Mijn laatste drankje was een..

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Mevrouw Pløp

Wijs gebruiker
Zoiets lijkt me wel wat, terwijl je rondloopt je hoofd kunnen neerleggen. Geen gezicht, maar dat maakt niet uit 😂
Hahahaha nou, het is dus wel de perfecte oplossing tegen dat likken van dr (aan handen van bezoek), daar kan ze nu niet meer bij. En als ze rondloopt plas ik bijna in m'n broek van het lachen, dus dat is ook een voordeel 😂

Maar het valt me alles mee dat ze dit pikt, in tegenstelling tot een verbandje om haar pootje of een muilkorfje

Druktemaker

Bewuste gebruiker
Hahahaha nou, het is dus wel de perfecte oplossing tegen dat likken van dr (aan handen van bezoek), daar kan ze nu niet meer bij. En als ze rondloopt plas ik bijna in m'n broek van het lachen, dus dat is ook een voordeel 😂

Maar het valt me alles mee dat ze dit pikt, in tegenstelling tot een verbandje om haar pootje of een muilkorfje
😂 dat kan ik mij wel indenken, ding is zo ongeveer dezelfde grootte als zij zelf.

Druktemaker

Bewuste gebruiker
Yep 😂 ze zit wel steeds klem onder de deken, dus ik wacht met smart op het moment dat ze haar bench in wil 😬 en dat op dierendag.

Also: GEFELICITEERD!
😂 geweldige uitvinding, ben heel benieuwd hoe het eruit ziet als ze ermee door de kamer drentelt.
Dankjewel! 😊

StraatPiraat

Wijs gebruiker
Een of andere smerige likeur met tintelfruit achterover geslagen half uurtje terug.
Kan natuurlijk niet nuchter bij de kapper zitten he.

ljuv

Belezen gebruiker
Zo'n kiwi sinasappel spinazie ding van de AH. Instant regret altijd, zoveel lekkerder en goedkoper zelf te maken.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan