• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

Tripreport v/d Maand Mijn eerste DOB ervaring.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Larocca1971

Belezen gebruiker
Tripreporter
Mijn DOB ervaring…

2 blotters 1,4 mg, totaal 2.8 mg, vrouw, 45j., 78kg, 1.90m., dinsdag 03.01.2017, thuis.

Dinsdag op woensdag had ik de tijd om de DOB eens te proberen. Vooraf wat gelezen, besloten 2 blotters van 1.4mg te nemen. Hogere dosis. Gezien de lange werking besloten om om 16.00 te beginnen.

Smaak is beetje raar in de mond, maar best te doen. Na een uur in de mond, door geslikt met glas water. Effe alles klaargemaakt. Lichten dimmen. Dekentjes. Fles water. Muziek zoeken en klaarleggen. Had leuke stream gevonden op Soundcloud en klaargezet. Films uitkiezen. Deze keer Studio 54, Ex-Machina en A.I. Vaporizer klaargemaakt met wat Amnesia Haze.

Na anderhalf uur tot twee uur begint de DOB te werken. Zachtjes aan, heel aangenaam eigenlijk. Na half uur is het goed op dreef. Zalig! Alles lijkt te beginnen bewegen. Overal mooie kleuren. Sterke visuals, met ogen open of toe. Echt super. Tijd voor filmpje, Studio 54. Kan film makkelijk volgen. De DOB is minder amfetamine achtig dan de DOM. Ik ben veel rustiger en kan veel makkelijker genieten van de trip. Tijd vliegt. Ganse lichaam voelt zalig aan. Geen discomfort. Heb ik eigenlijk nooit. Tijd voor A.I. De beelden zijn zalig. De trip is zalig. Regelmatig drink ik is, wel wat spanning op de kaken. En ik word van de DOB enorm opgewonden. Gevoel gaat niet over. De trip is nu 6 uur bezig, geen teken van verslapping. Gedachten zijn diep en kan aan alles tegelijk denken zonder de draad kwijt te raken. Zeer verhelderend. Lichamelijk voel je de DOB sterk. Als XTC. Visuals en gedachten meer als LSD. Om 24.00 besluit ik naar toilet te gaan. Even afkoeling nodig. Op toilet draait echter alles, maar koelte doet deugd. Na 5tal minuten terug naar woonkamer. Zet Ex-Machina op. Zalige film. Maar ik blijf enorm opgewonden. Ik kan mij niet langer bedwingen en bevredig mezelf. Super orgasme. Twijfel om door te gaan, maar het gevoel dat ik nu heb is zo goed, dat ik beslis terug film te kijken. De film slorpt me helemaal op. Ik voel me zo goed. Film is gedaan en besluit me languit op de zetel te leggen en zet muziek op. Muziek klinkt fantastisch, na tijdje één met de muziek. Lichaam lijkt mee te bewegen op de muziek. Visuals zijn prachtig. Zeer verschillend en kleurrijk. Tijd vliegt. Na tijdje voel ik dat de piek aan het wegzakken is. Als ik op de klok kijk is het zes uur! Een piek van 12 uur.

De visuals blijven, lichamelijk begint gevoel af te zwakken. Ik besluit de vaporizer te nemen en doe 5 minuutjes op 180°. Heerlijk. De muziek wordt alleen maar beter. Na tijdje doe ik nog eens 5 minuten op 200°. Het is ondertussen bijna 08.00 en begint licht te worden. Ik besluit naar bed te gaan en daar wat te gaan liggen en verder muziek te luisteren. Maar ik denk bij mezelf, we gaan er een mooi einde aan breien. Ik ga naar mijn geheime stack en neem de S-ketamine en neem 2 keer 2 lijntjes. Na 10 minuten op bed begint de Ketamine te werken, ik lijk weg te zinken in bed. Visuals zijn enorm, ogen open of toe. Muziek is in je lichaam. Je lichaam zweeft. Soms ben ik op andere plaatsen. Zie slaapkamers van vorige woonplaatsen. Gedachten gang wordt zeer complex. De muziek en gedachten doen me diep wegzinken. Ik heb totaal geen benul meer van tijd of plaats. Ik besluit om me gewoon te laten wegzinken en meevoeren. Na ganse tijd word ik wakker. De muziek is gestopt ondertussen. Ik voel me wel goed. Geen lichamelijk ongemak, ook geestelijk voel ik me goed. Kijk op de klok, 16.00. Wow. Ik sta op, de DOB is nog werkzaam want mijn zicht geeft nog steeds beweging en lichte kleuren. Niet hinderlijk. Ik besluit iets te eten en kijk naar nieuws. Maar voel me moe, neem een lang bad en ga rond 20.00 slapen. Dag erop ben ik goedgehumeurd en uitgerust.

Ik vind de DOB super. Lichamelijk en geestelijk. Je voelt wel iets van amfetamine, maar leunt meer naar XTC en LSD. Is rustiger en dat is wel aangenamer. De visuals zijn prachtig. De piek is echt zalig en de come down is niet storend. Ik ga de DOB zeker nog terugdoen. Goed plannen is wel nodig, want je bet eigenlijk twee dagen nodig.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Klinkt wel als een boeiende ervaring weer! Wat vond je ervan in vergelijking met DOM? Wel een lange ervaring weer zeg, hoelang heeft het totaal geduurd? 30 uur of zo?

dupont

Belezen gebruiker
Nice, dit leest lekker weg. Goed geschreven. Lang niet verkeerd voor een woensdagavond :wink: Zou je DOB aanraden als eerste DOx of DOM (van je andere trip report)? Heb ze allebei liggen maar twijfel nog best wel.

Mocht je bekend zijn met 2C-B, is er een vergelijking te maken met de effecten van DOB?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Interessant! Bedankt voor het delen. Ik had eerder gelezen dat DOB een van de minst boeiende DOx stofjes was, maar als ik dit zo lees is het toch wel de moeite om eens te proberen.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Interessant idd!

Ik kan me zó echt niks voorstellen bij 30 uur lang trippen! Zeker als je geen besef meer hebt van tijd. LSD lijkt me echt al lang en daardoor lastig te plannen, maar dit werkt nog eens dubbel zo lang. Lijkt het dan niet alsof het nooit meer ophoudt? :tongueout:

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Erg tof trip report, wil zelf altijd nog eens DOB uitproberen aangezien ik groot fan ben van DOC (en 2C-B). Ik kom DOB echter niet zo vaak tegen, laat staan betaalbaar. Überhaupt weinig tijd en energie voor psychedelica jammer genoeg, maar goed.

Rapportje leest lekker weg en DOB is ook wel een van de meer unieke minder vaak voorkomende substanties. Zelf dus geen ervaring met DOB maar met DOC heb ik vaak eveneens een belachelijk libido. Zelf combineer ik meestal MXE met DOC, echt magisch, combinatie met ketamine zal ook wel de moeite waard wezen. :)

Larocca1971

Belezen gebruiker
Tripreporter
Heb het afelopen jaar nog enkele keren de DOB gedaan. Vind het super. Meestal 2 blotters van 1.4mg. In tegenstelling tot DOM doe ik dit meestal thuis en alleen. Weinig actief, filmpje kijken, muziek beluisteren, lichamelijk leuke gewaarwordingen, overal :). De visuele effecten zijn zeer sterk. Echt leuke trip. Zeer relaxerend. Nadeel/voordeel is de zeer lange werking. 24 uur na inname bewegen de planten en gordijnen nog alsof er wind door het huis waait. Je moet echt goed plannen qua tijdsbestek. In tegenstelling tot de DOM heb je hier bijna geen amfetamine effect. Leunt veel sterker aan bij LSD vind ik.
Ook hier bijna door voorraad heen en voor mij niet meer verkrijgbaar. Ook hier tijd voor iets nieuws.
Iemand suggesties?

Had/heb me voorgenomen de laatste keer éénmalig 3 x 1.4mg te doen, daarvan zal ik nog een tripreportje schrijven.

Xx

Masseur

Newbie
Mijn DOB ervaring…

2 blotters 1,4 mg, totaal 2.8 mg, vrouw, 45j., 78kg, 1.90m., dinsdag 03.01.2017, thuis.

Dinsdag op woensdag had ik de tijd om de DOB eens te proberen. Vooraf wat gelezen, besloten 2 blotters van 1.4mg te nemen. Hogere dosis. Gezien de lange werking besloten om om 16.00 te beginnen.

Smaak is beetje raar in de mond, maar best te doen. Na een uur in de mond, door geslikt met glas water. Effe alles klaargemaakt. Lichten dimmen. Dekentjes. Fles water. Muziek zoeken en klaarleggen. Had leuke stream gevonden op Soundcloud en klaargezet. Films uitkiezen. Deze keer Studio 54, Ex-Machina en A.I. Vaporizer klaargemaakt met wat Amnesia Haze.

Na anderhalf uur tot twee uur begint de DOB te werken. Zachtjes aan, heel aangenaam eigenlijk. Na half uur is het goed op dreef. Zalig! Alles lijkt te beginnen bewegen. Overal mooie kleuren. Sterke visuals, met ogen open of toe. Echt super. Tijd voor filmpje, Studio 54. Kan film makkelijk volgen. De DOB is minder amfetamine achtig dan de DOM. Ik ben veel rustiger en kan veel makkelijker genieten van de trip. Tijd vliegt. Ganse lichaam voelt zalig aan. Geen discomfort. Heb ik eigenlijk nooit. Tijd voor A.I. De beelden zijn zalig. De trip is zalig. Regelmatig drink ik is, wel wat spanning op de kaken. En ik word van de DOB enorm opgewonden. Gevoel gaat niet over. De trip is nu 6 uur bezig, geen teken van verslapping. Gedachten zijn diep en kan aan alles tegelijk denken zonder de draad kwijt te raken. Zeer verhelderend. Lichamelijk voel je de DOB sterk. Als XTC. Visuals en gedachten meer als LSD. Om 24.00 besluit ik naar toilet te gaan. Even afkoeling nodig. Op toilet draait echter alles, maar koelte doet deugd. Na 5tal minuten terug naar woonkamer. Zet Ex-Machina op. Zalige film. Maar ik blijf enorm opgewonden. Ik kan mij niet langer bedwingen en bevredig mezelf. Super orgasme. Twijfel om door te gaan, maar het gevoel dat ik nu heb is zo goed, dat ik beslis terug film te kijken. De film slorpt me helemaal op. Ik voel me zo goed. Film is gedaan en besluit me languit op de zetel te leggen en zet muziek op. Muziek klinkt fantastisch, na tijdje één met de muziek. Lichaam lijkt mee te bewegen op de muziek. Visuals zijn prachtig. Zeer verschillend en kleurrijk. Tijd vliegt. Na tijdje voel ik dat de piek aan het wegzakken is. Als ik op de klok kijk is het zes uur! Een piek van 12 uur.

De visuals blijven, lichamelijk begint gevoel af te zwakken. Ik besluit de vaporizer te nemen en doe 5 minuutjes op 180°. Heerlijk. De muziek wordt alleen maar beter. Na tijdje doe ik nog eens 5 minuten op 200°. Het is ondertussen bijna 08.00 en begint licht te worden. Ik besluit naar bed te gaan en daar wat te gaan liggen en verder muziek te luisteren. Maar ik denk bij mezelf, we gaan er een mooi einde aan breien. Ik ga naar mijn geheime stack en neem de S-ketamine en neem 2 keer 2 lijntjes. Na 10 minuten op bed begint de Ketamine te werken, ik lijk weg te zinken in bed. Visuals zijn enorm, ogen open of toe. Muziek is in je lichaam. Je lichaam zweeft. Soms ben ik op andere plaatsen. Zie slaapkamers van vorige woonplaatsen. Gedachten gang wordt zeer complex. De muziek en gedachten doen me diep wegzinken. Ik heb totaal geen benul meer van tijd of plaats. Ik besluit om me gewoon te laten wegzinken en meevoeren. Na ganse tijd word ik wakker. De muziek is gestopt ondertussen. Ik voel me wel goed. Geen lichamelijk ongemak, ook geestelijk voel ik me goed. Kijk op de klok, 16.00. Wow. Ik sta op, de DOB is nog werkzaam want mijn zicht geeft nog steeds beweging en lichte kleuren. Niet hinderlijk. Ik besluit iets te eten en kijk naar nieuws. Maar voel me moe, neem een lang bad en ga rond 20.00 slapen. Dag erop ben ik goedgehumeurd en uitgerust.

Ik vind de DOB super. Lichamelijk en geestelijk. Je voelt wel iets van amfetamine, maar leunt meer naar XTC en LSD. Is rustiger en dat is wel aangenamer. De visuals zijn prachtig. De piek is echt zalig en de come down is niet storend. Ik ga de DOB zeker nog terugdoen. Goed plannen is wel nodig, want je bet eigenlijk twee dagen nodig.
Ik wil jou ontmoeten :)

Masseur

Newbie
Mijn aller eerste keer drugs was D.O.B wat mij verkocht werd als xtc.
Het was in pil-vorm met 2mg erin en ik had er 5 stuks van gekocht.
(Rode tulpenkopjes 3d in 1997) wist ik veel........
Ik was buiten met meerdere vrienden maar hun trip was allang begonnen dus ik moest het zelf een beetje bekijken hoe ik dit ging doen.
Eerst nam ik er 1, maar na 30 minuten voelde ik nog niets.
Dus dacht ik: Ik neem er nog 1.
Toen ik na 1,5 uur nog niets vernam, nam ik er nóg een en daarna nóg 1.
Oeps.......
Wat er daarna gebeurde zal ik nooit vergeten en ik krijg weer kippevel als ik eraan terug denk...... WAUW!
Ik denk dat het hele verhaal niet op deze pagina past, maar dat waren de mooiste en bruutste 36!!! uren die ik met drugs óóit heb meegemaakt!

Masseur

Newbie
Nice, dit leest lekker weg. Goed geschreven. Lang niet verkeerd voor een woensdagavond :wink: Zou je DOB aanraden als eerste DOx of DOM (van je andere trip report)? Heb ze allebei liggen maar twijfel nog best wel.

Mocht je bekend zijn met 2C-B, is er een vergelijking te maken met de effecten van DOB?
Totaal niet met 2cb te vergelijken, 2cb is kinderspel vergeleken bij DOB

Masseur

Newbie
Interessant idd!

Ik kan me zó echt niks voorstellen bij 30 uur lang trippen! Zeker als je geen besef meer hebt van tijd. LSD lijkt me echt al lang en daardoor lastig te plannen, maar dit werkt nog eens dubbel zo lang. Lijkt het dan niet alsof het nooit meer ophoudt? :tongueout:
Ja, deze trip lijkt voor eeuwig te duren maar niet op een negative manier, heerlijk dat het zo lang werkt en dat was voor mij zelfs de eerste keer H.D

Larocca1971

Belezen gebruiker
Tripreporter
Mijn aller eerste keer drugs was D.O.B wat mij verkocht werd als xtc.
Het was in pil-vorm met 2mg erin en ik had er 5 stuks van gekocht.
(Rode tulpenkopjes 3d in 1997) wist ik veel........
Ik was buiten met meerdere vrienden maar hun trip was allang begonnen dus ik moest het zelf een beetje bekijken hoe ik dit ging doen.
Eerst nam ik er 1, maar na 30 minuten voelde ik nog niets.
Dus dacht ik: Ik neem er nog 1.
Toen ik na 1,5 uur nog niets vernam, nam ik er nóg een en daarna nóg 1.
Oeps.......
Wat er daarna gebeurde zal ik nooit vergeten en ik krijg weer kippevel als ik eraan terug denk...... WAUW!
Ik denk dat het hele verhaal niet op deze pagina past, maar dat waren de mooiste en bruutste 36!!! uren die ik met drugs óóit heb meegemaakt!
De klassieke val. Destijds met 2ct7 ook zien gebeuren. En die trip blijft komen en blijft komen, geen stoppen aan. Uren aan een stuk. Zeer uitputtend.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan