x per jaar een XTC pilletje op een dance feest zomers. Dus ik twijfelde maar ik zag dat mijn vriendin er weer goed en wakker uit kwam dus ik dacht: "what the fuck, ik doe t gewoon"! Beetje op een sleutel en hard snuiven! GOD dat deed echt ff zeer hoor in mijn neus! En werd idd even goed misselijk.. Maar toen na een minuut of 10 de misselijkheid en pijn in de neus weg was, merkte ik niks.. helemaal niets... Voelde mij niet anders, en niet extra happy of vrolijk of wat ook. T enige was dat ik meer trek in wijn kreeg en wat energieker. Nou ben ik altijd al hyper van mijzelf dus hahahaha! Ik hield wel alles langer vol, dat wel. Na een uur nog een snuif genomen, op advies van mijn vriendin wat meer als er voor. Zij had de dosis bepaald nu. En weer t zelfde... Niks hahaha! na het concert gaan stappen nog ff en weer een snuif in de wc daar genomen. Ik dacht: ik moet toch wat leuks gaan merken nou... Het enige wat ik merkte was dat ik egoistisch werd, veel meer kon zuipen en niet moe werd. Al met al was t een top concert en een top nacht!! maar kik weet zeker dat ik dat zonder de coke ook had gehad. Als ik met mijn beste vriendin weg ben is t altijd top.
Dus ik denk dat ik het bij die ene avond laat! Het was leuk een keer te kijken wat het is etc maar tis niet een drug wat ik top vind. Dat zal wel per persoon verschillen denk ik. Net wat je smaak is en wat je wil voelen.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Bye the way, we hadden nog net geen gram op 1 avond op met zijn tweeen. Das goed toch? :sunglasses:
Van 21.00 tot een uurtje of 04.00

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Denk dat het wat mindere coke was want normaal moet je van een gram met twee man toch wel een paar uur flink kunnen stuiteren. Weet nog van mezelf toen ik begon dat ik niet wist wat ik moest voelen dus dacht dat de slechte coke die ik had goede was. Nu weet ik beter want coke kan een aanwezig middel zijn ook als je drinkt.

_shikantaza

Badass junkie
willemvaag zei:
Denk dat het wat mindere coke was want normaal moet je van een gram met twee man toch wel een paar uur flink kunnen stuiteren. Weet nog van mezelf toen ik begon dat ik niet wist wat ik moest voelen dus dacht dat de slechte coke die ik had goede was. Nu weet ik beter want coke kan een aanwezig middel zijn ook als je drinkt.

De combi met alcohol is zeker vet. Wel extra slecht.

Als je "goeie shit" hebt is het ook zeker zonder alcohol aanwezig. De zeldzame keren dat ik geteste sterke C had, en juist gedoseerd, poe... alsof er een zwerm bijen om je hoofd heen zoemt... voor een uurtje :wink:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Als je echt goeie hebt en de juiste hoeveelheid neemt, wat moet je dan precies voelen? behalve veel energie?
Als ik XTC neem voel ik mij ook echt heel anders. Lekker en warm en knus en liefde en geil en energie. Maar met coke niet. Als ik een x wat echts neem wil ik ook wel echt wat voelen..

_shikantaza

Badass junkie
Je voelt je inderdaad niet moe, dronken, chagrijnig etc meer en hebt zin om iets te gaan doen.
Bovendien voel je je zelfverzekerd. Sommigen zien dat van zichzelf als arrogant maar dat hoeft niet per se zo te zijn. Ikzelf ervaar naast deze zaken ook een gevoel van rust in m'n hoofd maar dat kan door de zelfverzekerdheid komen. Ik ben van nature wel eens een onzekere twijfelaar in sociale context...

Fysiek zijn er ook een paar - zweethandjes, rusteloos (ook psychisch natuurlijk) en de befaamde gouden druppel AKA the drip in de keel, met het gevoel dat je luchtwegen wat verder open komen te staan / fris gevoel in je longen.

Beschrijvingen die ik van anderen wel eens heb gehoord, in oplopende heftigheid

- Lol uit een zakje
- Bij iedere lijn voel je je steeds lekkerder totdat je in vuur & vlam lijkt te staan
- On top of the world
- Like getting a blowjob from god

Verschilt per persoon en per gelegenheid, maar het effect wordt in vergelijking met andere middelen vaak als niet heel heftig ervaren.

harry123

Bewuste gebruiker
Ik voel me vaak gewoon the man zeg maar :P. Voel me goed, voel me lekker, wil dingen ondernemen, maar weet niet wat ik wil doen, dus zeg maar dan wil ik naar buiten en 2 sec later denk ik van nee toch niet. Beetje rusteloos in m'n hoofd maar wel lekker op zich. Wil niet naar huis of stoppen met het feest..

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik vind coke altijd net als speed het effect alleen dan korter en meer tintelingen. Coke is ook warmer als speed heeft meer charme. Coke veranderd de waarneming bij mij niet en kan ook nog redelijk normaal nadenken. Bij speed wordt dit chaotisch en vlieg ik alle kanten op met coke is het makkelijker me in de hand te houden. Tenzij ik teveel neem en er te hard van ga in Spanje is me dat de allereerste keer gelukt. Had nog nooit coke gehad en die ik daar heb gehaald voor 30 was net pep maar dan een uurtje. Zo hard dat ik er op ben gegaan toen maar eenmaal hier voelde ik zo goed als niks. Dacht een hele tijd dat het een soort pep ofzo was wat ik daar had gekocht maar op een gegeven moment kreeg ik ook coke waar ik hard van kon gaan.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik heb van mijzelf vaak al veel energie. Dus mijn persoonlijke keuze zal niet zo 1 2 3 coke zijn.
Ik persoonlijk wil mij ook "lekker" en "goed" voelen als ik een x wat neem. Mijn voorkeur, zeker op een feest, is toch XTC. Dat werkt bij mij juist heel rustgevend, al krijg ik energie ervan en wil wel bewegen. Kan het niet goed uitleggen maar met XTC wordt ik wel energiek maar juist rustig in mijn hoofd. Apart of niet? :wink:

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Denk dat veel mensen energiek en rustig van xtc worden. Zelf werd ik meestal energiek en vaag van xtc. Xtc verandert de waarneming meer dan coke of speed zei dan ook van pillen wordt ik vaag en van pep wordt ik wakker.

Vrouw33

Newbie
Hoi bij deze wil ik mijn ervaring over het gebruik en de dip van coke delen. Ik heb afgelopen zaterdag voor de aller eerste keer coke gesnoven samen met mijn man en een goede vriend (zijn ervaren gebruikers) ik wilde gewoon weten wat er nou zo bijzonder aan is na een fles ouzo had ik de moed het te proberen :openmouth: Ik begon met echt een iniminie snuifje moeilijk uit te leggen hoe klein als dit ---- een lijn zou zijn kreeg ik - dus echt maar klein,maar goed daarna nog zon zelfde hoeveelheid wat ik voelde weet ik niet kan het me niet herinneren ben veel kwijt van die avond alleen dat ik me super voelde dat wel :) volgens mijn man bleef ik maar zeggen dat ik me super voelde en ik wel een hele berg zou willen :tearsofjoy: hoe later het werd werden de lijntjes ook groter ik ging maar door kreeg trekjes door steeds mijn tong over men onderlip te halen ook dat weet ik niet ,(zie het nu wel hahah helemaal schraal) Mijn man heeft me gefilmt en vroeg hoe het met me ging en hoe ik me voelde haha wat ik allemaal zei geweldig om achteraf te zien . we zijn heel de nacht doorgegaan om half 10 s'ochtens pakte ik mijn laatste slok bier en ben gaan slapen. 3@4 uurtjes Toen ik wakker werd voelde ik me nog prima hoe later het werd hoe slechter ik me voelde totale paniek ervarde ik :cry: zo onrustig bibberen zweethanden heen en weer lopen tot ik een halva oxazepam moest nemen om rustiger te worden ik dacht vroeg na bed dan ist morgen wel over. Heb goed geslapen die nacht maar de ochtend na het opstaan weer de zelfde onrust.Heb me man huilend opgebeld dat ik me kut voelde en heeft me ook gerust gesteld gelukkig. de onrust heeft tot gister geduurt. na achter af met mijn man over het gebruik te praten en zijn ervaring met mij heb ik toch gauw een halve gram weg gesnoven. Toch heb ik wel wat vraagjes nog. 1. Heb ik te veel op voor de eerste keer? 2. De dip als die na de eerste keer al dagen duurden is dat de volgende keer dan ook of ligt dat ook aan de hoeveelheid die je gebruikt? 3 als de eerste keer coke goed gevallen is valt ie dan altijd goed (halen altijd bij de zelfde dealer)? Wil het best nog een keer ervaren maar dan niet na een fles ouzo dat ik de helft kwijt ben en niet eens kan herinneren wat ik gezegt of gedaan heb ! Hoop dat het een beetje duidelijk is voor jullie. Zo niet vraag gerust hoop dat ik wat antwoorden krijg groetjes

Vrouw33

Newbie
MevrouwtjeX zei:
Na een lange tijd heb ik besloten om een keer coke te gebruiken.
Ik liep al een tijdje met het 'verlangen' rond maar omdat ik zelf geen verstand heb van de kwaliteit zette ik het plan op een laag pitje. De reden waarom ik het trouwens wou proberen is om de ego boost en het nuchter makende effect icm alcohol

Afgelopen weekend heb ik van een vertrouwd persoon 2 gram gekocht voor 100 euro.
Ik had er zin in!

Na een paar drankjes begon het al te kriebelen en ging ik naar de wc voor mijn aller eerste lijntje ( lekker cliche). Ik rolde een 50 euro biljet op, legde een lijn en werkte hem naar binnen.

na een paar keer geslikt te hebben proefde ik de smaak ineens en ging ik bijna over mijn nek :kots:

na tien minuten voelde ik me al een stuk actiever.. een hoop drankjes en Ween paar lijntjes later was ik niet meer te houden. Ik ging buikdansen voor mijn vrienden aan tafel. ( vraag me niet waarom haha) Ik ging met iedereen dansen. Sommige jaloerse wijven zaten me nog dom aan te kijken. maar het boeide me niet. ik pakte mijn glas en schreeuwde letterlijk: ik heb schijt aan jullie allemaaal en toen ging ik kusjes naar ze blazen, door de muziek hoorde ze het alleen helaas niet :tearsofjoy:

op gegeven moment was het feestje afgelopen en gingen we naar huis, wat ik ook deed ik kwam niet in slaap. ik lag tot de volgende middag te draaien en te dansen in me bed. op gegeven moment werd de rest van het huis wakker.. Ik voelde me best verrot die dag dus ik nam nog een dun lijntje om de rest te kunnen bijhouden

dezelfde dag ( zaterdagavond) gingen we weer uit. dit keer was ik wat minder actief met name door het slaapgebrek.. ik had veel gedronken en heb 1 gram verdeeld over de hele avond. maar geen zelfvertrouwen bom zoals de nacht ervoor. het was nogal teleurstellend.. ik kon wel veel drank hebben. maar ik had de hele nacht een overdreven loopneus.. doorgefeest tot 2 uur in de middag en rond 5 uur gaan slapen.. toen ik 's avonds wakker werd had ik overal pijn. :(

mijn lichaam was geslooopttt ik had geen stem meer, keelpijn hoofdpijn, buikpijn, neuspijn, spierpijn.. het is nu inmiddels woensdag avond, en ik ben nog steeds niet hersteld. Mijn amandelen zijn gezwollen, ik heb geen stem meer. oorpijn, brandende loopneus, hoesten niezen en hoofdpijn aan de lopende band. ik kan bijna niet meer slikken.. kortom ik ben total loss.

Ik weet niet of dit aan mij of aan de coke lag.. ik zou het graag nog een keer willen gebruiken. :) Maar niet als ik er een week ziek van word! zijn er trouwens nog meer mensen die dit hebben meegemaakt of die weten waar dit door komt? :confused:
. Ben er ook 5 dagen ziek van geweest oftewel niet me zelf angsten onrust trillen zweten!!

leveldesigner

Bewuste gebruiker
Forumleiding
Subforum Specialist
Wat veel snuivers niet lijken te weten is dat dealers over coke en snuifcoke praten, en snuif coke is ZWAAR versneden coke. Ken iemand die het zelfs 1/5 keer versnijdt, dus van 1 maakt hij 5 gram. Iedereen happy, snuivers happy, hij happy.

Zo kwam eens iemand bij mij thuis die mee wilde kopen, hij snoof, ik basede toen. Ik waarschuwde hem dat deze coke veel sterker was dan hij gewend was, omdat dit gewoon pure (zeg maar 80% ofzo) coke was. Heel stoer verzekerde de jongen me dat hij zelfs betere gewend was, ja ja. Dus toen hij een lijn gesnoven had trok hij wit weg na een paar minuten, dit was rotzooi volgens hem, helemaal geen coke. Toch altijd weer leuk wanneer mensen zich dan zo laten kennen, eerst heel stoer. blijken ze achteraf dus helemaal geen verstand te hebben van wat ze met grammen per week end in hun gok knallen. ik kookte de coke uit, en liet m zo zien dat dit dus wel coke was, en knap puur. En dat hij dus gewoon altijd maar een beetje coke snoof en heel veel manitol (is lang geleden dit). Uiteindelijk geloofde hij me, hij vond echte coke niets. Liever snuif coke voor hem. Toen ik m vroeg waarom antwoorde hij me dat hij liever 3 tot 5 gram kon wegsnuiven in een weekend dan maar een half gram hooguit. hij wilde gewoon lekker veel wit poeder in zijn neus stoppen. Tja, rare jongens hoor, die snuivers.

Maar, om dus even op de topic terug te komen. Je hebt dus inderdaad gewoon snuifcoke (rotzooi) gehad, en dat is waarschijnlijk maar goed ook. Had je echte coke gehad was t waarschijnlijk fout met je gegaan, gezien hoe jij er mee omgaat, voor de eerste keer.

En voor de duidelijkheid. Coke is geen wonder middel, ookal lijkt t soms wel zo.
Dus wanneer je 2 dagen achter elkaar alles doet om je compleet te slopen, dan moet je niet verwachten dat een snuif je opeens weer de hemel laat ervaren. Zelfs pure coke had je de tweede dag niet beter laten voelen. Je lichaam gaf duidelijk aan dat je gewoon zwaar over de schreef was gegaan, geen punt, doen we allemaal wel eens. Wel belangrijk is volgens mij dat je dit beseft. Vrees dat jij wat dat betreft toch echt moet oppassen. krijg zwaar de indruk dat hier wel eens een hardnekkige verslaving op de loer kan liggen.

_shikantaza

Badass junkie
leveldesigner zei:
ik kookte de coke uit, en liet m zo zien dat dit dus wel coke was, en knap puur. En dat hij dus gewoon altijd maar een beetje coke snoof en heel veel manitol (is lang geleden dit). Uiteindelijk geloofde hij me, hij vond echte coke niets. Liever snuif coke voor hem. Toen ik m vroeg waarom antwoorde hij me dat hij liever 3 tot 5 gram kon wegsnuiven in een weekend dan maar een half gram hooguit. hij wilde gewoon lekker veel wit poeder in zijn neus stoppen. Tja, rare jongens hoor, die snuivers.

Sommige versnijdingsmiddelen (o.a. levamisol) overleven ook de conversie van HCL naar base, dus het uitkoken geeft ook niet altijd een goede indicatie van zuiverheid. Laten testen, dan weet je 't echt zeker.

leveldesigner

Bewuste gebruiker
Forumleiding
Subforum Specialist
je hebt helemaal gelijk, de laatste jaren is uitkoken inderdaad geen goede indicatie meer. Daarom schreef ik ook dat het al lang geleden was dat dit plaats vond, vroeger was uitkoken wel een goede manier om zuiverheid aan te tonen. Maar ik praat dan ook over 18 jaar geleden ofzo, lol.

Bovenaan