• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

mijn eerste XTC ervaring

nevermind

Newbie
Mijn eerste XTC ervaring was top. Ik hoorde dat mijn vrienden hadden besloten om een keertje XTC te proberen, en het leek mij een leuke ervaring om het ook een keer te proberen.

Afgelopen zaterdag was het zover, we gingen op zoek naar een overdekt plekje buiten en lieten de pillen bezorgen. 3 witte ap'tjes voor ieder. Rond half 12 - 12 uur namen we de eerste en gingen we rustig wat kletsen. Na 15-20 minuten begon ik me een beetje wazig te voelen. Ik liet het gevoel lekker op me af komen.

Vervolgens voelde ik de pil wat harder aanslaan en na een tijdje had ik meer energie als ooit te voren. Ik begon in hoog tempo met een zwevend gevoel rondjes te lopen. Ik voelde me even de sterkste man van de wereld. Ik heb volgens mijn vrienden wel 20 keer gezegd dat ik me nog nooit zo lekker heb gevoeld. En jezus, wat praatte ik snel, dat merkte ik toch nog wel.

Een sigaret/joint roken was nog nooit zo lekker, ik rookte binnen een uur een pakje er doorheen.

Na twee, drie uur voelde ik hem een beetje afzwakken. Ik nam de volgende pil en ging weer kneiter hard. Ik was ondertussen begonnen met het knuffelen van mijn vrienden. Ik had het wel gezien op deze plek en we belde wat rond of er nog wat andere vrienden buiten waren. En ja hoor, een ander groepje dat ook van de pillen was. MIjn dag kon niet meer stuk, wij daar heen fietsen als een gek wat trouwens ook hemels was. Weet niet of het waar is, maar het leek of we (naar schatting) 3-5 km gefietst hadden binnen 5 minuten. En ik bleef maar zeggen 'oh wat is dit lekker zeg'.

Aangekomen bij de andere groep vroeg ik een vriend meteen om te gaan rennen. En hard dat ik ging, dat beeld dat ik toen voor mijn ogen had, onbeschrijfelijk. Gelukkig werd ik tegen gehouden door een nuchtere vriend, die mij vertelde dat zoveel rennen niet goed was voor mijn hart. Handig, het bijzijn van een nuchter persoon.

Vervolgens zijn we ergens op het gras gaan zitten en rustig een jointje gerookt. Het was inmiddels 4 uur denk ik. We besloten de laatste pil te nemen. Ik had het weer gezien op het gras en stelde voor een stuk te gaan lopen. 3 vrienden stemde in, de rest bleef zitten. We liepen naar een lantaarnpaal en gingen rondom de paal zitten om vervolgens ons emotioneel uit te drukken. We vertelde de zieligste verhalen tegen de lantaarnpaal.

Na een uurtje gingen we weer terug naar de groep. Het was inmiddels licht, waardoor ik veel sneller uit mijn space ging. Ik voelde momenten dat ik normaal functioneerde, en kon de space zo gezegd onder controle houden. Ik voelde dat ik (als ik wou) de space van me af kon zetten om vervolgens nuchter te worden. Ik heb het gevoel gewoon weer op me af laten komen en bleef zo toch aardig in m'n space.

Rond een uur of 11 voelde ik me weer redelijk mezelf. Om 12 uur naar huis gegaan, lekker in bad geweest en vervolgens heel de middag geslapen.

Mijn eerste XTC ervaring was top! Alhoewel ik de volgende keer voor wat sterkere pillen ga, of is het normaal dat je op het moment van je space nog wel aardig weet wat je doet?

nevermind

Newbie
Ik heb het inderdaad beleefd als een uiterst goede ervaring.

Hoeveel tijd moet ik tussen de volgende keer laten om hetzelfde effect te evenaren? Ik weet dat in elke pil een andere hoeveelheid MDMA zit, maar toch. Is hier een schatting van te geven?

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
2-3 maanden dan heb je hetzelfde effect en het is normaal dat je nog weet wat je doet...
Maar het kan soms zijn dat je domme dingetjes gaat doen niet heel dom maar gewoon dom :tongueout:

Gemini

Badass junkie
Leuk om te lezen dit!
Doet me herinneren aan mijn eerste keer xtc. Het geweldige gevoel dat je aangenaam verrast, priceless. :)

Bovenaan