1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mijn ervaring met speed: noobies leer eruit

Discussie in 'Speed' gestart door SaE99, 23 jun 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. SaE99

SaE99 Newbie

Ik wist het niet zeker of ik deze topic ging schrijven, maar ik vind dat mensen die nieuw zijn bij speedgebruik dit toch zeker moeten weten.

Ik had 4 gram van een dealer gekocht, nadat ik een lijn mocht proeven. Het was goede spul en ik was zeer blij. Toen ik thuiskwam droogde ik het en begon te snuiven. Op dat moment had ik nog geen besef van doseren, dus maakte ik veel te grote lijnen. Alles ging goed en wel op de eerste en de tweede dag. Ik was volledig wakker gedurende deze twee dagen.

Op de derde dag in de ochtend lag ik in de zetel. Ik wou mijn tanden poetsen en ik stond op om naar de trap te lopen. Jammer genoeg voor mij stond ik veel te rap op en de vermoeidheid van het wakker blijven raakte me zwaar. Ik weet nog dat ik helft van de trap opgegaan was, maar alles daarachter werd zwart.

Ik dacht dat ik droomde, maar na een tijdje kwam ik bij. Ik kwam bij met mijn rug op de grond, net voor de trappen. Ik weet totaal niet hoe ik in die positie beland ben of hoe lang dat ik daar gelegen heb.

Ik voel aan mijn achterhoofd en ik voel iets nats. Ik pak een foto van mijn achterhoofd om de schade in te schatten: wat blijkt, ik had een grote gabbe. Gelijk een vriend opgebeld die direct afkwam met zijn moeder om mij naar het spoed te brengen.

Het drong nog niet tot me door hoeveel geluk ik had dat ik niet op mijn nek gevallen was. Gelukkig was de arts top en naaide zij mijn gabbe perfect dicht.

Hierachter naar huis gegaan om het te laten bezinken.

Ik was veel te onvoorzichtig. Ik had maar 1 flesje water in die drie dagen gedronken en niks gegeten. Volledig mijn schuld, maar ik wist niet van de gevaren en maakte hier ook een fout door ze niet op te zoeken.

TIPS(deze tips wil ik nieuwe gebruikers van speed meegeven, dus ervaren gebruikers no hate aub):

1. Drink water. Je raakt uitgedroogd, dus drink voldoende, maar ook niet te veel.

2. Eet iets. Het is zeer moeilijk voor sommigen om iets te eten onder speed, maar dwing jezelf om iets te eten.

3. Blijf niet te lang op dezelfde plaats zitten, beweeg een beetje.

4. Sta niet te rap op, zodat je het zwart niet voor je ogen krijgt.

Ik hoop dat door deze topic accidenten kunnen vermeden worden.

Pepperoni, AphexTwin, Sally Tessio en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. KropSla

KropSla Belezen gebruiker Tripreporter

Wow ouch, dat is een flinke jaap. Is het inmiddels ook helemaal mooi genezen na het hechten of is dit zeer recent gebeurd?

Goed dat je een topic opent, het kan kennelijk niet vaak genoeg gezegd worden: lees je ff in, als je iets voor jou nieuws pakt. En de meeste drugs is van zichzelf al een beetje een aanslag, dus let een beetje op jezelf en je lichaam, welke drugs dan ook.

Pepperoni, Sally Tessio en SneeuwSnuiver vinden dit leuk.
  3. SaE99

SaE99 Newbie

Dit is gebeurd tijdens Pasen, gelukkig is het nu genezen. En idd, je hebt volledig gelijk.

lotske1984- vindt dit leuk.
  4. Sally Tessio

Sally Tessio Bewuste gebruiker Tripreporter

Ik zou er nog aan toevoegen dat je niet meerdere dagen op rij gebruik moet maken van amfetaminen.

Leerzame post, goed dat je het hebt gedeeld!

SaE99 vindt dit leuk.
  5. Koffieboon

Koffieboon Experimenterende gebruiker

Heftig verhaal! Goed dat je dit gedeeld hebt!

In mijn ogen is de moraal van dit verhaal: blijf ook tijdens speedgebruik goed voor jezelf zorgen. Dus voldoende blijven drinken, proberen te eten en ook je lichaam en geest op een gegeven moment rust geven. Met andere woorden, niet te lang doorhalen (max 1 nacht).

6. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

Tering, heftige fotootjes wel.

Toont maar weer eens het belang van slaap.

SaE99 en De Dunne vinden dit leuk.
  7. Detraid

Detraid Experimenterende gebruiker

Het slaaptekort van speed kan je verassen met allemaal ongebruikelijke en onechte belevenissen.
    Zolang jij al die belevenissen kunt onderscheiden en de realiteit blijft beleven
    Kun je gerust dagen doorhalen zonder zorgen, Nooit je grenzen overschrijden verleggen kan.
    Maar in kleine stappen, heb zelf de harde les geleerd toen ik dacht dat ik al deze onwerkelijke dingen wel onder controle kon houden na 4dagen doorhalen.. Hoge dosis genomen die alle onwerkelijkheden nog erger maakte en uiteindelijk in psychose geraakt volledig de controle kwijt. Over mijn speed gebruik gaan we het maar niet hebben.
    Maar durf wel met zekerheid te zeggen dat ik na die ervaring het rustig heb opgebouwd en eigenlijk altijd minstens 3 dagen doorhaal met alle gevolgen van dien gecontroleerd. Ongezond en een uitputtingstrijd die je alleen maar verlengt..
    Tenzij je die uitputting wegwerkt met meer speed helaas ben ik daar een voorbeeld van.

Als jij de controle houd over speed is er niks aan de hand
    En is het voor velen een unieke substancie die je een hoop onvergetelijke ervaringen kan meegeven.
    Recreatief is een no go.

Speed misbruiker

SaE99 vindt dit leuk.
Laden...