• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

Tripreport v/d Maand Mijn eerste keer XTC (TripReport)

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

MelissaChanelNo1

Experimenterende gebruiker
Tripreporter
Heeeii df'ers

Zoals ik beloofd had, zal ik mijn Tripreport plaatsen van gisteren (1e keer XTC).

Wie: Vrouw 21 jaar uit Amsterdam.
Wat: Bitcoins (xtc) van 250mg.
Waar: Hardcore in The Hague in Den Haag (Bijna iedereen uit onze vriendengroep houdt van oldschool/hardcore)
Vrienden die mee gaan:

1. Linda (G) (eerste keer xtc)
2. Mariska (G)
3. Kelly (G) (Heeft helaas afgezegd)
4. Melanie (G) (eerste keer xtc)
5. Serena (G)
6. Noraly (G)
7. Melissa (G) (Ik) (eerste keer xtc)

Boys:

8. Fernando (B)
9. Dennis (B) (Mijn vriendje)

10. Sander (B)
11. Martin (B)
In het verhaal vermeld ik met (B = Boy) (G = Girl) of het een man of vrouw is, al zie je het misschien wel al aan de naam, maar dat doe ik voor de zekerheid, zodat het voor iedereen duidelijk is. De echte namen wil ik niet gebruiken, vanwege privacy. Alleen de voorletters kloppen overigens wel. Hoe het effect was bij de andere jongens/meiden vertel ik niet uitgebreid, omdat ik anders een paar a4tjes vol heb en te veel leeswerk.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________

Mijn aller eerste keer XTC/Ecstasy Tripreport:

Vandaag is het dan zo ver. Mijn aller eerste keer XTC/Ecstasy.
Ik ben al de hele dag bezig met de gedachte: Hoe zal het zijn en stel dat er iets gebeurt
en het gaat maar niet uit mijn hoofd, omdat het zo ontzettend spannend is!
Ik heb mezelf voorgenomen goed te gaan eten, omdat ik dan minder kans zou
hebben om misselijk te worden en mijn trip zou dan beter worden. Dus zo gezegd
zo gedaan.

18:00 ga ik samen met Dennis (B) mijn vriendje naar de chinees om ons lekker vol te eten.
Het gekke is, is dat ik amper iets weg krijg van de zenuwen maar mijn vriend zei: Eet nou maar door en
denk er niet te veel aan. Toch heb ik het voor elkaar gekregen om 2x een bord leeg te eten (lopendbuffet).

19:20 lopen wij richting de bijenkorf en wachten voor het gebouw op iedereen want daar hebben we met z'n allen
afgesproken om 20:00. Mijn vriendinnen kwamen eerst aan met het groepje maar teleurstellend was, was dat Kelly

niet mee was gekomen. En dat vond ik best wel jammer, want ik heb een hele goede klik met haar. Ik belde haar dus op, maar ze bleek ziek te zijn en kon dus echt niet mee. Balen!Vervolgens komen de vrienden van mijn vriendje aan en zijn we helemaal compleet! Vervolgens lopen we naar mijn huis toe en onderweg zei Melanie (G) dat ze wel mee wou doen en dat ze daar goed over naar heeft gedacht, maar van Linda (G) hadden we nog niks gehoord, dus vroegen we of Linda (G) ook mee zou doen en kregen we het onverwachte antwoord: ik denk dat ik het niet durf maar als jullie het allemaal doen, ga ik het denk ik ook doen. YESS! Iedereen doet dus (waarschijnlijk) mee! Dennis (B) (Mijn vriendje) ging nog even met zijn vrienden naar de coffeeshop wiet halen voor ons allemaal. Behalve Noraly (G) rookt geen wiet. Ondertussen zaten we met z'n 6'jes gezellig te kletsen over van alles en nog wat, met thee en koffie.

21:00: komen de jongens terug van de coffeeshop. We lopen allemaal richting CS om met de trein te gaan. éénmaal aangekomen op CS pakken we allemaal onze Ov chipkaarten/Dagkaarten. Fernando (B) zijn Ov chipkaart doet het niet en wij schoten allemaal in de stress omdat we de trein op tijd moeten halen. Fernando (B) rende snel naar het oplaadpunt en heeft er snel geld op weten te storten.

21:47: Onze trein ging om 21:49 gelukkig had Fernando (B) het nog net op gered om in de trein te stappen. Pfff... wat een geluk! Rond 22:45 kwamen we aan en liepen we allemaal naar de Kettingstraat (Hardcore in the Hague Den Haag). Éénmaal aangekomen, lopen we allemaal wat rond en daarna begon het feest al! We vonden bijna allemaal de muziek en de plek niet echt geweldig en dat was erg jammer, maar gelukkig was de entree gratis. We hadden besloten om den haag in te gaan en om op zoek te gaan naar iets anders.

23:30 kwamen we aan bij Rootz en gelijk, hoorde ik daar één van mijn favoriete nummers (Dua Lipa - One Kiss) en we vonden het er allemaal erg gezellig. De jongens groep hebben met z'n allen geld ingelegd zodat ze gezamelijk muntjes hebben dus wij (de meiden) hebben dat ook maar gedaan en waren dus super voordelig uit op die manier. Allemaal wat gedronken Linda (G) en Melanie (G) volgens mij Jillz 0.0 en ik gewoon braaf een glaasje cola :rolleyes:). De jongens, Mariska (G), Serena (G) en Noraly (G) namen al een glaasje alcohol. Ik weet het niet meer heel precies, maar goed :lolol:.

00:30 besloten we dat de jongens en meiden gingen opsplitsen en naar een rustig plekje te gaan om de pillen in te nemen zodat het niet opvalt, omdat we met een grote groep zijn. We verdeelden de pillen in 2 zakjes en we kregen enorm veel mee :xtc:. Dus wij (de meiden) gingen een stil plekje zoeken om de pillen in te nemen. Melanie (G) zei ineens: hoe nemen we ze in dan. want we hebben geen drinken. Ohja... slim zeg! Dus gingen Noraly (G) en i
k (G) 2 flesjes Aquarius Blue halen en liepen we vervolgens weer terug naar de plek. Melanie (G), Linda (G) en ik waren nu echt zenuwachtig geworden want voor ons is het de eerste keer. Noraly (G) en Serena (G) zeiden tegen ons dat we er niet bang voor hoeven te zijn, want de pillen zijn getest en ze zei dat het voor ons fantastisch zou worden. Noraly (G) brak de één pil in 3 en gaven Melanie (G), Linda (G) en Mij (G) een kwartje. Melanie (G) nam met moeite de eerste, daarna ik en vervolgens Linda (G) . Alle 3 met moeite in genomen, maarrrr, hij zit er in en kunnen niet meer terug. Noraly (G), Serena (G) en Mariska (G) namen allemaal een halfje, omdat zij het vaker hadden gedaan.

01:00 Het ging voor mij razend snel op dat moment. Ik voelde me warm worden en mijn lichaam accepteerde het niet en het leek er op dat ik zo wat dood leek te gaan. Noraly stelde me enorm gerust en zei: Laat het lekker gaan, en denk er niet bij na. Vanaf dat moment werd ik serieus enorm gelukkig en gaf ik haar een hele dikke knuffel en dat voelde zo enorm fijn :heartsuit:! Boven mij hing een lamp die warmte afgeeft en dat voelde zo vreselijk lekker. De muziek was intens lekker en automatisch liet ik me he-le-maal gaan! Ik zei tegen mijn vriendinnen: OH wat voelt dit fantastisch!! Al mijn vriendinnen voelde zich ook super lekker en de 2 die ook voor het eerst xtc deden gingen enorm lekker net zo als mij. Dat feit maakte me nog gelukkiger. Mijn vriend kwam langs zonder zijn vrienden want die waren in een andere club maar hij wou weten hoe het met me ging. Ik zei: het gaat super fantastisch, ik heb me nog nooit zo gevoeld! En daarna pakte hij me vast en zoenden we echt de hele tijd door en dat was zooo intens lekker!

2:15 Ging mijn vriend weer terug naar de jongens en mijn vriendinnen waren als maloten aan het dansen:nevergonnagiveyouup::lolol:. Melanie (G) stond te zoenen met een jongen die ze niet kent en Noraly (G) Vertelde me dat ze een 2 shotjes heeft gehad en passoa en zei dat de alcohol de XTC wat afzwakte. 2:30 riepen we alle meiden bij elkaar om nog wat bij te nemen. Melanie (G) en Linda (G) namen een kwartje bij en de rest + Ik (G) Namen een halfje. ik vond het best wel eng om een halfje te nemen, maar toch eigenwijs en gewoon achter over donderen.

2;35 Kickte het halfje al in en ik voelde al wel, dat ik iets te veel had genomen, omdat ik een beetje misselijk werd, maar ik voelde me werkelijk fantastisch en alles werd nog intenser en heftiger. Ik bleef de hele tijd met mijn kaken malen en dat was heel irritant, maar gelukkig gaf Noraly (G) me daar voor een stukje kauwgom en dat deed me goed! De misselijkheid verdween als sneeuw voor de zon en kauwen op dat stukje kauwgom voelde echt geweldig.

3:00 We besloten de jongens te bellen om met z'n alle joints te roken. Ik sprak mijn vriend en zei al dat hij een aantal in de shop had gedraaid (vandaar dat het dus zo lang duurde in de shop) en zei dat hij onze kant op kwam. Wij liepen richting de AH waar we met z'n allen hadden afgesproken. We liepen een stuk verder op een rustige plek en rookte daar de joints. Ik nam een paar hijsjes en god wat was dat enorm lekker zeg! Het gevoel van de XTC kreeg een heerlijk gelukzalige roes dat gewoon echt niet te beschrijven was. Iedereen vond de joints zalig! Toch nam Noraly (G) 1 hijsje, maar kwam in een vervelende hoestbui terecht en nam daarna niet meer. We hebben met z'n allen op die plek enorm veel diepgaande gesprekken gehad en daar super gezellig gezeten en het erg naar ons zin hebben gehad.

5:30 Begon het (bijna) bij iedereen uit te werken en bij sommigen was het al een tijdje uitgewerkt. Ik voelde nog een heerlijke roes maar wel moe van de joints die we daar gerookt hebben. We besloten maar met z'n allen om de eerst volgende trein naar Amsterdam te nemen. Éénmaal in de trein viel ik in slaap en volgensmij wel meerdere :rolleyes:. Vervolgens gingen we ieder onze eigen kant weer uit en mijn vriend en ik gingen naar huis en ben ik als een blok in slaap gevallen, maar mijn vriend heeft heel slecht geslapen, maar heeft toch weer veel energie door dat metadone pilletje. Beide voelen we ons allebij tiptop in orde en gaan we met een uurtje of 2 naar de mac gezellig en daarna samen een lekkere joint roken in de coffeeshop en maandag weer aan het werk!
______________________________________________________________________________________________
The day after (now):

Ik werd om 11:00 wakker en heb opzich wel goed geslapen en kon direct in slaap komen. Tijdens het ontbijten nam ik een boterham, maar oh wat smakeloos was dit zeg! Komt dit door de xtc? Ik neem aan van wel, want dit heb ik nooit gehad. Verder voel ik me echt gewoon super lekker omdat mijn vriend heeft mij een metadone pilletje (ik weet niet hoe je dat typt) gegeven voor de kater en na die 10mg tablet voel ik me enorm energiek en heerlijk. Mijn vriend heeft deze pilletjes standaard in huis voor de kater van drugs. En ik kan zeggen dat het enorm goed werkt!
______________________________________________________________________________________________
SLOT: We hebben een enorm leuke/gezellige avond met z'n allen gehad. Enorm veel diepgaande gesprekken toen we op die plek de joints rookte en in de kroeg ook. Ik heb me echt geweldig gevoeld gewoon niet te beschrijven. Ik schrok wel in het begin toen hij insloeg maar gelukkig had mijn vriendin er voor gezorgd, dat ik me super voelde gelijk daarna. Ik voelde me enorm euforisch, warm, wou met iedereen praten en knuffelen was zo lekker! Vooral zoenen met mijn vriend was echt geweldig! De muziek is zo veel anders met XTC op, echt geweldig dat gevoel! Denk dat iedereen wel snapt wat ik daarmee bedoel. Dit was echt één van mijn leukste avonden ooit en oh oh, wat wil ik dit toch graag over doen. Gek dat ik altijd zo anti-xtc was terwijl ik het nu enorm heerlijk vind. Dit lekkere gevoel had ik er nooit van verwacht, echt niet!:xtc:
Aanvulling: Misschien vonden jullie dit wat te veel leeswerk, maar ik wou alles zo duidelijk mogelijk hebben. Het kan zijn dat er wat fouten in staan, maar ik heb nu geen zin om dat na te kijken, omdat dit al best wat werk was :tonguewink:

Bedankt iedereen voor het lezen van mijn aller eerste TripReport!

Big kissess,

Melissa :kissingheart::kissingheart:.

V

Verwijderd lid 131925

Gast
Mooi report! Fijn dat je je eerste keer zo geweldig hebt ervaren haha.
Maar ben toch wel benieuwd naar dat metadone pilletje wat je vriend neemt na een kater? Kun je dit misschien even uitzoeken? Je bedoelt toch geen methadon? :tongueout:

Sally Tessio

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Altijd leuk en herkenbaar om te lezen, zo'n eerste xtc ervaring. Het gevoel van een eerste keer is inderdaad moeilijk te beschrijven aan iemand die het nog nooit heeft ervaren. Chill dat alles goed heeft uitgepakt en je het naar je zin hebt gehad. :grin:

Hopelijk ontkom je de komende dagen aan de dip. Het is aan te raden om lekker veel vitaminen binnen te krijgen, goed voor jezelf te zorgen en op zondag en/of maandag iets sociaals te doen. Zo'n dip is het einde van de wereld niet, maar leuk is anders en de één is er vatbaarder voor dan de ander.

.Maar ben toch wel benieuwd naar dat metadone pilletje wat je vriend neemt na een kater? Kun je dit misschien even uitzoeken? Je bedoelt toch geen methadon? :tongueout:
Zat hetzelfde te denken. Methadon zou echt heel erg heftig zijn als pijnstiller voor na een avondje stappen. Die shit is bedoeld voor heroïneverslaafden of patiënten die terminaal zijn en heel erg lijden. Tenzij er iets ernstigs met hem aan de hand is zou hij dat absoluut niet moeten gebruiken.

MelissaChanelNo1

Tripreporter
Altijd leuk en herkenbaar om te lezen, zo'n eerste xtc ervaring. Het gevoel van een eerste keer is inderdaad moeilijk te beschrijven aan iemand die het nog nooit heeft ervaren. Chill dat alles goed heeft uitgepakt en je het naar je zin hebt gehad. :grin:

Hopelijk ontkom je de komende dagen aan de dip. Het is aan te raden om lekker veel vitaminen binnen te krijgen, goed voor jezelf te zorgen en op zondag en/of maandag iets sociaals te doen. Zo'n dip is het einde van de wereld niet, maar leuk is anders en de één is er vatbaarder voor dan de ander.

Zat hetzelfde te denken. Methadon zou echt heel erg heftig zijn als pijnstiller voor na een avondje stappen. Die shit is bedoeld voor heroïneverslaafden of patiënten die terminaal zijn en heel erg lijden. Tenzij er iets ernstigs met hem aan de hand is zou hij dat absoluut niet moeten gebruiken.
Gezond leven en eten doe ik altijd al :). Ik koop altijd visolie capsules en vitamine a tm z. Het is inderdaad methadon zei mijn vriendje. Mijn vriend gebruikt dit om geen heroine meer te hoeven gebruiken en daar steun ik hem altijd bij. Hij is nu 4 jaar clean van de Heroine en heeft nooit meer dat aangeraakt. Daarnaast heeft hij het ook om van de kater van xtc en andere middelen die hij heel soms gebruikt af te komen. Zo heel af en toe als ik moe ben krijg ik wel eens een tabletje van 5mg of soms 10 maar meer niet. En dit doet mij altijd heel goed en ik krijg er enorm veel energie van en word er altijd blij van. Ik doe dit al zo’n 2 jaar en neem maar 2 keer in de maand een tabletje. Ook met examens en dingen waar ik me erg goed op moet focussen, is dit een hele mooie uitkomst want ik ben dan super goed geconsentreerd. Ben nooit van plan vaker te nemen. Ik ben gelukkig niet verslavings gevoelig. Zeker toen ik 10 mg na de dag dat ik xtc gebruikte (vandaag), voel ik me enorm top en happy. Ook als ik griep heb of ziek ben en ik neem dan 5 of 10mg, ben ik weer helemaal tip top in orde de volgende dag. Het spul is zeer verslavend zei mijn vriend maar ik heb nooit de neiging om het te pakken. Alleen als ik het nodig heb en dat is weinig. Mijn vriend geeft het nooit zo maar aan mij maar wel eens als ik het echt nodig heb en hij merkt dat.

x Mel

Laatst bewerkt:

MelissaChanelNo1

Tripreporter
Nog es een fijn report om te lezen over een 1ste xtc ervaring. Altijd leuk he dat jointje met x. Fijn dat je genoten hebt!!
Heerlijk was die joint er bij .
Dat wiet zo’n lekker effect kan hebben
bij dat pilletje. Je word niet stoned maar je voelt de xtc trip juist lekkerder en je blijft energiek maar na een uur of 2 word je wel moe.

x Mel

Sally Tessio

Bewuste gebruiker
Tripreporter
@MelissaChanelNo1 Ah, oké, dat verklaart het wat beter. Wat heftig joh, dat ie een aantal jaar heroïne verslaafd is geweest. Knap dat ie er aan heeft weten te ontsnappen. Wel riskant spul om af en toe voor zelfmedicatie te gebruiken, maar als je zegt het in de hand te hebben dan zal het wel goed zitten.

Leuk om er een nieuwe actieve member bij te hebben die onmiddellijk een trip reportje dropt. Misschien valt de twijfelachtige eer van tripreporter van de maand je ook nog wel te beurt, who knows.

MelissaChanelNo1

Tripreporter
@MelissaChanelNo1 Ah, oké, dat verklaart het wat beter. Wat heftig joh, dat ie een aantal jaar heroïne verslaafd is geweest. Knap dat ie er aan heeft weten te ontsnappen. Wel riskant spul om af en toe voor zelfmedicatie te gebruiken, maar als je zegt het in de hand te hebben dan zal het wel goed zitten.

Leuk om er een nieuwe actieve member bij te hebben die onmiddellijk een trip reportje dropt. Misschien valt de twijfelachtige eer van tripreporter van de maand je ook nog wel te beurt, who knows.
Ik ben ook erg trots op hem dat hij niet meer gebruikt en daar kijk ik altijd op toe. Heroine is zeer verslavend en erg slecht. Voor de mensen die methadon niet in de hand hebben, snap ik heel goed dat het zeer verslavend kan zijn en eigenlijk is dit alleen voor mensen die af moeten kicken van de heroine, dus mensen die dit eens een keer na de xtc willen gebruiken of voor af en toe gebruik, raad ik dit ten strengste af voor mensen die verslavingsgevoelig zijn. Mijn vriend zei dat mensen dit ook niet moeten gebruiken met andere middelen als je nooit methadon hebt gebruikt of het af en toe gebruikt. Bij mij heeft het geen negatieve effecten en ik ben gelukkig ook niet verslagingsgevoelig en voor mij is dit middel een uitkomst voor tentamens of als ik erg moe ben en me die dag veel gevraagd word.

Ik hoop dat mijn verhaal de tripreport van de maand word ☺. Maar dat denk ik niet ^^.

x Mel.

MelissaChanelNo1

Tripreporter
Hahaha. Lekker aan de methadon na xtc. Eigenlijk geloof ik best dat dat lekker werkt.
Het is zeker top spul na xtc, maar ik raad het mensen echt af om dat te proberen hoor. Al helemaal mensen die het nooit gebruikt hebben. Ik voel me na dag 2 nog steeds super! Heb nergens last van, behalve dat het eten me niet goed smaakt. Lijkt alsof mijn smaakpupillen uit zijn geschakeld :(. Maar de smaak komt langzamerhand wel weer terug merk ik.

x Mel.

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Dat je je nog steeds super voelt kan er ook mee te maken hebben dat dit pas je eerste keer mdma was. Dan hebben mensen vaak een positieve afterglow. Doe je het vaker dan verdwijnt dat vrijwel altijd.

MelissaChanelNo1

Tripreporter
Het is zeker top spul na xtc, maar ik raad het mensen echt af om dat te proberen hoor. Al helemaal mensen die het nooit gebruikt hebben. Ik voel me na dag 2 nog steeds super! Heb nergens last van, behalve dat het eten me niet goed smaakt. Lijkt alsof mijn smaakpupillen uit zijn geschakeld :(. Maar de smaak komt langzamerhand wel weer terug merk ik.

x Mel.
Dat je je nog steeds super voelt kan er ook mee te maken hebben dat dit pas je eerste keer mdma was. Dan hebben mensen vaak een positieve afterglow. Doe je het vaker dan verdwijnt dat vrijwel altijd.
Toen ik wakker was, voelde ik me aardig brak maar toen ik dat methadone pilletje in nam had ik een boost aan energie en voelde me echt gelukkig :)

MelissaChanelNo1

Tripreporter
Klinkt wel vrij heftig om dan Methadon te nemen, maar als je maar weet wat je doet. :)
Ik snap dat het heftig overkomt. Maar ik heb het gelukkig in de hand en het is voor mij een uitkomst om dit heel af en toe te gebruiken. Maar ik raad het iedereen af die dit leest, want dit middel is zeer verslavend.

Mercedesz

Belezen gebruiker
Leuk trip-reportje! Moet wel zeggen, dat je echt veel hebt genomen voor de eerste keer.
Eerst een kwartje en dan een halfje. Maar gelukkig heb je een leuke eerste keer xtc gehad.
Methadon is inderdaad vrij heftig maar als je het zo af en toe al neemt, kan het geen kwaad.
Het probleem is, dat er mensen zijn die niet goed tegen bepaalde medicijnen kunnen en sommige
medicijnen zijn ook gevaarlijk als je het na xtc doet. Methadon kan de dag er na wel maar hou het
inderdaad bij 5 a 10mg zoals je aangaf. Ik nam toen meer dan mijn normale dosis de volgende dag na
xtc en werd toen even niet goed. Maar zodra ik me aan m'n normale dosis houdt, is er niks aan de hand.
Ik vind het trouwens knap, dat je er niet aan verslaafd aan bent geraakt, maar zoals je al zei, ben je niet
verslavingsgevoelig #Jaloers. Verder, een mooi, duidelijk en vermakelijk trip-reportje om te lezen! :hearteyes:.

Sally Tessio

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ben het wel eens met @Mercedesz wat de hoeveelheid betreft, maar door de geregelheid waarmee ik gebruikers nietsvermoedend hoor vertellen over ervaringen op 300+mg en soms zelfs 500+mg is rond de 190mg in ieder geval nog redelijk binnen de perken, al valt het volgens de richlijn wel ruim buiten de perken (ervan uitgaande dat @MelissaChanelNo1 geen joekel van 150kg schoon aan de haak is, wat ze duidelijk niet is ^_^).
Leuk report idd, maakt dat ik toch ook wel weer eens een pilletje erin wil knallen.

stomme eend

Bewuste gebruiker
Kauwgom is helemaal niet lekker als je xtc hebt gehad. Dat zegt mijn vriend ook, en die kan het weten. Raar report dus.

stomme eend

Bewuste gebruiker
Volgens mij heb je net ook gepost in het topic waar mijn opmerking een gimmick van was.
Dus ja, het was een totaal nutteloze opmerking, truer than true. Bijna net zo nutteloos als tegen iemand zeggen dat z'n report fake is omdat ie zegt dat ie beter kon proeven en ruiken toen ie x op had terwijl jouw vriendje zegt dat dat helemaal niet zo is:upsidedown:

Spongebob

Newbie
Volgens mij heb je net ook gepost in het topic waar mijn opmerking een gimmick van was.
Dus ja, het was een totaal nutteloze opmerking, truer than true. Bijna net zo nutteloos als tegen iemand zeggen dat z'n report fake is omdat ie zegt dat ie beter kon proeven en ruiken toen ie x op had terwijl jouw vriendje zegt dat dat helemaal niet zo is:upsidedown:
Dat niet alleen. Lees het verhaal eens goed, als je een beetje slim was, dan weet je dat het verhaal van tomozzz of hoe hij ook mag heten een fake report is.
Hij is ook maar een kleine maand actief geweest. Als jij echt gelooft dat dat report real is, vind ik dat je nog al dom over komt. #Nohate #Justsaying

stomme eend

Bewuste gebruiker
Oké sponge bob, bedankt voor de analyse. Dus de ene is fake, de ander dom. Weten we dat ook weer. Altijd handig zo iemand er bij te hebben op een forum als dit:handok3:

Oh ik heb, ondanks dat ik dom ben, ook even een analyse gemaakt: jij bent natuurlijk dat alwetende vriendje waar de ts het in dat andere topic over had. Makes sense.

Prison

Bewuste gebruiker
Dat niet alleen. Lees het verhaal eens goed, als je een beetje slim was, dan weet je dat het verhaal van tomozzz of hoe hij ook mag heten een fake report is.
Hij is ook maar een kleine maand actief geweest. Als jij echt gelooft dat dat report real is, vind ik dat je nog al dom over komt. #Nohate #Justsaying
Jij bent nog maar sinds maandag lid en je verkondigt meer onwaarheden dan de desbetreffende poster. Volgens je eigen logica zou jij ook fake moeten zijn.

MDMAZING

Badass junkie
Hoe vaker je MDMA neemt, hoe veroter je je gaat voelen erna. Als het bij mij uitwerkt zit ik meteen in de dip, super chagrijnig en meteen nergens meer zin in, maar dan helpt ketamine ook altijd. :handok1::handok1: Eten en drinken is voor mij drama , en dat houd altijd wel 2 tot 3 dagen na het gebruik aan.

Leuke trip report. :)

Laatst bewerkt:

Spongebob

Newbie
Jij bent nog maar sinds maandag lid en je verkondigt meer onwaarheden dan de desbetreffende poster. Volgens je eigen logica zou jij ook fake moeten zijn.
Sure. Ik geef gewoon mijn mening, dat iemand (@tomozzz ofzo) een fake post plaats en dan opeens ben ik fake, omdat ik zeg dat ik vind dat hij fake posts plaatst. Dude, bemoei jij je even ergens anders mee en ga er niet een kinderachtig spelletje van maken. Bedankt voor je verwelkoming.

MDMAZING

Badass junkie
Kauwgom is helemaal niet lekker als je xtc hebt gehad. Dat zegt mijn vriend ook, en die kan het weten. Raar report dus.
Ik heb geen moeite met kauwgom, tijdens het spacen of erna. Elk persoon is anders, als ik op een feest ben koop ik meteen 2 pakjes kauwgom die er binnen 1 uur doorheen zijn. Daarna weer 2 kopen, ze vliegen erdoor bij mij. Waarom raar report?

stomme eend

Bewuste gebruiker
Ik heb geen moeite met kauwgom, tijdens het spacen of erna. Elk persoon is anders, als ik op een feest ben koop ik meteen 2 pakjes kauwgom die er binnen 1 uur doorheen zijn. Daarna weer 2 kopen, ze vliegen erdoor bij mij. Waarom raar report?
Mijn post was een parodie op onderstaande post van de topicstarter in een ander topic

Beetje raar om 1 pil te kopen bij de dealer. Ik ken geen 1 dealer die dat doet. Niemand wilt risico nemen voor 1 pil (*modknip, prijzen noemen is niet toegestaan*). Hier in Amsterdam verkopen ze ze pas per 5. Minder kan je wel krijgen, bij dealers die iedereen hier op straat benaderen en troep verkopen. Je verhaal klopt van geen kant vinden mijn vriend en ik. Mijn vriend zegt dat je van xtc niet beter gaat ruiken, zien of dat je smaak beter word. Dat word juist minder.
https://drugsforum.nl/threads/mijn-eerste-keer-xtc-beste-ervaring.62216/#post-1275816
Want ja: het slaat natuurlijk helemaal nergens op iemands report af te doen als fake of raar omdat je zelf toevallig andere ervaringen hebt of iemand iets anders voelt dan 'het standaard effect'. Zoveel mensen, zoveel omstandigheden, zoveel verschillende uitwerkingen.

En voor de volledigheid: ja hoor, ook ik heb altijd kauwgom bij me op feestje, en lollies en de hele mikmak ;p

MDMAZING

Badass junkie
Mijn post was een parodie op onderstaande post van de topicstarter in een ander topic

https://drugsforum.nl/threads/mijn-eerste-keer-xtc-beste-ervaring.62216/#post-1275816
Want ja: het slaat natuurlijk helemaal nergens op iemands report af te doen als fake of raar omdat je zelf toevallig andere ervaringen hebt of iemand iets anders voelt dan 'het standaard effect'. Zoveel mensen, zoveel omstandigheden, zoveel verschillende uitwerkingen.

En voor de volledigheid: ja hoor, ook ik heb altijd kauwgom bij me op feestje, en lollies en de hele mikmak ;p
Lolly stokjes zijn ook goed. :)

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan