1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mijn eerste ervaring met xtc (en advies gevraagd)

Discussie in 'MDMA (XTC)' gestart door Anoniemand, 19 dec 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Anoniemand

Anoniemand Newbie

Hoi, dit is mijn eerste topic dus ik zal me eerst voorstellen ik ben R. Ik ben 20 jaar, weg 70 kilo en kom uit eindhoven.

Een goede vriend/collega heeft me vorige maand uitgenodigd voor een house party waar uiteraard gebruikt werd, namelijk ghosttown 25th anniversary part 2 afgelopen zaterdag. Dit is zou mijn eerste keer aan de xtc worden. Ik heb mij goed laten inlichten over hoe je er mee om ‘moet gaan’ om een lekkere avond te hebben.

Van tevoren heb ik afgesproken dat ik maximaal een halvepil zou nemen, niet alleen omdat dit voor het eerst was maar ook vanwege de dosering mdma, namelijk 260 mg per pil. Ik weet nog steeds niet of dit kan kloppen. Voor zover ik weet waren het 3 ‘Audi’s’

De party begon om 10 uur en zou tot 6 uur duren. Onze groep bestond uit 3, 2 collega’s en ik. Zij zorgden ook voor het naar binnen smokkelen.

Na het nemen van het kwartje heb ik niet veel gelet op de come up, de stages draaide 130 bpm oldschool dus wij draaide rustig mee. Een uur later mertke ik nog niks, ook nadat mijn collegas zeiden ‘dat ie nu wel binnen zal komen.’ Ik heb toen nog een kwartje genomen, maar na een drie kwartier voelde ik echt nog steeds niks bijzonders.

Op dat moment heb ik met de groep besloten een helft te pakken.
    Dit alles was na een half uur zeker binnen.
    Zonder ellende of wat dan ook, mijn trip begon lekker. Het werd steeds beter en heb de hele avond lekker geraved en gehakt.

Rond 3-4 uur namen de effecten voelbaar af. Ik heb dan ook nòg een halve geslikt.

De hele avond is helemaal prima verlopen, heb me nog nooit zo goed gevoeld op een feestje. De mensen waren relaxed en aandpreekbaar, ik heb voor mijn gevoel met iedereen wel een praatje gehad die avond.

Van de dip heb ik niet veel last gehad, enigszins futloos maar de herrineringen aan het feest staan daar mooi tegenover, dus ben ik wel positief.

Het enige waar ik mee zit, is het volgende.

Ik heb tussen 22.00 en 6.00 anderhalve pil à 260 mg mdma geslikt.
    Nu hoor ik dat 1 tot 1,5 x je lichaamsgewicht een ‘aanvaardbare’ hoeveelheid is. Heb ik deze avond nou bijzonder stom geluk gehad om er nog gezond van af te komen? Ik heb nergens last van gehad maar 390 mg lijkt me achteraf èrg veel voor de eerste keer.

Los van alles, ik wil dit nog wel een keer in de verre toekomst gaan doen, maar zeker niet zoveel als zojuist beschreven.

Alvast bedankt

2. Mindless

Mindless Badass junkie Zweefkees Emeritus Mod Top Tripreporter

Het is erg veel, maar 1x zal je waarschijnlijk niet tekenen voor het leven.

Wel verstandig om vanaf nu extra op te letten, want je overschrijdt blijkbaar makkelijk je eerder gestelde grenzen.

Mooie naam trouwens :tonguewink:

3. Anoniemand

Anoniemand Newbie

Haha, die gestelde grens bleek idd voor niks. Ben blij dat ik deze ervaring mee heb mogen maken, ik heb nooit veel drugs gehad maar wat ik zaterdag heb gevoeld is echt onovertreffelijk.

Tja ik wilde toch iets doen om een beetje anoniem te blijven ;p

4. Chillax

Chillax Experimenterende gebruiker

Nee, dat zal denk ik wel meevallen. Maar slim is het zeker niet. Je moet goed onthouden dat MDMA behoorlijk gestuurd kan worden. Als je er te veel mee bezig bent kan het niet of minder werken, waardoor je te veel neemt. Ik had het zelf ook de eerste keer ik had toen 200 op en merkte niks. De keer er na ging ik met de helft al goed.

Daarom raad ik aan om de volgende keer met 100 te beginnen en dan maximaal nog 50 bij te nemen als je dat echt perse wilt. Maar zelfs dat is dus eigenlijk te veel. Hou er sowieso minimaal 3 maanden tussen.

5. Snelle peppie

Snelle peppie Experimenterende gebruiker

Houdt het advies aan van max 1,5 mg per kilo, het kan ook anders lopen doordat je niet helemaal fit bent een slecht gefermenteerde ruimte etc. etc.

Ik heb eigenlijk ook nooit meer genomen dan 90 mg en bevalt me nog steeds zeer goed.
    Als het alleen op feestjes is dan kan het gewoon(1x in 2 maanden) liefst 3 natuurlijk

6. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

Ik zou liever ook niet in een goed gefermenteerde ruimte gaan staan hoor, een goed geventileerde ruimte daarentegen :tongueclosed:

BlijeChick vindt dit leuk.
  7. KetaKech

KetaKech Experimenterende gebruiker

Weet je zeker dat de pillen getest zijn bij een testcentrum? Dealers houden vaak mooie praatjes over hun 200+mg pillen...

Daarnaast kan de volheid van je maag invloed hebben op een rustigere en langdurigere inwerking van MDMA, waardoor je wellicht wat eerder hebt bijgepakt dan nodig. Kan zijn dat dedeerste dosering pas na het bijnemen van de helft begon in te werken, terwijl je dacht dat het die helft was dat het hem deed.

Laden...