• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Mijn 2cb ervaring

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Hallo iedereen ik ben Bootje en 18 jaar oud! Afgelopen weekend heb ik mijn 4de keer 2cb gedaan en geëxperimenteerd met de dosering. Ik heb alleen ervaring met xtc en 2cb.

het was eindelijk weer zover! Een leuk weekendje tegemoet. We hadden met 3 personen een hotelletje geboekt en hadden flink wat pillen ingeslagen 14 stuks. We hadden wat leuke lampjes mee genomen om de kamer wat op te peppen en een box voor de muziek. De pillen bevatten 28 mg 2cb per stuk.

om 18.15 nam ik 1,5 pil in omdat ik gelijk goed van start wou gaan. Ik hou van heftige visuals dus wou niet slap beginnen. Na ruim 3 kwartier begon de spanning een beetje toe te nemen(19.00) Ik kreeg het ontzettend koud terwijl het 23 graden in de kamer was. Maar vrij snel ook ontzettend warm. Mijn vrienden waren aan het luisteren naar het liedje Nederwiet en op één of andere manier wou ik daar niet bij zijn. Onze hotel kamer had 2 kamers (familie kamer) ik had de drang om een gekke space hut te bouwen dus nam dat als taak. Na een deken over een kast gegooid te hebben en met een stoel een hut gemaakt kunnen te hebben heb ik erin een boxje en neon lampje gezet. Ik zette wat goeie techno aan en had een top inkomertje. De beat voelde steeds intenser en ik voelde de vibe van t liedje (ik luister graag met 2cb house/techno) op een gegeven moment kwamen mijn vrienden checken hoe het met me ging. Ze vroegen of ik bij hun kwam en alles wat ze zeiden ging een beetje langs me heen. Toen ik de andere kamer in liep hing er een vage sfeer niet zo vertrouwd als mijn hutje. Ze waren nu meme’s aan t kijken en waren bizar aan t lachen. Ik snapte totaal niet waarom ze daar naar konden kijken. Het beeldscherm was mij te vel en het leek of er Snapchat filters op de personen hun hoofden kwamen. Ik keek op de tijd van hun telefoon en zag dat het opeens al 20.00 was ik stelde voor om even lekker naar buiten te gaan en dat vonden ze wel een goed idee. We liepen naar buiten en zodra de deur openging kwam er een klap warme lucht op me af terwijl het buiten maar 9 graden was. Het waaide flink maar het voelde alsof dat door me heen ging. Buiten liepen we over de parkeer plaats en het leken wel heuvels. De lampen van de parkeer plaats gaven een beetje een regenboog achtige kleur af en ik had ontzettend zin om stevig te wandelen. Een stukje onderweg had ik een tak gevonden en begon ik het ijs kapot te slaan wat er nog lag in de sloot van 4 dagen terug. Het voelde als een taak omdat kapot te maken😂 later stond ik op een stukje gras waar modder onderzat en had ik het gevoel alsof ik dat met me voeten kon kneden. We besloten een stuk de andere kant op te lopen omdat ik een enorme aai behoeften kreeg voor een dier? Ik moest en zou een dier vinden wat ik kon aaien. Uiteindelijk was het me helaas niet gelukt en was ik helemaal teleurgesteld. Terug in het hotel was het 21.40 en besloten we bij te nemen. Ik nam een halve bij dus zat dan op 2 totaal (56 g)we besloten de kamer te verbouwen en alles aan de kant te zetten om een dans vloer te maken. Ik heb niet zo erg op de visuals gelet omdat ze er “bijhoorde” ik had me totaal overgeven aan de drugs dus alles leek te horen terwijl niks klopte. De muren schoven van me af objecten waren kleiner en groter als normaal maar het voelde alsof het de normaalste zaak van de wereld was. We hadden allemaal een erg actief gevoel en besloten onder de space lamp (Een lamp die kleuren en vormen reflecteerd op het plafond. ) we waren lekker aan het dansen en ik was mooi aan het kutten met de kleurtjes op het plafond. Omdat het donker ik de kamer was had ik van visuals niet zoveel last en voelde ik vooral me lekker actief en vrolijk. Ik had wel rare gedachtes en we moesten vaak lachen om niks. We besloten lekker in bad te gaan en 1 iemand ging onder de douche ons omkleden tot zwemkleding was wel een opgaven. Omdat de lampen aangingen begon ik overal dingen in te zien. De vloer leek steeds van kleur te veranderen en de patronen kwamen op je af. Eindelijk zaten we in bad en hadden we opeens een bloed sirieus gesprek over belangrijke onderwerpen. Het bad voelde heerlijk en was een heel intens gevoel. Er hing een aangename sfeer en een relaxt gevoel overviel me. We besloten eruit te gaan omdat ik ineens het idee kreeg dat ik nuchter werd. We zaten ook een mooie tijd in bad en ik wou weer eens bij nemen. Het was 00.01 en omdat ik er heilig van overtuigd was dat het opeens uitgewerkt was nam ik een hele bij. Die sloeg al vrij snel in en we begonnen de muziek allemaal erg interessant te vinden. We luisterde naar Deep Jungle walk en op de maat van de muziek paste ik de kleurtjes aan en voelde het als een hele dementie. Na het luisteren van muziek strande we op een raar onderwerp. Er hing in de kamer een huilend meisje aan de muur op een schilderij het meisje kwam uit de VOC tijd en stond met een bijbel in haar hand geposeerd te huilen. Mijn vriendin had bij binnen komst een raar gevoel bij het schilderij en had