Mijn laatste drankje was een..

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

CeeCee

Bewuste gebruiker
Nee deze drink ik het hele jaar door.Ben geen Carnaval vierder. Vorig jaar waren we met carbnaval ook thuis en aan de paddo's ipv de kroeg

Nou, klinkt wel verleidelijk aan de paddo’s omringd door verkleede mensen… Ik zou bad gaan denk ik HA! 😅 Groot gelijk betreft dat thuis blijven!

jeroen79

Bewuste gebruiker
Nou, klinkt wel verleidelijk aan de paddo’s omringd door verkleede mensen… Ik zou bad gaan denk ik HA! 😅
Nee we waren niet in de kroeg, gewoon lekker met zijn 2-en thuis .. en op een andere manier relaxen.. wel met een vorm van een verkleed partijtje maar dan niet een die je in een kroeg doet

CeeCee

Bewuste gebruiker
Nee we waren niet in de kroeg, gewoon lekker met zijn 2-en thuis .. en op een andere manier relaxen.. wel met een vorm van een verkleed partijtje maar dan niet een die je in een kroeg doet

Dat zei ik ook ‘groot gelijk betreft dat thuis blijven’ 😊

CeeCee

Bewuste gebruiker

Veel te koud voor dat type mode lijn ik begrijp het! 🤣

jeroen79

Bewuste gebruiker
Veel te koud voor dat type mode lijn ik begrijp het! 🤣
haha je hebt het inderdaad goed door.. die modelijn is voor andere doeleinden en settingen.. of te wel de prive feestjes. Leuk stel om dit samen mee te doen zou wel leuk zijn ..met de huidige vriendengroep, zien we dat niet zo zitten

CeeCee

Bewuste gebruiker
haha je hebt het inderdaad goed door.. die modelijn is voor andere doeleinden en settingen.. of te wel de prive feestjes. Leuk stel om dit samen mee te doen zou wel leuk zijn ..met de huidige vriendengroep, zien we dat niet zo zitten

Nou leuke missie toch! Komt vast goed, hebben ze tegenwoordig toch genoeg mogelijkheden/clubs etc. voor 👍🏽

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan