• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Mijn allereerste keer XTC.

fly--

Bewuste gebruiker
Hallo (:
Zit er al een tijdje over te denken om een tripreport te schrijven, en heb het nu eindelijk gedaan, dus bij deze (:

Wie?
Ik, vrouwelijk, 55 kilo.
M, R: Vrouwelijk.
A, T, Aa, D, E, later nog V maar die heeft niks gehad: Mannelijk.

Wat?
In totaal 1 pil, 210 mg.

Waar?
Mijn huis+tuin

Van te voren:
Ik had een party bij mij thuis, ouders niet thuis, zusje ook niet, broertjes veilig achter de computer boven. R&D&Aa kwamen rond half9 aan bij mij thuis aan. Ik wist toen nog niks over de X.
Ze zeiden dat de rest wat later kwam, ‘want die moesten nog wat regelen.’ Dus ik vroeg wat ze moesten regelen. ‘Ja, drugs.’ Even later word ik gebeld door M: ‘Ja hoeveel willen jullie enzo’. Ik had er niet zoveel verstand van –had namelijk nog nooit wat gehad- dus ik vroeg hoeveel ongeveer goed was. Uiteindelijk hadden we onze shit en ging E [dealer] mee naar mijn huis, aangezien het een vriend van hun was. Ik kende hem toen nog niet.

Eenmaal thuis:
Toen iedereen er was dronken we eerst een biertje, en gingen beetje blowen, maar aangezien iedereen er wel zin in had besloten we om hem in te nemen. Dit was [denk ik] rond 10 uur/half 11. Ik had een kwartje, aangezien ik niet zo zwaar ben. Ik vond het echt best wel spannend, maar ik had er ook superveel zin in. Ik wist ook nog niet precies wat het deed, dus ik was ook nieuwsgierig wat het nou precies zou doen. We hebben hem met z’n allen tegelijk ingenomen, daarna ging een deel blowen, deel rondlopen en een deel ging in de woonkamer zitten. Aangezien ik het best spannend vond, besloot ik te gaan blowen om even te chillen. Na 10 minuten ging ik weer naar binnen.

Het begin:
Eenmaal binnen ging ik naast M zitten op de bank, beetje kletsen en drinken. Na ongeveer 20 minuten voel M hem klappen, ik nog niet. Ik kijk verbaast naar M, ze blies een beetje en ging op de andere bank liggen. Op een gegeven moment stond ze op en liep naar de keuken om wat te drinken. Toen ze terugkwam begon te steeds sneller te praten en rond te lopen en te doen. Ik snapte helemaal niks van haar. Ze besloot om te gaan roken, daar kreeg ze superveel zin in. Na een paar minuten had ik ook zin om te roken, ook kreeg het wat warmer, dus ik ging naar buiten. Ik weet nog dat ik op weg naar buiten hem steeds meer begon te voelen. Ik was nog niet in de keuken of ik voelde hem klappen, ik dronk wat en liep wat heen en weer. Toen ging ik naar buiten. In de bijkeuken kwam ik R tegen die zei: ‘Wil je een knuffel?’ Ik dacht: ‘Jaaa, volgens mij wil ik dat wel!’. Ik gaf haar een knuffel, en voor mijn gevoel was dat de fijnste knuffel die ik ooit had gehad, ik wou dan ook niet loslaten. Uiteindelijk liep ik naar buiten, waar M zat, ze vroeg of ik een knuffel wou en wederom was het de fijnste knuffel ooit. Ik probeerde mijn peuk aan te steken, wat al niet zo makkelijk meer ging. Ik ging naast M zitten en knuffelde haar nog meer.

Daarna ging ik naar binnen en rende ik rond, praatte ik als een kip zonder kop en kon ik de hele wereld aan. We hadden muziek op staan, en de tv stond ook aan. De lichtflitsen schoten eruit. De helft van mijn beeld was gevuld met rode, groene en blauwe lichtflitsen. Ik voelde me zo fijn! Ik rookte ook non-stop, want dat vond ik zo lekker. Na een tijdje lekker gespaced vroeg T of ik nog wat moest. Ik merkte dat ik al wat rustiger werd, en had eigenlijk wel zin om verder te spacen, dus ik twijfelde geen seconde en deelde nog een pil met R. Deze klapte ook echt lekker en ik voelde me geweldig, net zoals de rest. Iedereen liep non-stop in en uit, ging roken, weer naar binnen, praten, rennen, lachen, rondstampen, blowen. Op een gegeven moment bood T ook nog wat speed aan, waar ik ook geen nee tegen zei.

Sommige dingen gingen moeilijker, en andere dingen gingen veel makkelijker dan normaal. Ik snapte echt niet waarom het normaal zo makkelijk leek om een peuk op te steken, het was zo moeilijk! Hij leek véél langer dan normaal, het duurde dan ook wel een paar minuten voordat ik mijn peuk aanhad, aangezien ik het ook steeds vergat als iemand tegen me praatte. Smsen wou ook niet meer, ik heb het geprobeerd, maar na een tijdje had ik door dat het toch niet ging werken, en zo belangrijk vond ik het nou ook weer niet. Praten daar in tegen ging we geweldig af, ik was non-stop aan het praten en supersnel ook. Ik kon maar niet ophouden. Ik voelde me ook mega vrolijk.

Op een gegeven moment zochten A en ik een nieuw shirt voor hem, aangezien hij het nogal warm had en zweette waardoor zijn shirt doorweekt was. Toen we in de gang waren wisten we al niet meer wat we zochten, en gingen maar roken. Eenmaal buiten wisten we het weer en gingen weer naar binnen. Daarna liepen we naar boven, en daar aangekomen waren we alweer vergeten wat we zochten, maar het huis was interessant genoeg, dus wij vermaakten ons wel. We liepen naar mijn kamer waar we alle frutsels en dingetjes bewonderden en uitzochten of ze nog meer functies hadden dan de gebruikelijke. Dat hadden de meeste dingen wel. Nepbloemen zijn superleuk om mee rond te gooien en op bezems kun je echt wél vliegen. Uiteindelijk heeft het ongeveer 3 kwartier geduurd voordat we eindelijk het shirt hadden gevonden. Eenmaal beneden nam ik nog een kwartje, en de rest nam ook nog wat bij.

Na een tijdje kwam V ook, hij heeft verder alleen beetje speed gehad maar wel genoeg bier gedronken en flink geblowd. Daarna zijn we naar het park gegaan, omdat iedereen megadruk was en ik wou niet dat mijn buren wakker werden en de politie gingen bellen, aangezien iedereen verdrugst was, en we nog stuff hadden. Daar hebben we even gezeten en kwamen er nog wat lui. Rond 9 uur kwamen we bij mij thuis weer aan. Daar is iedereen gaan slapen, behalve D en Aa, die bleven wakker. ’s Middags/ ’s avonds is iedereen weer weggegaan, en ben ik gaan slapen.

Het was 1 van de beste ervaringen met X tot nu toe.

Dit was het (:
Hopelijk hebben jullie genoten ^^

:wave:

walnootje

Belezen gebruiker
Leuk tripreport, leest ook lekker weg! :mrgreen: Mooi ook dat je het naar je zin heb gehad, was het toen ook de eerste x dat je speed probeerde? Want ik weet dat je op zo'n moment tegen weinig dingen nee kan zeggen, zeker als je zo lekker gaat :grin:

fly--

Bewuste gebruiker
walnootje zei:
Leuk tripreport, leest ook lekker weg! :mrgreen: Mooi ook dat je het naar je zin heb gehad, was het toen ook de eerste x dat je speed probeerde? Want ik weet dat je op zo'n moment tegen weinig dingen nee kan zeggen, zeker als je zo lekker gaat :grin:

Dankjewel :)
Nee was niet helemaal de eerste x, maar wel de 2e of 3e x.
En idd, ik ging best lekker dus had wel zin in meer :grin:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Aaaaah de eerste knuffels zijn altijd de beste :hearteyes:
Leuk report, klinkt als een toffe avond!

Seliom

Newbie
fly-- zei:
Op een gegeven moment zochten A en ik een nieuw shirt voor hem, aangezien hij het nogal warm had en zweette waardoor zijn shirt doorweekt was.

Hoe herkenbaar. Ik en de ventilator zijn dan altijd de grootste vrienden!

Tieskess

Newbie
Herkenbaar tripreport!
Ik herken heel veel van wat je schrijft, knuffelen dat zo fijn is en de lichten die fel zijn. Heb je een grote kater gehad?

fly--

Bewuste gebruiker
Thx voor de reacties! ;D
De eerste knuffels zijn idd superfijn, maar dat blijft altijd fijn eigenlijk (:
Ik had wel een aardige kater, maar niet heel vervelend. Meer echt duf en dood, aangezien ik pas laat sliep enzo. Maar dat was het zeker waard! :mrgreen:

Bovenaan