hem al in de andere kamer gezet omgedraaid. Ik vond opeens dat we haar hadden buiten gesloten. Ik had het gevoel alsof het een aanwezigheid was die we buitengesloten hadden. Ik moest stoppen met het onderwerp omdat de rest bang was om slecht te gaan en ik vond het maar aanstellerij en vond het een serieus onderwerp. We belanden vrij snel in een lach kick en waren een beetje de kamer aan het verkennen en de visuals te genieten. Ik had wel visuals maar alles leek zo normaal alsof het hoorde anders te zijn en vond dat alsof ik weer nuchter was en nam weer een halfje bij om 02.22. Dus zat ik op 4 pillen. Na een kwartier kwam hij een beetje raar in. De kamer leek te draaien en de muren kwamen op en van me af. Ik ging naar de wc toe en daar leek het alsof ik door me bovenste huid laag kon kijken en me spieren zag. Ik lachte mezelf ontzettend uit en ging in de spiegel kijken. Me ene oog was groter dan de andere en er hing een paarse gloed over mijn blonde haar. Mijn gezicht was niks meer van wat het normaal was maar toen kwam ik tot de conclusie dat zelfs mijn gedachten niet meer normaal konden zien. Dus alles wat ik dacht en voor me haalde veranderde van vorm. Dus weer kwam ik de gelovig dat er niks aan de hand was en ik niks gebruik had omdat alle “gekke” dingen zo ontzettend normaal en chill voelden. Uit mijn vorige ervaringen had ik dit totaal niet en was alles wat ik zag daar werkelijk ook gek en niet hetzelfde. Om 03.08 nam ik dus opnieuw bij en vanaf dat moment ging ik snoei en snoei hard. Ik ging liggen op bed en het uiteinde van het bed leek wel 20 meter lang. De kamer was in 1 keer rond in plaats van 4 kant, de stoel leek wel zo klein als een Barbie stoel en alles bevatten kleuren en vormen. Ik was niet in staat om op te staan en het voelde alsof ik niet meer me lichaam kon besturen. Ik zat na te denken of het niet tijd was om in paniek te raken maar eigenlijk vond ik het zo ontzettend grappig. Ik begon enorm hard te lachen en vond het super leuk allemaal. Ik deed mijn ogen dicht en genood van een nieuwe dementie die zich in mijn hoofd begon. Het leek alsof ik geen leven meer had met zorgen en verantwoordelijkheden en alsof ik niet meer bestond. Alsof ik sliep met de kleurtjes als droom. Vaag op de achtergrond hoorde ik mijn vrienden praten maar deel nemen aan het gesprek had ik totaaaaal geen zin in. Ik wou meer van dit veeel meer van dit bedacht ik me. Ik stond in 1 ruk op en we kwamen tot de conclusie dat er nog maar 1 pil over was. We deden hem door de helft en ik zat dus op de 5 pillen (145mg) het moment dat ik hem doorslikte kreeg ik opeens paniek. Wat de fack heb ik gedaan dacht ik?? Kan iemand eigenlijk wel zoveel nemen? Ga je niet dood dan want van MDMA weet ik dat er echt een Max zit aan wat je kan nemen en je anders een overdosis heb ( wat ik trouwens prongeluk een keer heb meegemaakt) ik raakte in de stress en zocht dingen op het internet op er stond allemaal dat 50 mg al een zware trip was en ik zat dus bijna op het 3 dubbele. Op een trip report vond ik dat je vanaf 300 dood kan gaan. Ik geloofde dat maar en dat stelde mij gerust. Ik heb daarna echt een bizarre trip mee gemaakt. Mijn vrienden zagen er als cartoons uit met kraal oogjes en met kleur omlijnt. De deur van de kamer leek super ver weg en klein. Alles ging een soort van spoor achterna en als iemand liep verdween die gene even en verscheen later weer op een andere plek. Ik moest ontzettend lachen steeds en voelde me als een God. Ik bedacht opeens dat ik al een tijdje lag en ging me tanden poetsen. Dit was een enorme opgaven omdat alles wat ik vast pakte een andere grote was de tandenborstel leek enormmmmm dus ik greep hem met bijde handen. Overal waar ik keek waren Mandela’s en kleuren. De tandpasta smaakte naar aardbei en me mond leek zo groot dat ik tanden van dik een meter per stuk moest poetsen. Ik ben hier dus echt 3 kwartier mee bezig geweest en elke keer als iemand vroeg gaat het goed had ik het idee dat ze op konden rotten. Na dat ik mijn make up er af gehaald had kreeg ik koppijn en werden mijn ogen zwaar en was ik het opeens helemaal zat. Mijn vriendin was ook op dat punt ookal had zij maar 2,5 pil op dus besloten we om 6 uur om lekker met de lichten uit uit de spacen. We voerden soms nog wat gesprekken maar vooral was ik aan het genieten van mijn visuals. Ik begon na te denken dat mijn vrienden tussen door het over hun trip hadden gehad maar dat zo moeilijk voor mij te begrijpen was omdat ik dacht dat hun hetzelfde als mij hadden wat dus niet zo was. Uiteindelijk hebben we niet kunnen slapen en hebben we om 9 uur lekker ontbeten. Ik vond het een geslaagde maar heel heftige 2cb ervaring. Ik denk dat mijn laatste visuals misschien wel kunnen tippen aan wat ik van sommige lichte lsd reports heb gelezen. Achteraf ben ik zo blij dat ik rustig ben gebleven en heb maar een deel kunnen omschrijven wat ik zag omdat het na me laaste pil zo ontzettend veel was.
Me volgende avontuur gaat lsd of truffels worden maar daar moet ik nog even een keuze in maken!
Hierbij mijn geslaagde avontuur veel liefs

Limited abilities

Belezen gebruiker
Fijn , gedetailleerd beschreven. De "meeslepende" avonturen in de buitenlucht kon ik flink om gniffelen. Het lijkt erop dat je je vaak afsloot. Hoe ervaarden jouw vrienden dat? En verder: zaten jullie dan allemaal in de eigen werelden? Zo'n hotel is zeker wel een beetje een spookhuis nu? Als je in een groot hotel zit, is het stiekem ook wel leuk om op pad te gaan al trippend. (Krijg je misschien beetje een Schoolreisje stedentrip Deja vu, al was dat met plaatselijke bier uit de nachtwinkel)

mitchieee

Belezen gebruiker
leuk report’ 2cb me favoriete drug’ en het lijk me sterk dat je pillen 28mg per stuk zouden zijn ik dacht vroeger ook wat de dealer me zei klopt maar ze zitten wss rond de 11-13 of je moet ze natuurlijk getest hebben.

Fijn , gedetailleerd beschreven. De "meeslepende" avonturen in de buitenlucht kon ik flink om gniffelen. Het lijkt erop dat je je vaak afsloot. Hoe ervaarden jouw vrienden dat? En verder: zaten jullie dan allemaal in de eigen werelden? Zo'n hotel is zeker wel een beetje een spookhuis nu? Als je in een groot hotel zit, is het stiekem ook wel leuk om op pad te gaan al trippend. (Krijg je misschien beetje een Schoolreisje stedentrip Deja vu, al was dat met plaatselijke bier uit de nachtwinkel)
Ja we zijn ook 1 keer een rondje door de gangen gelopen maar daar staat me weinig van bij dat ging zo snel voorbij omdat het best wel een kil hotel was en er liepen veel mensen rond ik had het idee dat er een bord boven me hoofd hing met “ik ben onder invloed” Mijn vrienden hebben het allebei anders ervaren! Eentje ging de combi aan met XTC dus die zat in een compleet andere vibe! En mijn vriendin ervaarde ook visuals maar die had een stuk minder op! We vonden het allemaal wel prima dat we beetje in onze eigen space kwamen en op zijn tijd weer bij elkaar voor gesprekken of waar we zin in hadden

leuk report’ 2cb me favoriete drug’ en het lijk me sterk dat je pillen 28mg per stuk zouden zijn ik dacht vroeger ook wat de dealer me zei klopt maar ze zitten wss rond de 11-13 of je moet ze natuurlijk getest hebben.
Ja ik denk dat ik ze ook zeker laat testen! Voor 2cb zijn het ook wel echt super grote pillen die we deze keer hadden! Maar sowieso is elke keer 2cb anders of dat nu aan de pillen of de sfeer ligt geen idee dus de sterkte kan ik ook lastig vergelijken😂

🐺PsyTekz

Badass junkie
Tripreporter
Ja ik denk dat ik ze ook zeker laat testen! Voor 2cb zijn het ook wel echt super grote pillen die we deze keer hadden! Maar sowieso is elke keer 2cb anders of dat nu aan de pillen of de sfeer ligt geen idee dus de sterkte kan ik ook lastig vergelijken😂

De grootte van de pil maakt niet veel uit. Ik heb klompen van pillen liggen die 18 a 20mg 2cb bevatten. Dit waren de sterkste op de markt in 2015. Nu zijn bijna alle pillen rond 10-12mg gedoseerd. Maar met testen kan je dit enkel zeker weten.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan