• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Mijn eerste échte trip!=D

rebelskuh

Newbie
Oke op het moment heb ik mijn eerste trip een beetje achter de rug gelaten. maar ik spees em nog wel hard... 3 rode kroontjezzz gehad.. lekker lekker lekkerrr... vage dingen om me heen man!

echt ik zat in bad man en toen leeg het schuim net een grote wolk... ooooveral kleuren.
en toen wilde ik de warme kraan opendoen. en dat deed ik dus. nou hoor ik ineens uit de verte gegil.. was het die fucking kraan!! dus ik denk: dicht dicht dicht!!!! dus toen heb ik em maar dichtgedraait..

verder hoorde ik buiten nog katten miauwen. ik liep samen met mn broer, hij heeft alles opgenomen(geluid) ga ik morgen lekker terug luisteren!

nouja dit was wel de eerste keer echt trippuuuuhhhh ...Écht trippen :wink:

Holden

Bewuste gebruiker
Ik heb er zelf nog geentje geschreven dus heb misschien niet veel recht van spreken; maar dit report zuigt toch wel behoorlijk ja :grin:

rebelskuh

Newbie
uhmmm oke en wat is dan wél een goed report?
ik zit hier immers ook nog maar een weekje ofzo..:wink:

enne ja er zit idd 2cb in.:)

azgaza

Badass junkie
Lees eens meerdere reports door, een report is meestal een verslag van de hele ervaring en alle aspecten daarvan, dus zowel wat je dacht, hoe het voelde, wat je zag in het geval van een visuele drug, bevindingen daar over en meestal ook een verslag van wat er allemaal gebeurde. Je report is opzich niet heel slecht, maar vooral erg kort en onduidelijk.

Angramar Temenos

Badass junkie
Het is gewoon te kort, en je legt niet echt uit wat er in je hoofd gebeurde, het lackt details. Het is niet slecht of zo? Gewoon veel te kort. Lees wat andere trip reports door, dan zie je ongeveer waarop je moet letten.

J86

Bewuste gebruiker
2cb? kan best gewoon MDMA zijn hoor

Ik kan me ook nog wel geluiden herinneren die dik vervormden. Dacht ik iets in de verte te horen was het gewoon iets simpels vlakbij me. Wel humor ^^

Oom Klaas

Badass junkie
J86 zei:

Ik kan me ook nog wel geluiden herinneren die dik vervormden. Dacht ik iets in de verte te horen was het gewoon iets simpels vlakbij me. Wel humor ^^

Maar hij zegt zelf toch dat 't 2cb is, dus ga ik daar van uit :P

J86

Bewuste gebruiker
Oom Klaas zei:
J86 zei:

Maar hij zegt zelf toch dat 't 2cb is, dus ga ik daar van uit :P

Ohja, daar las ik ff overheen :grin:

Bovenaan