• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Mijn week der verlichting ! DEEL 2 De paddo's

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Zoals belooft bij deze deel twee van mijn report. Het is ondertussen alweer vrijdag, de afgelopen dagen bevielen me zeer slecht. Ik was lichamelijk in orde maar na koninginnendag leek de realiteit verandert (natuurlijk was ik dat). Ik was bij vrienden langs geweest en het voelde daar zo leeg, zelfde muziek, zelfde spel, zelfde bullshit (sorry voor het taalgebruik). Ik moest wat doen, zo gezegd zo gedaan, mijn sabbatical moest toch maar eens ten einde komen dus ik naar het uitzendbureau, eerste beste baantje voor twee maanden ingeschreven aangezien ik toch niks kan vinden in mijn eigen richting!

Mooi, voelt goed tijd om weer te gaan chillen, ik naar die maat toe die ook op koninginnen dag was geweest, Ruben is zijn naam. Deze lag ondertussen in de zon te chillen naar spontaan uit het niks besloten te hebben gister zijn eerste MDMA trip te gaan doen, in zijn eentje :sunglasses: ! Nou wij lekker de hele dag pilsjes drinken, jointjes roken en veel praten over het leven. We zaten ondertussen muziek te luisteren van een van de soundtrack van "Spirited Away" een van de beste films van Hayao Miyazaki (ckeck it out :wink: ). Opeens sprong het briljante idee binnen om dichter tot ons innerlijke zelf te gaan komen met een portie paddo's.

Zo gezegd zo gedaan, 's avonds na wat gegeten te hebben stond het pannetje op het vuur met een portie mexicaanse (had liever hawaiaanse maar dit had ie nog liggen). Wij rustig ons koppie thee aan het drinken, en om eventuele para acties te voorkomen de eveneens briljante film Howl's moving castle opgezet :smoke: . Toen ze eenmaal begonnen te werken was het niet een normale paddo trip die ik gewend was, i.p.v. de energy (lichtelijke panische energy maar goed :P) die ik normaal krijg werd ik juist heel erg stoned. Zo stoned op een gegeven moment zag ik alles 2 dubbel, later drie dubbel je kunt er wel een idee bij scheppen. Tevens gingen er constant gedachten door mijn hoofd. Waarom doen mensen wat ze doen, waarom zijn sommige mensen zo stug/dom dat ze niks anders willen zien als hun eigen wereld. Be open , free you're mind ondertussen de heerlijke klanken van die film op de achtergrond. Nog lekker wat jointjes gerookt, opeens realiseerde ik me ook dat ik al de hele avond het gevoel heb alsof ik in een hoerenhok zat, alles was rood. Lichten waren rood, gloed in de kamer was rood, gezichten leken rood. Op een gegeven moment is de film afgelopen 2 uur later, eveneens mijn trip hield er mee op ik pinkte een traantje weg en vond het maar is tijd om naar huis te gaan.

Morgen zal een zware dag worden, namelijk bier brouwen met mijn broer en wat vrienden. Wat voor mij af en toe een pan omspoelen, en lam worden in de zon van de zware bieren :smoke: . Dit alles gaat nog een héél :) vaag staartje krijgen maar daarover meer in deel 3.

Met vriendelijke groet,
Patrick Kuik

Bovenaan