1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mijn speed blijkt heel iets anders...

Discussie in 'Speed' gestart door yolo2018, 2 aug 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. yolo2018

yolo2018 Newbie

Ik gebruik op regelmatige weloverwogen basis speed. Sinds een tijdje ging de kwaliteit achteruit en begon ik te twijfelen of het eigenlijk nog wel speed was wat ik naar binnen werkte... echt het peppy effect bleef steeds meer uit. Kon het niet plaatsen. Weggewuifd met zal wel tolerantie zijn en door omstandigheden stress of moe anders vallen... maar het zat me niet lekker. Ook steeds meer beetje waus gevoel ervan. Bij confrontatie vreemd gedrag dealer. Dus testen die handel. Heb vandaag ff een EZ test gedaan omdat ik sterk aan badzout achtige dingen begon te denken ineens. Dus de bath salt test gedaan. En wat blijkt; methylone.
    Vreemd, dat is een Mdma imitatie en dat herken ik er wel mild in in combi met het waus voelen. Maar waarom in godsnaam methylone in pep stoppen? Wat zal er voor de rest nog doorheen geroerd zijn??? Om het pep effect na te bootsen??? Ik voel me overigens best genaaid en argwanend nu hoor. Maar goed eigen schuld natuurlijk. Iemand hier ervaring mee? Of een theorie over? Bedankt alvast!

2. Bas

Bas Bewuste gebruiker

Was je pep met aceton en snuif het dan op. X <3

3. SanneBanne

SanneBanne DF Staff Medewerker Moderator Tripreport Analist Tripreporter

Dit is wel erg kort door de bocht. Methylone (en whatever er nog meer in zit) lost zeer waarschijnlijk niet eens op in aceton. Of er uberhoupt amfetamine in zit is nog maar de vraag.

@yolo2018 Als je wilt weten wat er nog meer in zit, zou ik het gewoon naar het testcentrum brengen. Zou ook zeker de uitslag delen met je dealer. Allicht weet hij/zij het zelf niet eens.

yolo2018, Bas, Albedo en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. yolo2018

yolo2018 Newbie

Ja ben ik zeker van plan te laten testen en confronteren. Maar voor nu ben ik even benieuwd of dit iets is wat vaker gebeurd? Methylone als speed verkopen? Of wellicht is het methylone met caffeïne en God weet wat nog meer. En ik snap eigenlijk niet Zo goed waarom dit gebeurt... wellicht omdat deze prutsers zelf geen speed kunnen maken en daarom maar wat geestverruimende oppeppende dingen bij elkaar gooien? Want methylone is duurder dan speed dus uit commercieel oogpunt is het ook niet

5. De Dunne

De Dunne Badass junkie Donateur De Leukste Thuis!

@yolo2018 . Naja finacieel ben je niet genaaid. Methylone is veel duurder om te kopen dan speed hihi. Ik heb Methylone besteld en zal het in de toekomst eens proberen. Ben er nieuwsgierig naar.
    Zoals @SanneBanne al zegt is testen in het testcentrum de enige betrouwbare manier om te weten wat er in je speed zit en hoeveel.
    Veiliger had geweest als je het had laten testen voor je ging gebruiken. Methylone is niet eens een mega gevaarlijke toevoeging aan je speed maar er had ook iets anders door kunnen zitten. Er gaat nogal wat vervuilde speed rond met PMA er in. Heeft zelfs in de krant gestaan.

SanneBanne vindt dit leuk.
Laden...