1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mijn speed bom - Tolerantie vanmiddag uitkunnen schrijven. eerste zin nu.

Discussie in 'Speed' gestart door Detraid, 12 aug 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Detraid

Detraid Experimenterende gebruiker

Mijn speed tolerantie geschreven vanmiddag net voordat ik een paar uur ben ingekakt.
    Ga speed tot wel 50% minderen en dus ook de nachten door niet meer voortzetten.
    Maar, daarom wilde ik dit wel posten ookal is het waarschijnlijk niet boeiend voor andere.
    Geschreven vanmiddag lichaam volledig uitgeput hersens actief.
    'Deze jongen is of door gespaced' Of heeft een rijke fantasie. Prima daar houden we het op :)

Hoi, alle mensen die zich af en toe ook even laten gaan op wat chemicaliën.
    Alvast eerst dit ga niet plaatsen onzin als je denkt dat het onzin is dan is het toch gewoon onzin.
    Plaats dit ook niet om op te willen scheppen. Aangezien ik 'wel eens' speed gebruik is dit ongeveer mijn tolerantie.
    Voor informatie maximaal 2 g droge speed in 24 uur 50-60% zuiver. Heb jij zuiverdere speed lekker man.
    Als ik 10 G paste haal verlies ik tenminste nooit meer dan 25%.
    Ben begonnen bij een dealer die paste verkocht 27% zuiver vond die cafeïne spanning nog fijn ook wist niet anders.
    Toen doorverwezen naar deze heer die al een tijdje geld int van me. Begon met 50% hij zegt dat het nu 60% is (Ik heb het niet getest dus kan het niet met zekerheid zeggen. Gewoon amfetamine zoals het hoort.
    Deze 'speed' dealer eerste koop. 50 MG bom energie oneindig voor lange tijd niet bijgehouden denk max 9.
    Nu 250 MG capsule helemaal vol gestampt.
    Rustdag gehad - wakker voor min 12uur.
    Dagen ervoor genomen (met max 2uur 'slaap') Per dag = 80uur walvrij en ogen goed open.
    Nu tijdje max 2 G in 24uur. Bom 250MG = Anti-gaap (wakker bommetje) max 5uur niet geeuwen.
    Dan denk je waarom neem je geen 750MG bom bijv, nou heb je enig idee hoe je maag daar op zal reageren.
    Voel de allesbeslissende vraag al aankomen wat is de grootste bom die je hebt genomen 650-700MG
    Volledige speed rush die ik al maand niet meer had gekregen en zoveel energie voor 4 marathons.
    En ja m'n kaken dansen mee. 1= inkak lijn max 1uur ----- 10 = Volledig strak pupillen lange tijd op knallen af en toe het gevoel alsof m'n mond uit elkaar kan knallen. En eten? nee bedankt nu maandag eet woensdag wel broodje.
    Haal ik die 10 nog wel eens? Dat ligt eraan hoelang het duurt voordat 3x 250MG inslaan.
    Waarom? Elk halfuur dat ik niks merk is gem 'Lijn' 70MG. Ja dat is veel in een uur 140 MG snuiven in een uur ga je dan niet kneiter hard. Valt mee zal het zo zeggen ik heb me al een heletijd niet strak kunnnen snuiven. Alleen mogelijk als min 2 Bommen meedoen. (250 ea)
    Kan nog heel wat informatie toevoegen maar dat is het toppunt van mijn tolerantie.
    Ik heb al 3dagen doorgehaald elk uur een min 50-100 MG lijn goed voor max 90min niet gapen.
    250 MG bom is nu goed voor 3uur open ogen.
    3x 250MG 2uur inslag dus 4 lijnen van 100 MG erbij maximaal 6uur niet gapen.
    Na 3 dagen doorhalen ben ik bijna immuun voor snuiven. 'Tolerantie bestaat niet speed is speed' ja top.

250mg
    Wat doet dat met mij?
    Als ik een goeie nacht heb uitgerust ben ik goed wakker voor 12uur.
    Als ik al een dag heb gehad 6-8 uur open ogen
    Slapen? 2-3 dagen - Minst wat ik heb gehad gapen na aantal uur. (komt niet meer voor want neem altijd lijnen tot ie inslaat. En dat is er soms eentje te veel. (Bommen duren bij mij min 1.30uur tot 3uur voor inslag)
    Lijn = Min 50MG - MAX 100MG

Wel mijn laatste bericht volledig op speed geschreven. Daarom post ik het ook weer een apart verhaal van die door gespacde speed rammer de laatste geen zorgen.

1. Dit is geschreven volledig vanuit mijn brein om maar even te laten zien wat dit met mijn brein doet inplaats van vergeetachtigheid. (allemaal verzonnen shit schrijf je) Ik zou dit niet kunnen verzinnen.
    2. Voordat je iets gaat verbeteren ik heb dit vanmiddag geschreven uitnuchterend op m'n laatste bom die me lichaam op automatische piloot had gezet maar m'n geheugen 10/10 gehouden.

Laatst bewerkt: 12 aug 2018
  2. Detraid

Detraid Experimenterende gebruiker

Verwijder di!t

3. Fool

Fool Badass junkie

Dit verhaal klonk onder invloed vast logischer :tongueout:

Koffieboon vindt dit leuk.
Laden...
Vergelijkbare Topics - Mijn speed bom
  1. Mar1972
    Reacties: