• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

mijn eerste keer coke

kzat samen met mijn vriendin in de stad,
twas ongeveer 10 uur ofzo, en ik ging bij haar slape,
zij heeft al vaker coke gedaan maar ik nog nooit,
er was ne gast dieje vaak voor ons fixt enzo,
en hij vroeg of we een gratis lijntje woude.
twas echt geweldig,
twas een grote lijn :]
kheb mij nog nooit zo goed gevoelt,
ik voelde me de beste van de wereld en al mij problemen verdwene :]
we prate eb prate en we ginge naar huis,
eigelijk was het heel koud maar ik had t heel warm,
we smoorde en kvoelde me zooo goed =D

+ coke sex is de beste sex ooit :wink:

:stoned: smoke it :]

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Je zou je report nog verder kunnen samenvatten... 'ik deed coke en ik voelde me goed.' hoefde je nog minder te typen....

Volgende keer iets uitgebreider report want hier heeft niemand wat aan natuurlijk.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Angramar Temenos zei:
Ik heb ook een trip report voor jullie:

Ik heb laatst drugs gebruikt. Het was leuk. The end.

...

Vind deze eigenlijk sfeervoller dan het coke report. Bedankt voor je bijdrage, met mensen zoals jou komt er weer een beter drugs forum! :wave:

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik ben het eens met de mensen boven mij dat het als informatief report geen enkele waarde heeft. Maar toch vind ik het niet totale prul. Als je de tekst in strofes verdeelt, en de laatste zin weglaat dan krijg je een best aardig gedicht. Laat ik het is proberen, en voor de fun voeg ik ook even een titel toe:

Sneeuwdeken

zij heeft al vaker coke gedaan
maar ik nog nooit,

twas echt geweldig,

twas een grote lijn
ik voelde me de beste van de wereld
en al mij problemen verdwene

we smoorde en kvoelde me zooo goed

Hey, straatpoëzie a la Herman Brood :grin:
O.k., toegegeven, zonder de humor.
Maar serieus, ik vind het wel iets hebben.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ik vind het wel een goed report hoor, hij beschrijft de ervaring tot in de puntjes, coke doet nu eenmaal niet meer dan dit.

Stoneboot

Bewuste gebruiker
kapitein-x zei:
Ik ben het eens met de mensen boven mij dat het als informatief report geen enkele waarde heeft. Maar toch vind ik het niet totale prul. Als je de tekst in strofes verdeelt, en de laatste zin weglaat dan krijg je een best aardig gedicht. Laat ik het is proberen, en voor de fun voeg ik ook even een titel toe:

Sneeuwdeken

zij heeft al vaker coke gedaan
maar ik nog nooit,

twas echt geweldig,

twas een grote lijn
ik voelde me de beste van de wereld
en al mij problemen verdwene

we smoorde en kvoelde me zooo goed

Hey, straatpoëzie a la Herman Brood :grin:
O.k., toegegeven, zonder de humor.
Maar serieus, ik vind het wel iets hebben.

Geweldig :tearsofjoy:

TrippyShit

Badass junkie
Is niet echt een tripreport ofzo. Veel te kort. idd staat er alleen maar k deed coke en voelde me goed. Ik vind coke zelf echt helemaal niks.. 2x coke gedaan van verschillende dealers.. de 1e was troep .. de 2e was aardige coke.. Voelde me 20min best lekker.. en daarna neigde het meer naar slecht. K voelde me nou niet super lekker en top of the world ofzo. Misschien omdat ik van mezelf al verzekerd ben en mezelf stoer genoeg vind :P geef mij maar mdma of een drankje. Voel ik me vele vele malen beter van. Klote zooi die coke. Merk ook vaak dat het dezelfde mensen zijn die coke nemen. Vaak niet de aller zelfverzekerdste mensen. Dus die vinden het geweldig dan. Ik vind het echt niks. En de prijs is al helemaal belachelijk. lachwekkend gewoon :tearsofjoy:

buzzrider

Wijs gebruiker
wonderland_ zei:
zij heeft al vaker coke gedaan maar ik nog nooit,
twas echt geweldig,
twas een grote lijn :]
ik voelde me de beste van de wereld en al mij problemen verdwene :]
we smoorde en kvoelde me zooo goed =D

+ coke sex is de beste sex ooit :wink:

:stoned: smoke it :]
weer eentje die te weinig letters op zijn klavier heeft

TrippyShit

Badass junkie
Stoneboot zei:
Volgens mij is coke ook veel verslavender dan MDMA.

Je moest eens weten. Veeel verslavender dan mdma. Mdma is niet zo verslavend. iig niet zoals coke. Als je coke leuk vind en je bent niet de zo zelfverzekerd enzo kan het slecht uitpakken. Niet voor iedereen natuurlijk maar coke is wel een sneaky klote drug. Een vriend van mij zit tegen hooked aan. Heel veel geld eraan opmaken, elke keer weer beloven dat hij het niet meer doet of iig oppast ermee. Liegen over dattie het gedaan heeft terwijl je zo ziet dat er een grammetje in zn neus gegaan is. Ruzie zoeken alsie in zn cokerush zit en uiteindelijk door een groepje het ziekenhuis ingeschopt worden. Vooral het keihard liegen valt me op. Ik vind het kut, maar die jongen is niet te stoppen als hij het zelf niet wilt. Jammer maar waar. Vind je coke de 1e keer al fantastisch en ben je onzeker of iets in die richting. Wees dan slim en doe het iig niet te vaak. Elk weekend gaat je dan al snel de kop kosten. En je portemonnee is er ook niet blij mee. Cokegebruikers, kom aub niet met 'maar' of iets dat ik overdrijf. Ik weet dat dit heus niet voor iedereen geld. Maar voor veel mensen is coke gewoon niet slim om te gebruiken. Ik zie meer dan genoeg om me heen in dit cokestadje. Het is een klote drug.

L

Lid 6909

Gast
dat klopt, maar toch leuk dat je eerste ervaring met deze drugs een goede was, misbruik het niet!

ik wou ook een keer een trip report plaatsen met hierin;

ik heb paddo's gegeten, en mijn trip kan ik niet uitleggen, zo mooi was het.

toch maar niet gedaan, ivm flames :tongueout:

TrippyShit

Badass junkie
Dat ben ik helemaal met je eens. Maar coke is wel een drug die voor heel veel mensen heel moeilijk in de hand te houden is. Dat bedoelde ik ermee. Ik lees over jou volgensmij wel is vaker dat je coke gebruikt. Als je het een fijn gevoel vind en er goed mee om kan gaan. Waarom dan niet? Maar het is nou eenmaal een feit dat het voor veel mensen een gevaarlijke drug is of kan zijn.

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik kan me best voorstellen dat je een goed report schrijft over coke hoor, als je maar een beetje intelligent bent. Ik heb wel eens een MDMA report geschreven, en ik zou opzich ook wel een over andere uppers kunnen schrijven. Leg uit hoe je je precies geweldig voelde, leg de rush uit. Leg uit hoe het voelde dat je problemen verdwenen; Hoe dacht je over je problemen? Zagen ze er opeens nietig en onbeduidend uit, of kon je je helemaal niet voorstellen dat je problemen had? Kon je nog wel snappen dat het geen oplossing is voor je problemen? Hoe voelde het omgaan met mensen, alsof je beter was dan anderen, of juist alsof iedereen je beste vriend was? Voelde je je arrogant goed, of juist begripvol goed, alsof iedereen je wel snapte en je gewoon chill kon opschieten met mensen? Wat voelde je tijdens de crash, hoe voelde je het opkomen?

Over elke drug valt wel een report te schrijven, alleen is het voor niet-psychedelische middelen meestal iets moeilijker omdat je nou niet erg veel "bijzonders" meemaakt, en de ervaring redelijk lineair is (niet veel verschil tussen verschillende keren gebruiken opzich), en het gevoel niet erg verder gaat dan "je lekker voelen", maar dat kan je ook nog best op ingaan.

Ik heb in ieder geval op DF een keer een geniaal report over coke gelezen (weet niet meer van wie), waarop heel duidelijk ingegaan werd op het cravingsgevoel, de spanning eromheen, de sfeer die de coke opriep in het gezelschap, etc.

Irie

Belezen gebruiker
Areyouexperienced? zei:
ExceptionalInsight zei:
Ik vind het wel een goed report hoor, hij beschrijft de ervaring tot in de puntjes, coke doet nu eenmaal niet meer dan dit.

Haha, geniaal antwoord! :grin:

Super !!!

Ik volg het helemaal ..... maar snap ook volledig de drang naar coke. Het is een bizarre drug voor mij, ik kan er maanden vanaf blijven, en dan plots, plots duikt het op in mijn gedachtengang, en dan moet, ja MOET ik echt nog eens een snuifje doen.
Ik raak er niet makkelijk aan, dus moet meestal weken moeite doen, waardoor de drang weer groter wordt, en als ik dan iemand vind, koop ik meestal een gram of 2-3. Daar doe ik dan 2-3 weekends mee, maar bij de laatste gram besef ik alweer: "wat een fucking klotedrug, ik kan evengoed 50 pleuros doorspoelen in de wc", en dan kan ik er weer maanden vanaf blijven....tot op een keer dat stemmetje in mij zegt: 'mmm, een lijntje coke, dat is al ff geleden , daar heb ik nog eens zin in', en de vicieuze cirkel is rond en draait door en door.
En nu ik er aan denk ... het is alweer maanden geleden.... :grin:

Angramar Temenos

Badass junkie
Irie zei:
Areyouexperienced? zei:
ExceptionalInsight zei:

Haha, geniaal antwoord! :grin:

Super !!!

Ik volg het helemaal ..... maar snap ook volledig de drang naar coke. Het is een bizarre drug voor mij, ik kan er maanden vanaf blijven, en dan plots, plots duikt het op in mijn gedachtengang, en dan moet, ja MOET ik echt nog eens een snuifje doen.
Ik raak er niet makkelijk aan, dus moet meestal weken moeite doen, waardoor de drang weer groter wordt, en als ik dan iemand vind, koop ik meestal een gram of 2-3. Daar doe ik dan 2-3 weekends mee, maar bij de laatste gram besef ik alweer: "wat een fucking klotedrug, ik kan evengoed 50 pleuros doorspoelen in de wc", en dan kan ik er weer maanden vanaf blijven....tot op een keer dat stemmetje in mij zegt: 'mmm, een lijntje coke, dat is al ff geleden , daar heb ik nog eens zin in', en de vicieuze cirkel is rond en draait door en door.
En nu ik er aan denk ... het is alweer maanden geleden.... :grin:

Eh, als je het kan beperken tot eens in de paar maanden zie ik weinig probleem, kijk alleen uit dat je jezelf niet voor de gek gaat houden en het vaker gaat doen.

Irie

Belezen gebruiker
Ik heb ook helemaal geen problemen met mijn gebruik, mijn eerste keer was 6 jaar geleden, en er zitten ook meerdere maanden tussen (zelfs meer dan een jaar), maar ik besef wel dat het een drug is die psychologisch enorm met je kopje kan spelen (als in: de drang naar ...), want ook al weet ik dat ik coke weggesmeten geld vind, toch vind ik de eerste gram weer superleuk, de tweede gewoontjes en de derde bullshit (dus dat is minimum 50 euro weggesmeten geld :sunglasses: )

Ach ja, het kan wel eens gezellig zijn, thuis, met vrienden, alcohol, een leuk gezelschapspel en een mooie witgekalkte spiegel :wink:

Bovenaan