• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

mijn ervaring met wiet

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
hallo allemaal,
vandaag heb ik voor de 2e keer wiet gerookt en ik wil graag even de storyline delen hoe het ging.
ik had mijn wiet puur gedraaid en in een kluisje gestopt. deze had ik meegenomen naar school om het vervolgens met een maat op te roken. vlak voordat we vrij waren kwam ik er achter dat ik de sleutel van het kluisje niet mee had... Hoe ging ik nou in gods naam die wiet uit het kluisje halen? Dus wij naar een handvaardigheid lokaal om om een ijzer zaag te vragen. een handvaardigheid docent zei dat we "ons project" wel konden maken in dat lokaal. kut... wij met die ijzerzaag in de weer maar het lukte allemaal voor geen meter. Waarschijnlijk vroeg de docent zich ook af wat wij in hemels naam aan het doen waren. uit eindelijk had ik met een schroevendraaier met een soort hefboomtechniek het kluisje weten open te breken. eerste obstakel geslaagd.

het was tijd om te gaan roken, maar eerst moesten we wel een plek vinden. Aangezien we niet gesnapt wouden worden gingen we in een bos aan de rand van de weg zitten.

Nu was het eindelijk tijd om te gaan roken. Zelf rook ik af en toe een sigaret dus ik kon er wel tegen, mijn maat moest na een paar trekjes gelijk al hoesten. Ik moest enorm lachen hierom maar voelde me niet bepaald high of stoned. Toen kwam een man met zijn hond er aan dus ik maakte snel de joint uit. Hij vroeg hoe het ging met ons en we lachten en zeiden dat het top ging. Hij had wel door wat we deden en vond het wel grappig. Na ongeveer 20 minuten was bijna de hele joint op. Mijn maat zei ineens dat hij het keihard voelde. en dat het niet helemaal goed ging. Gelukkig was hij nog wel bij de wereld en zei die tegen zichzelf dat hij even kalm moest doen. Ineens schoot het bij mij ook keihard binnen. We liepen door een stukje bos via een looppad naar de straat. Ineens was alles helemaal anders voor mij. Elke keer als ik knipperde had ik het idee alsof ik op een ander tijdstip op diezelfde plek was. Het is lastig uit te leggen maar het gevoel was heel heftig. Dit heb ik de eerste keer ook meegemaakt dus daarom ging ik niet echt bad naar mijn idee.we liepen naar de burger king toe en telkens vertelden we de hele tijd tegen elkaar dat mensen die op dat moment nuchter waren en ons zouden horen praten waarschijnlijk dachten dat we niet helemaal 100% waren. Ook elke keer als ik wat zei dacht ik daarna gelijk in mijn hoofd dat het er heel dom uitkwam, dat was ook zo.. Ik liep vast met woorden en vond alles moeilijk om uit te leggen hoe ik me voelde.

De Burger King, Ja hoor.. zitten er 2 klasgenooten te eten en staren ons aan. Het was onprettig en de drukte in de burger king maakte het nog erger. Ik had eigenlijk helemaal geen honger dus ben met een simpele cheeseburger weer naar buiten gegaan. Toen zijn we op het plein gaan zitten om even te eten en mensen te kijken. Ik voelde me zo vreemd en ik wist nou niet als ik het nou leuk vond of niet leuk. af en toe lachten we hard. Maar het andere moment voelde ik me heel zwaar en tintelde bepaalde lichaamsdelen wat onprettig. Ik maak geen grap maar als ik stilstond tintelde het bij mn kont heel erg en had ik elk moment het idee dat ik heel nodig moest poepen en dat het er zo mar uit kon komen.
(niet gebeurd)

Ik wou graag een eindje wandelen voor de rust. Het was buiten koud dus af en toe liepen we door het winkelcentrum om een beetje op te warmen. Mijn keel was op dit moment zo droog dat ik dacht dat er geen slijm meer over was. Dus we zijn naar de AH gegaan om even wat te drinken en eten te halen. Ik haalde een smoothie. Ook al had ik na een half uur nog maar 2 slokken gehad smaakte het echt perfect en had ik het gevoel dat mn keel helemaal beter werd.

We liepen verder naar een park en hebben daar weer en half uur gezeten. Op dit moment waren we denk ik 1,5 uur onder invloed. Ik merkte dat het bij mij wat minder werd waar ik erg blij mee was. Ook merkte ik bij mijn maat dat het nog echt heftig was maar ik zei het maar niet omdat ik bang was dat hij dan bad zou kunnen gaan. we liepen weer terug naar het winkelcentrum waar we op een bankje hebben gezeten. We praatten bijna niet maar ik daar had ik ook niet echt behoefte aan. wel had ik steeds het idee dat ik bijna weer nuchter was en dan ineens kwam het weer terug. dit was na 2,5 uur. ik zou na 3 uur weer de bus naar huis pakken wat ik heb gedaan. ik voelde me al en stuk minder onder invloed en de busrit ( waar ik bijna helemaal alleen in zat) gaf me een goed gevoel omdat ik ook wat rustgevende muziek aan had gezet. Toen ik eenmaal thuis was ging het gevoel bijna helemaal weg. Mijn maat was heel moe toen hij nog naar huis moest fietsen maar alles is uiteindelijk goedgekomen.

Voorlopig doe ik het niet weer omdat de effecten gewoon te heftig waren en ik simpelweg niet weet wat wel een goeie dosis zou zijn voor en leuke high.
bedankt voor het lezen en hopelijk vonden jullie het leuk, als je nog tips hebt voor en betere setting of wat anders laat ze maar achter.

mitchieee

Bewuste gebruiker
hey leuk report, je setting is in principe gewoon goed , met je maatje lekker buite, dat het zo heftig was voor bijde komt sws doordat het een (puur) wietje is zonder enig tollerantie en ervaring met het goedje,

voor de volgende keer draai geen pure.. draai hem net wat minder met wat tabac in de blow , je ken roken tot je op het punt sta dat het wel genoeg is, als je denk er te weinig in zit draai een 2de voor de zekerheid, meestal is 1 topje wel genoeg om je stoned te maken zeker in het begin

PsyTekz

Badass junkie
Tripreporter
Voor de 2de keer meteen een pure draaien en helemaal oproken is wel heftig ja 🤣. Zoals hierboven gezegd klein jointje met wat tabak. Niet superdik gooien. En rustig oproken. Na enkele heisen voel je wel wat hoor als je niet te snel oprookt.

Aron Kurwa777

Experimenterende gebruiker
Ik herken dat stukje wel van je ogen dicht doen enzo , bij mij was de eerste keer als een soort droom of blijvende lach gas , maar dan anders en constant.
Ik kan je veel adviezen geven maar misschien is het beter als je het zelf leert, doe rustig aan zou ik zeggen

Aron Kurwa777

Ik herken dat stukje wel van je ogen dicht doen enzo , bij mij was de eerste keer als een soort droom of blijvende lach gas , maar dan anders en constant.
Ik kan je veel adviezen geven maar misschien is het beter als je het zelf leert, doe rustig aan zou ik zeggen
En dat je dan soms weer bij de realiteit komt en dan weer niet, de eerste keer maakte een vriend me bang dat het gevoel voor altijd zou blijven

Dopemonster

Badass junkie
Het is lekkerder om laag te doseren door allebij wat hijsjes te nemen en dan de blow ff weg te doen tot de effecten opkomen en dan kun je altijd overwegen om nog wat te roken! Zo blijft de ervaring fijn en niet badtrip achtig!!
Verder hebben jullie het wel leuk gehad zo te zien haha

Rotjoch

Badass junkie
Ik moest echt veels te hard lachen om het beeld van 2 kneiterstonede tieners die ongemakkelijk hun cheeseburger aan het eten zijn terwijl ze proberen zo nuchter mogelijk over te komen
Mag ik… uhhh… een uhhh, macburger… ik bedoel uhhh… cheese.. ehh “pssst maat, het is cheeseburger” oh uhh mag ik een cheeseburgle.

*probeert lach in te houden. Kkkggggtttsshhppppff :stoned:

jives

heerlijk deze verhalen toch?!
denk dat de meeste van ons zich hier wel in herkennen..
love it

mitchieee

Bewuste gebruiker
Mag ik… uhhh… een uhhh, macburger… ik bedoel uhhh… cheese.. ehh “pssst maat, het is cheeseburger” oh uhh mag ik een cheeseburgle.

met mijn eerste x blowen (een voorgedraaid skunkje van de shop) zaten we in de kebabzaak, en die ene vriend zei : weet je wat het is? nou wat dan... goudvis kwam niet meer bij, wat zoude die medewerkers gedacht hebbe😂

Dirkjan

Badass junkie

Je hebt het niet getroffen hè, hazenlip en een slissende beugel.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
met mijn eerste x blowen (een voorgedraaid skunkje van de shop) zaten we in de kebabzaak, en die ene vriend zei : weet je wat het is? nou wat dan... goudvis kwam niet meer bij, wat zoude die medewerkers gedacht hebbe😂
Ik snap hem niet 😔

Morrison

Newbie
Ik moest echt veels te hard lachen om het beeld van 2 kneiterstonede tieners die ongemakkelijk hun cheeseburger aan het eten zijn terwijl ze proberen zo nuchter mogelijk over te komen
Inderdaad.... hillarisch! Komen veel herinneringen boven van toen ik zelf een 15 jarige opstandige puber was.
Doseren is key hierin, anders gaat het nog vaak voelen alsof je in een uur tijd 1000x bent gestorven en wedergeboren hahaha

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan