Hallo allemaal,
Ik kom jullie om raad vragen eigenlijk. Ik ben een meisje van 22j en men vriend is 23.
Sinds enkele weken zijn we trug samen na 6j met een pauze van 6mnd.
In die 6j heeft hij al de neiging gehad om er mee te beginnen maar omdat zijn broer er al jaren (15j) aan zit heb ik hem er altijd van kunnen afhouden.
Nu hebben we 6mnd geleden een dipje gehad en zijn onze wegen gescheiden.
Hij is vollop vanals beginnen nemen en toch goed in dat soort milieu terecht gekomen.
Sinds 3 weken zijn we terug samen (onze wegen zijn weer gekruisd). En hij merkt nu dat hij verslaafd is. hij komt van 3-4jointe per dag naar 1 op de avond. Al de rest is hij reeds mee gestopt. maar dit is hem heel zwaar.
Vandaag zou hij 36u gestopt zijn met de cannabis. Hij kan niet slapen en moet veel overgeven. Heeft zweetbuien en is wispelturig in gedrag.
Ik wil hem steunen en weet dat dit niet makkelijk is voor hem.
Wil hem motiveren en de hem moed geven.
Maar vandaag wist hij echt niet hoe het verder moest. hij heeft dus weer gerookt want hij moest slapen want heeft vannacht weer de nachtpost.
Hebben jullie hier ervaringen mee?? En tips en trics om dit aan te pakken.
hij wilt er echt vanaf en weet dat hij niet zonder kan. En hij wilt stoppen.
Thx alvast he
een bezorgde vriendin
Ik kom jullie om raad vragen eigenlijk. Ik ben een meisje van 22j en men vriend is 23.
Sinds enkele weken zijn we trug samen na 6j met een pauze van 6mnd.
In die 6j heeft hij al de neiging gehad om er mee te beginnen maar omdat zijn broer er al jaren (15j) aan zit heb ik hem er altijd van kunnen afhouden.
Nu hebben we 6mnd geleden een dipje gehad en zijn onze wegen gescheiden.
Hij is vollop vanals beginnen nemen en toch goed in dat soort milieu terecht gekomen.
Sinds 3 weken zijn we terug samen (onze wegen zijn weer gekruisd). En hij merkt nu dat hij verslaafd is. hij komt van 3-4jointe per dag naar 1 op de avond. Al de rest is hij reeds mee gestopt. maar dit is hem heel zwaar.
Vandaag zou hij 36u gestopt zijn met de cannabis. Hij kan niet slapen en moet veel overgeven. Heeft zweetbuien en is wispelturig in gedrag.
Ik wil hem steunen en weet dat dit niet makkelijk is voor hem.
Wil hem motiveren en de hem moed geven.
Maar vandaag wist hij echt niet hoe het verder moest. hij heeft dus weer gerookt want hij moest slapen want heeft vannacht weer de nachtpost.
Hebben jullie hier ervaringen mee?? En tips en trics om dit aan te pakken.
hij wilt er echt vanaf en weet dat hij niet zonder kan. En hij wilt stoppen.
Thx alvast he
een bezorgde vriendin