• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Mijn eerste keer mdma kristallen!

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Diekemv

Badass junkie
Haii daar ben ik weer..

Afgelopen zondag was ik bij een vriend.
Heb toen mdma kristallen op in een bommetje.

Ik weet niet hoeveel ik op had maar het was in iedergeval veel.. want de wereld draaide..
Ik had ook nog ketamine op. En misschien dat het daardoor draaide.

Ik ben gaan liggen toen alles begon te draaien.
We hebben seks gehad en dat was echt heel fijn! Zoveel intenser.
We hebben veel gepraat en spelletjes gedaan.
Het was gezellig

Hij had niet veel op dus ging rond een uur of 6 slapen.

Ik ging om 10 uur naar huis en had nog steeds niet geslapen. Onderweg naar huis draaide alles nog steeds omdat ik af en toe ketamine had bijgepakt.

Maar mdma kristallen zijn top!

Als tip mix geen Keta met m en als je er af kan blijven neem dan alleen pure m in brok vorm die een goede champagne kleur heeft . Weeg het af en neem allebei 0,35/0,50 in een vloeitje fijngemalen dus niet in kleine brokjes . Je zal zien dat de seks idd veel beter is en intenser als je dit niet te vaak doet anders word het effect veel minder . Zorg ook dat je er genoeg water bij drinkt

cutepool

Bewuste gebruiker
Als tip mix geen Keta met m en als je er af kan blijven neem dan alleen pure m in brok vorm die een goede champagne kleur heeft . Weeg het af en neem allebei 0,35/0,50 in een vloeitje fijngemalen dus niet in kleine brokjes . Je zal zien dat de seks idd veel beter is en intenser als je dit niet te vaak doet anders word het effect veel minder . Zorg ook dat je er genoeg water bij drinkt
Zoveel onzin in een post heb ik lang niet gezien.

• Like
Waarderingen: ljuv
Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan