1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mijn eerste Oogst 341 gram McKennaii

Discussie in 'De kweek- en crea-hoek' gestart door Bobsacamano, 15 dec 2015.

Wietzaadjes, kwaliteit wiet zaden kopen - Gold Seeds
  1. Bobsacamano

Bobsacamano Badass junkie

Hallo Allemaal,

Best wel trots wil ik jullie mijn in twee weken opgekweekte McKennaii paddo's laten zien. Jezus wat ging het hard. De eerste 5 dagen gebeurde er niks en weer 5-6 dagen later zie hier 341 gram. Ze liggen nu te drogen. Ik ga ze denk ik tussen keukenpapier op de verwarming leggen. Sommige zijn zo dik die moet ik een handje helpen. De grootste paddo's waren zeker 12-14cm hoog soms wel 4 cm dik bij de stam. Nu heb ik de bak in koud water laten schrikken en bewaar ik hem 12 uur in het donker en doen we het gewoon nog een keer :)

Eindresultaat

Gewicht

Eergister

Gister

2. ooscaar

ooscaar Wijs gebruiker

Groeit als kool, ziet er goed uit! Krijg spontaan zin om te trippen ervan :mrgreen:

3. Mindless

Mindless Badass junkie Zweefkees Emeritus Mod Top Tripreporter

Oeps, ik had dit topic over het hoofd gezien...

Supergoede oogst man! Ik heb zelf nooit zo'n goede/grote batch gehad. Perfecte tijd van oogsten lijkt me ook. Veel plezier ermee!

4. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

Ziet er lekker uit hoor! Als je nog een paar van zulke flushes krijgt heb je straks een mega voorraad.

Ps. Weet niet of je het nog gevonden had, maar dit is de instructie waar ik het over had om ze echt kurkdroog te krijgen. Je kunt ze dus eerst gewoon op een keukenrol drogen en dan maak je daarna heel eenvoudig je eigen desiccant om ze echt kurkdroog mee te maken zodat je ze heel lang kunt bewaren.

5. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Hmm die zien er overheerlijk uit bob. Ik heb zelden een mooie thuisgekweekte paddoset gezien als die van jou. Mooi resultaat! Geniet ervan!

6. Bobsacamano

Thanks allemaal,

Ik heb ze op zon verwarm matje gezet die kan je overal er bij kopen. Dat matje heb ik onder een bord gezet en de bak op het bord. Ze staan vlak bij de verwarming en er staat de hele dag daglicht op maar geen zonlicht.

Ik was ook een beetje verbaasd eigenlijk want ik zag altijd een beetje zielige en teleurstellende bakjes voorbij komen. Maar dit was echt heel mooi :)

7. Bobsacamano

Thanks Bee :) ga ik volgende week regelen :)

8. Psychedelibee

Wil de volgende flush nog wat worden trouwens?

9. Bobsacamano

125 gram was het en toen heb ik de bak weg gedaan.

10. Psychedelibee

Toch een mooie oogst eruit gehaald dan.

11. Bobsacamano

Ja dat zeker en de volgende keer ga ik het trouwens wel anders doen. Dan pluk ik alleen heel voorzichtig de grootste en dan laat ik de kleinere weer doorgroeien enz enz. Dit zou een hogere oogst moeten leveren.

Daarna laat ik de bak weer schrikken in een bak water en doe het nog een keer. Maar de tweede flush was heel klein vergeleken met de eerste. Het was puur dat ik de 2e flush op bovenstaande manier heb gedaan dat het nog wat werd.

Ik denk dat als ik het gewoon allemaal had geplukt op het moment dat de grootste geplukt moest worden ik maar 50 gram had.

ooh mocht je een keer mijn warmte matje willen lenen dan moet je het zeggen hoor.

12. Psychedelibee

Wanneer ik me ook aan een kweek projectje ga wagen dan houd ik me zeker aanbevolen.

13. gullejerr

gullejerr Experimenterende gebruiker

mooie opbrengst!

14. Attimo

Attimo Belezen gebruiker

Ziet er mooier uit dan die van mij van gisteren! Het waren er veel bij mij, maar dunnetjes! Ik had schrik ze te lang te laten staan dus heb ik ze mss wat te vroeg geoogst. Ze liggen nu te drogen, zal een foto trekken van het gedroogde resultaat!

15. Bobsacamano

Volgens mij verschilt het ook wel hoor of ze dun of dik zijn. Maar ze groeien op een bepaald moment bijna 100% per dag. Een week nadat ze 1 cm waren heb ik ze geoogst.

Maar wat ik later leerde is dat je beter steeds de grote er uit kan halen zodat de anderen door kunnen groeien. Totdat je alles hebt geplukt en dan aan je tweede flush beginnen.

16. Toon

Toon Belezen gebruiker

Schiet als paddenstoelen uit de grond.... Ja eens ze vertrokken zijn kan je ze letterlijk per uur zien groeien. Dan is het uiteraard ook nodig dat te doen zodat je in het oog kan houden wanneer het vlies barst, dan moeten ze eruit om geen sporen achter te laten in de bak.

Laden...