Mijn ervaring met 3 meo pcp.

psychedelicoo

Belezen gebruiker
Na me veel ingelezen te hebben over dit goedje, toch een bestelling gedaan

Na veel ketamine ervaringen en 2fdck ervaringen wil ik er gelijk even bij vermelden dat ik daarbij de hole ontzettend interessant vind.

Maar omdat er dus niet meer uit te halen valt voor mezelf ging ik even verder zoeken

Maar nu ik dit middel in handen heb geeft dit een compleet ander perspectief.
Hieronder heb ik een aantal ervaringen geplaatst wat ik met dit middel ondervonden heb.
Met tussenpozen van ongeveer een week.

5 mg 3meo pcp.

Na 10 minuten voel ik de 3 meo opkomen, het geeft je een enorme rush door je lijf..vrij vergelijkbaar als je je aller eerste bump met keta pakt.
Dit was ook weer snel verdwenen en laat ik dan ook maar hoe het is.

Na een uurtje is het na mijn gevoel compleet ingewerkt, en geeft het me een alert gevoel met flink wat energie.
ik ben enigsinds wankel op me benen, maar niet dat het te storend is.
dit gevoel heb ik een uurtje of 3 gevoeld waarna ik optijd ging slapen en goed wakker werd.
Dit gaf me 2 dagen lang een enorme boost.
Veel meer zin om iets te ondernemen, minder snel geprikkeld om kleine dingen.
Ik merk aan mezelf dat ik vele malen creatiever ben, Ik kan me sneller tot iets zetten waar ik normaal heel weinig zin in heb.

15 mg 3meo pcp

Ik denk zelf dat me sweet spot tussen de 10 en 15mg ligt.
Wat er bij komt bij deze dosis is de euphorie en een tikkeltje dissociatie.
Muziek klinkt een stuk mooier en kan me echt overgeven aan de muziek, ik kan me gedachten op de muziek mooi ontleden en op zijn plek zetten.
Schrijf veel op en kan er mooi werk van maken, ikzelf vind dat 3meo je heel mooi weergeeft wat je op dit moment wil in het leven.
daarbij merk ik aan mezelf dat ik nog steeds helder in me hoofd ben en vrij energiek.
als je de diepte in wil gaan kan dat en als je helder in je hoofd wil zijn kan dat ook.
De dissocatie die ik gewend ben van ketamine en 2fdck is bij deze dosis niet merkbaar.

Ook na deze dosis heb ik 2 dagen een dikke moodlift gehad, enkel merkte ik bij deze dosis wel dat ik een ochtend na die avond gebruik wazig was (moeite met in de verte scherpstellen) en wat onbelans maar was vrij snel weg getrokken, Dus ga geen autorijden en wacht tot je helemaal fit bent.

20 mg 3meo pcp

Misschien was dit iets te optimistisch en dacht ik ook voordat ik dit tot me nam, maar voordat ik me kon bedenken zat het al in me neus.
Voordat ik het middel kon plaatsen creëerde het een hele dikke bubbel om me heen me hoofd begin te suizen en dan komt de manie.....

je gedachten schieten voorbij en je kan ze niet meer vasthouden.....

Ideeën komen in je hoofd en hebt het gevoel dat je dat moet doen, op dit moment in je leven.

Alles lijkt opeens heel veel uit te maken,
Raak een beetje in de stress 'waarom heb ik dit nog niet voor elkaar, en Waarom ben ik daar nog niet aan begonnen???'

het lijkt je ego op dat moment enorm te vergroten en Te versterken maar aan de andere kant ook weer uit elkaar te trekken?

Ook gaf het me heftige lucide beelden die ik tot nu toe nog steeds niet kan plaatsen en waar ik nog steeds met opgetrokken wenkbrauwen aan terug denk.
Een dag later heb ik me goed somber en emotioneel gevoeld was ook erg onrustig de gehele dag erna en het heeft me goed aan het denken gezet.
Het heeft zeker 3 dagen geduurd voordat ik weer mezelf was.
Ik denk dat ik hier een hole heb bereikt.

Ik heb 3 meo pcp nu tot 20mg gedoseerd en ik denk niet dat ik veel hoger moet gaan dan 15 mg... Ik merk aan mezelf dat ik teveel manie op ga wekken en me de dagen erna ook niet veel beter door voel

Dit is voorlopig mijn research met dit middel en ik waarschuw iedereen!
Pas er goed mee op, weeg je dosis 10x na, dat je zeker de hoeveelheid pakt die je wil.
Ga ook niet meerdere keren herdoseren want daar leent dit spul echt niet voor!!
Kan je beter keta pakken.

Interessant om jouw ervaringen te lezen. Mijn ervaringen komen wel aardig overeen. Ik heb wel een keer gestapeld op een meet van hier. Dat was mijn eerste kennismaking ermee ook. Begonnen met 8mg, dat deed bij mij weinig. Daarna een paar dosissen tussen de 12-18 mg en die werkten echt perfect. Wel dissociatief ook, maar het voelde erg lekker, kon helemaal opgaan in knuffelen/aanrakingen en ik voelde me erg positief. De laatste dosis die dag was 20mg en dat was voor mij ook net teveel. Toen raakte ik echt in mezelf gekeerd en kreeg ik weinig mee wat de rest deed en was ik steeds in paniek om de tijd. Heb wel 100x gevraagd hoe laat het was, kon het zelf niet meer zien op mn telefoon haha.

Op de terugweg naar het station moest echt iemand met me meelopen toen het nog niet helemaal uitgewerkt was. Want ik liep nog steeds op wolken voor mn gevoel en ik was erg achterdochtig. Dacht steeds dat we verdwaalden etc. Ik had hiervoor nog nooit keta of een dissociatief gebruikt en was toch iets te overmoedig nadat die eerste paar dosissen zo goed waren bevallen. Maar daarna thuis nog wel een paar keer 3-meo-pcp en ook 3-meo-pce gebruikt. Alleen dan dus steeds niet meer dan 18mg per dosis en maar 1x herdoseren. Dan gaat het echt perfect bij mij.

Inmiddels gebruik ik ook regelmatig echt keta, en blijft de 3-meo eigenlijk in de kast liggen omdat ik mn keta verder niet afweeg en dat precieze afwegen dan soms gewoon teveel gedoe vind haha. Maar het is idd erg potent spul waarbij dat wel echt belangrijk is!

Anderemaan

Wijs gebruiker
Leip spul he, pcp..

Mijn eerste ervaring was 30mg gesnoven, in anderhalf uur tijd (meerdere bumps). Had toen 1 keer ketamine gebruikt en dacht dat het even snel inkickte. Na 6 keer bijnemen kickte de eerste dosis pas in zegmaar... dom!

Die ervaring staat nogsteeds gelijk aan die van LSD/Truffels qua heftigheid, echt ongelofelijk. Gelukkig geen angst ervaren, alleen extreme verwardheid. Wist niet meer wie ik was en wat ik voelde. Kan mij nog herinneren dat ik dacht: ben ik euforisch? Nee.. Voel ik me kut? Nee.. ik voel me.. anders? Dat was alleen toen ik nog een beetje kon nadenken haha... Hele heftige visuals ook, maar had pas toen ik nuchter werd door dat ik aan het hallucineren was. Ik wist niet meer wat bomen waren, dus hoe wist ik dat ze er anders uit zagen?..

Ook lopen ging niet meer, er zullen een paar mensen mij heel gek aangekeken hebben die dag. Ik wist niet meer dat ik liep, en waar ik heen liep. Ik was vergeten dat ik zo opgehaald zou worden en door wie. Ik liep ergens waar ik nog nooit was geweest, en dat zonder mijn voeten te bewegen? Oh nee, die bewogen automatisch.. Een van de vrienden waarmee ik dit probeerde, is nog onder invloed naar huis gereden met ons achterop, hij kwam pas 4 uur later erachter dat hij de afgelopen 4 uur nog ziek onder invloed was. Had hij niet door tijdens het rijden... levensgevaarlijk :dizzy:

Het is ook de langste ervaring geweest in mijn leven. De 8 uur dat het duurde voor ik me weer relatief normaal voelde duurde voor mijn gevoel twee weken.

Na deze ervaring me beter gaan inlezen en heb nooit meer 3-Meo-PCP hoger dan 15mg gedaan, 3-Meo-PCE wel iets hoger maar die is minder sterk..

Tegenwoordig heb ik O-PCE, en dat is mijn favoriete disso

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Ik denk dat ik hier een hole heb bereikt.
Voor een hole ervaring met 3-MeO-PCP moet je eerder richting de 40mg denken. Een hole ervaring typeert zich doordat het de sensatie van een fysiek lichaam geheel ontneemt. Die sensatie wordt door de meeste mensen typerend omschreven als het gevoel dat hun lichaam door de grond heen zakt gevolgd door de sensatie dat ze zich in een vrije val wanen gevolgd door een sensatie te zweven in de ruimte.

Een hole ervaring typeert zich paradoxaal in tegenstelling tot een zware dissociatieve trip met een buitengewoon rustgevend gevoel. De chaos aan gedachten zoals mensen die vaak ervaren onder invloed van dissociatieven is/was tijdens een hole ervaring naar mijn gevoel geheel afwezig.

3-MeO-PCP wordt echter vaak omschreven als een dissociatief die zich relatief slecht leent voor een hole ervaring. In de VS is grote broer PCP enkele jaren toegepast in ziekenhuizen om mensen onder narcose te brengen. Enkele jaren later is men in de VS overgestapt op Ketamine voor deze toepassing.

De gegeven redenen voor het overstappen naar Ketamine in plaats van PCP om mensen in narcose te brengen is dat onder invloed van PCP het nog sporadisch/uitzonderlijk voor kwam dat mensen onverwacht bewegingen maakte (tijdens opereren dus) en dat manische aspecten na de operatie nog wel eens als vervelend werden gerapporteerd. Relevant om te vermelden is dat dit zich (als ik mij niet vergis) afspeelde tussen 1940 en 1950, een andere tijdsgeest zogezegd.

Van wat ik online las worden nog wel eens soortgelijke complicaties gemeld bij de toepassing van 3-MeO-PCP om te holen. Zoals je kunt begrijpen kan 'slaapwandelen' onder invloed van 3-MeO-PCP met risico's komen. Ook staat 3-MeO-PCP vrij berucht om zijn manische bijwerkingen bij misbruik. Gespeculeerd wordt dat 3-MeO-PCP inactieve metabolieten heeft die eenzelfde enzym nodig zijn voor afbraak als 3-MeO-PCP zelf.

Hierdoor kan een opstapeling van 3-MeO-PCP effecten ontstaan zelfs wanneer iemand zich nuchter waant. Onder andere om deze reden wordt een minimale pauze van 3 dagen tussen gebruik van 3-MeO-PCP door nog wel eens aangeraden.

Anderemaan

Wijs gebruiker
Voor een hole ervaring met 3-MeO-PCP moet je eerder richting de 40mg denken. Een hole ervaring typeert zich doordat het de sensatie van een fysiek lichaam geheel ontneemt. Die sensatie wordt door de meeste mensen typerend omschreven als het gevoel dat hun lichaam door de grond heen zakt gevolgd door de sensatie dat ze zich in een vrije val wanen gevolgd door een sensatie te zweven in de ruimte.

Een hole ervaring typeert zich paradoxaal in tegenstelling tot een zware dissociatieve trip met een buitengewoon rustgevend gevoel. De chaos aan gedachten zoals mensen die vaak ervaren onder invloed van dissociatieven is/was tijdens een hole ervaring naar mijn gevoel geheel afwezig.

3-MeO-PCP wordt echter vaak omschreven als een dissociatief die zich relatief slecht leent voor een hole ervaring. In de VS is grote broer PCP enkele jaren toegepast in ziekenhuizen om mensen onder narcose te brengen. Enkele jaren later is men in de VS overgestapt op Ketamine voor deze toepassing.

De gegeven redenen voor het overstappen naar Ketamine in plaats van PCP om mensen in narcose te brengen is dat onder invloed van PCP het nog sporadisch/uitzonderlijk voor kwam dat mensen onverwacht bewegingen maakte (tijdens opereren dus) en dat manische aspecten na de operatie nog wel eens als vervelend werden gerapporteerd. Relevant om te vermelden is dat dit zich (als ik mij niet vergis) afspeelde tussen 1940 en 1950, een andere tijdsgeest zogezegd.

Van wat ik online las worden nog wel eens soortgelijke complicaties gemeld bij de toepassing van 3-MeO-PCP om te holen. Zoals je kunt begrijpen kan 'slaapwandelen' onder invloed van 3-MeO-PCP met risico's komen. Ook staat 3-MeO-PCP vrij berucht om zijn manische bijwerkingen bij misbruik. Gespeculeerd wordt dat 3-MeO-PCP inactieve metabolieten heeft die eenzelfde enzym nodig zijn voor afbraak als 3-MeO-PCP zelf.

Hierdoor kan een opstapeling van 3-MeO-PCP effecten ontstaan zelfs wanneer iemand zich nuchter waant. Onder andere om deze reden wordt een minimale pauze van 3 dagen tussen gebruik van 3-MeO-PCP door nog wel eens aangeraden.
Ik waan mij sowieso soms nuchter op de pcp en pce stoffen. Vooral als het uitwerkt en ik denk al nuchter te zijn, en dan elk half uur mij besef dat ik net nog best ver was.

psychedelicoo

Belezen gebruiker
Yeap, als je niet kunt slapen weet je wel hoe laat het is in ieder geval. :')

Ik heb ditzelf niet ervaren, voor mijn gevoel gaat me lampje uit en word gewoon van me wekker wakker.
Wat is de reden dat je niet kan slapen?

Voor een hole ervaring met 3-MeO-PCP moet je eerder richting de 40mg denken.

ik denk dat ik dan hele stomme dingen moet gaan doen.
Die 20 mg was vergeleken met holes op ketamine al bizar heftig.
Moet er niet aan denken.

De gegeven redenen voor het overstappen naar Ketamine in plaats van PCP om mensen in narcose te brengen is dat onder invloed van PCP het nog sporadisch/uitzonderlijk voor kwam dat mensen onverwacht bewegingen maakte (tijdens opereren dus) en dat manische aspecten na de operatie nog wel eens als vervelend werden gerapporteerd. Relevant om te vermelden is dat dit zich (als ik mij niet vergis) afspeelde tussen 1940 en 1950, een andere tijdsgeest zogezegd

Pfoe klinkt vrij logisch, maar 3meo is dus eerder ontwikkeld dan ketamine dus?

Voor mij te riskant om te gaan proberen, van die chaos raakte ik goed in de war.

Ik ga maar is een goede break nemen van de dissos.
Restand van de de 3meo pcp maar weg gegooid.
Veel te verleidelijk voor me al weet ik niet waarom.

De Zandman

DF-koning
Mijn ervaringen met 3MEO-PCP waren eigenlijk iedere keer hetzelfde.
Ik heb me verbaasd over de enorme potentie van dit middel, daarover heb ik al genoeg gezegd, maar waar het bij mij in de diepte om ging was het tot in de finesses uitdenken alle variërende betekenissen van het woord " respect", en hierbij verscheen in Visuals steevast het kruis wat men ziet bij de K-max vechtsport.
Dit kruis draait langzaam rond, licht aan de randen af en toe fel op, hierna weer het woord " respect".
Hoe is het toch mogelijk deze verschijnselen. Deze treden op bij 15 tot 18 milligram.
En mijn lijf, het is er wel, maar volkomen gevoelloos. Toen ik ooit trippend aan de nuchter gebleven tripsitter voorstelde, om dan maar ter controle van deze toestand mijn voeten er af te willen gaan snijden, dat was toen achteraf besproken het punt waarop je moet zeggen:
Stop. Tot hier, en niet verder meer .
En dat was dus de laatste keer de 3 meo voor mij.
Herkent iemand deze verschijnselen misschien?
Ik vind ze toch wel " quite shocking"...

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
Mijn ervaringen met 3MEO-PCP waren eigenlijk iedere keer hetzelfde.
Ik heb me verbaasd over de enorme potentie van dit middel, daarover heb ik al genoeg gezegd, maar waar het bij mij in de diepte om ging was het tot in de finesses uitdenken alle variërende betekenissen van het woord " respect", en hierbij verscheen in Visuals steevast het kruis wat men ziet bij de K-max vechtsport.
Dit kruis draait langzaam rond, licht aan de randen af en toe fel op, hierna weer het woord " respect".
Hoe is het toch mogelijk deze verschijnselen. Deze treden op bij 15 tot 18 milligram.
En mijn lijf, het is er wel, maar volkomen gevoelloos. Toen ik ooit trippend aan de nuchter gebleven tripsitter voorstelde, om dan maar ter controle van deze toestand mijn voeten er af te willen gaan snijden, dat was toen achteraf besproken het punt waarop je moet zeggen:
Stop. Tot hier, en niet verder meer .
En dat was dus de laatste keer de 3 meo voor mij.
Herkent iemand deze verschijnselen misschien?
Ik vind ze toch wel " quite shocking"...

ik kan me de gedachte wel voorstellen van de voet..
alleen het overgaan tot actie niet.
pcp.. de originele leidde bij mensen in grote dosis tot allerlei wanen.
denken andere mensen, dieren of dingen te zijn.
alles kan, en dat is juist zo tof hier aan vind ik.
inderdaad heel potent interessant spul.
ik ben er nog niet op uitgekeken.
na een hele heftige trip met hoge dosering ( zie tripreport )
zet ik de aankomende keer wel lager in.

De Zandman

DF-koning
Ik vond het verhaal van een freak wel grappig, deze had 50 (!) mg van dit goedje geïnjecteerd.
Hij werd na enkele dagen wakker in een gesloten afdeling van een psychiatrische kliniek.....🤣🤣🤣

psychedelicoo

Belezen gebruiker
ff tussen neus en lippen door ..snuif.. lol
ik heb nu 3-meo-pcp..
kan daar diphenidine bij?

Wat denk je zelf? 3meo pcp is een stof waar nog nagenoeg niks over bekend is, en jij wilt het gaan combineren met een ander dissoactief waar nog zeer weinig over bekend is.
Be my guest, je bent je eigen proefkonijn.

Ze werken beide op de NMDA receptor als antagonist.
3meo pcp heeft een lage affiniteit op de serotonine waar de euphorische effecten door ontstaan.
Of het serotonine slurpt durf ik niet te zeggen.

Ik heb op Google gevonden dat Diphenidine ook Dopamine affiniteit zou hebben, maar daar niks over bewezen is.

Ik vind het riskant om deze combi te doen.
Doe beide stofjes eerst Appart van elkaar zodat je de effecten kan onderscheiden.

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
Wat denk je zelf? 3meo pcp is een stof waar nog nagenoeg niks over bekend is, en jij wilt het gaan combineren met een ander dissoactief waar nog zeer weinig over bekend is.
Be my guest, je bent je eigen proefkonijn.

Ze werken beide op de NMDA receptor als antagonist.
3meo pcp heeft een lage affiniteit op de serotonine waar de euphorische effecten door ontstaan.
Of het serotonine slurpt durf ik niet te zeggen.

Ik heb op Google gevonden dat Diphenidine ook Dopamine affiniteit zou hebben, maar daar niks over bewezen is.

Ik vind het riskant om deze combi te doen.
Doe beide stofjes eerst Appart van elkaar zodat je de effecten kan onderscheiden.

ik vroeg het juist omdat ik jouw mening wilde. :wink:

kheb over het afgelopen jaar een aantal keer 3-meo-pcp op.

en gisteren een allergie test diphenidine gedaan.

is het een gekke vraag?..
dissos met dissos combineren.

bedant voor het zoeken. is affiniteit op dopamine basis dan juist goed of niet?

psychedelicoo

Belezen gebruiker

Gekke en stomme vragen zijn er niet, het is meer omdat er over beide stoffen weinig bekend is en dit een vraag is die je aan jezelf stelt.
Niemand kan hier een goed antwoord op geven (je bent je eigen proefkonijn)

is affiniteit op dopamine basis dan juist goed of niet?

Het zal een extra belasting zijn, maar hoe dit tot stand komt kan @Jmths beter uitleggen denk ik.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Het is geen gekke vraag. Het voornaamste werkingsmechanisme van dissociatieven is NMDA receptor antagonisme, ofwel ze blokkeren signalen met betrekking tot fysieke waarneming. Je kunt er wel vanuit gaan dat de effecten zullen stapelen en dat de dissociatieven een soortgelijk enzym benodigen voor afbraak in het lichaam (metabolisme).
bedant voor het zoeken. is affiniteit op dopamine basis dan juist goed of niet?
De dopamine heropnameremmings affiniteit is verwaarloosbaar naar mijn weten wanneer het PCP en 3-MeO-PCP betreft. Maar van vrijwel alle dissociatieven wordt wel gesteld dat ze dopamine agonisme vertonen. Diphenidine dus hoogstwaarschijnlijk ook.

Dat 3-MeO-PCE, MXE en 3-MeO-PCE significante serotonine heropname remming vertonen is dus wel bijzonder.
Het zal een extra belasting zijn, maar hoe dit tot stand komt kan @Jmths beter uitleggen denk ik.
Dopamine receptor agonisme wordt geassocieerd met manische aspecten. Ik heb een wetenschappelijk artikel voorbij zien komen dat stelt dat bepaalde dopamine antagonisten (antipsychotica) manische aspecten kunnen doen afnemen. Wellicht relevant om hierbij te vermelden is dat LSD ook significant dopamine agonisme vertoond volgens wetenschappelijk onderzoek. Dit kun je o.a. terugvinden op de LSD Wikipedia pagina.

Gebruiker 0012685732

Badass junkie

bedankt voor de info guys.
voor het eerst niet zo goed bekomen van de 3-meo-pcp.
zoals wel vaker wat alcohol bij gedronken.
nadat het al een poosje was uitgewerkt een hoofdpijn/ spierpijn aan de hele linkerkant van m'n lichaam.
zoals bij griep zeg maar.
verzuring van de spieren?
iets met die enzymen?
hmm.. goeie reality check.
en zal zeker niet aan combineren denken.

Anderemaan

Wijs gebruiker
Ik heb ditzelf niet ervaren, voor mijn gevoel gaat me lampje uit en word gewoon van me wekker wakker.
Wat is de reden dat je niet kan slapen?
Kan jij slapen op dissos? Dan heb je wel geluk..

De reden dat we er niet op kunnen slapen is de mentale stimulatie. Ook op keta kan vrijwel niemand slapen..

As ik al in slaap val een aantal uur na de laatste dosis, word ik erg verrot wakker..

psychedelicoo

Belezen gebruiker
Kan jij slapen op dissos? Dan heb je wel geluk..

De reden dat we er niet op kunnen slapen is de mentale stimulatie. Ook op keta kan vrijwel niemand slapen..

As ik al in slaap val een aantal uur na de laatste dosis, word ik erg verrot wakker..

Ik kan op ketamine en 2 fluor ketamine ook gewoon slapen, ik merk wel op een goede dosis 3meo dat ik de dag later vermoeid ben. Maar problemen met slapen en wakker worden heb ik niet.

Na een goede pauze van dissos merk ik wel dat ik weer ga dromen.
Dat is wel echt van de baan met dissos gebruik, wellicht dat ik niet in een goede diepe slaap kom?

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
ik kon er vorig jaar vaak niet van slapen
en als ik dan blowde kreeg ik een hele intense geestes x lichaams trip.
poosje niet gedaan.
tegenwoordig slaap ik er wel na.. als ik het niet te laat doe.
inderdaad ook wat moe de volgende dag.
oh ja,, ik droom wel gewoon.
kan me de droom van vannacht nog duidelijk herinneren.

kheb nog steeds die pijn die ik gistren noemde..
alleen het voelt eigenlijk meer als gevoelige huid (?)
wat warm en misselijk ook.
hoofdpijn ging over na paracetamol.
mss heb ik gewoon een ongerelateerd griepje, kan ook nog.

Laatst bewerkt:
Bovenaan